Jammer van iedereen bedoel jequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee denk het niet.
we moeten een slimmere manier vinden.
Die kaarten met jammer erop ofzo.
Als iemand Brainless een coole gast vindt, maar daar ook nog bij zet "ik kan niet alles vertellen" (alsof ie een contract ondertekent heeft), dan neem ik dat niet erg serieusquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:43 schreef STAP01 het volgende:
Van Fok!!! : Ik kan niet alles vertellen , maar inhet echt is Brian i.d.d. een coole gast
Huub was wat afstandelijker. Van "Reza-impreza"
whahahaha echt shitterend dit.. "Huub kan geen walgelijk en arrogant ventje zijn dat is allemaal spel.. hij speelt een dubbelrol en speelt iedereen tegen elkaar uit om uiteindelijk de villa te winnen.. "quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz...voor Huub is populariteit erg belangrijk. En hij weet dondersgoed dat met z`n acties van de afgelopen weken hij die populariteit kwijt zal raken (daar is ie immers slim genoeg voor om dat te weten). Het is dus eigenlijk heel onlogisch dat hij zo bezig is. Er moet doet iets anders zijn.
Dat woord hebben ze vanavond opgepikt volgens mij........ heb het niet eerder gehoord van ze.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:55 schreef Day het volgende:
Een grap = een diss volgens Huub en Eric.
Waar komen die gasen vandaan?!?
Ik ben verliefd heeft hij niet letterlijk gezegd, nee. Maar hij heeft wel de suggestie gewekt dat hij haar leuk vindt, haar aantrekkelijk vindt en denkt dat het wel wat tussen ze kan worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat hij Amand nooit heeft wjsgemaakt dat hij heel erg verliefd op haar is. Likt me toch ook duidelijk.
Jah als ze nou plat geneukt zou worden is wat anders dan dit...eerst zo'n fijn douche moment en nu zo mega vrouw onvriendelijk..schijtziek om naar te kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
Lieke wordt plat geluld door Huub over haar eigen grap.
DDT krijgt een andere betekenis vanaf nu; Dump Die T*ringdwergquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zou een kaartenactie voor Lieke met als inhoud 'Dump Die Dwerg!' kans maken om de Villa te halen?
Ik denk dat Eric aangifte moet gaan doen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:56 schreef Prospera het volgende:
Jij hebt het geluk dat je binnenkomt en bij ons aansluit.
Maar ga je een grap uithalen, dan ga je in je bed liggen.
Eric: dat is niet zo sportief van je.
Ja weet ik veel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jammer van iedereen bedoel je![]()
Toch zul je ook moeten toegeven dat de relatie Huub/Amanda echt heel anders is dan de relatie Huub/Lieke. Al was het alleen maar omdat het gevoel wederzijds is (althans, dat wilde huub Lieke doen geloven). Huub kan Amanda in feite niet echt hard kwetsen omdat ze niet verliefd op hem is. Dat is Lieke wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben verliefd heeft hij niet letterlijk gezegd, nee. Maar hij heeft wel de suggestie gewekt dat hij haar leuk vindt, haar aantrekkelijk vindt en denkt dat het wel wat tussen ze kan worden.
Ook niet speltechnischquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef Peter6000 het volgende:
En de wijze les die Huub aan Lieke meegeeft:
-- val mij nooit in het openbaar af.
Wat ben ik blij dat ik de streams al een tijdje uit heb. IK GA VOOR JAAPquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef Peter6000 het volgende:
En de wijze les die Huub aan Lieke meegeeft:
-- val mij nooit in het openbaar af.
Buub heeft Amanda nooit zo denigrerend behandeld zoals hij Lieke nu behandeld. Deze "stoere" Huub is echt wal-ge-lijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben verliefd heeft hij niet letterlijk gezegd, nee. Maar hij heeft wel de suggestie gewekt dat hij haar leuk vindt, haar aantrekkelijk vindt en denkt dat het wel wat tussen ze kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |