Daar heeft Jaap een leuk plannetje voor.. Denk dat ze er iets in gaan flikkeren ofzo, om Nasty over de pis te krijgenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef Kinga het volgende:
Waarom eten ze die meuk van Natasia niet?
Zal de rest leuk vinden. Lieke snapt het echt niet.quote:
Wonen jullie dichtbij?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef Reza-impreza het volgende:
Mijn vrouw is om , we gaan !!!!
Veel plezierquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef Reza-impreza het volgende:
Mijn vrouw is om , we gaan !!!!
15 minuten rijdenquote:
Lieke doet lekker meequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal de rest leuk vinden. Lieke snapt het echt niet.
lees net de op sorry weet genoegquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:19 schreef solara4 het volgende:
waarom gaat de rest niet mee, kom net binnen
Oefening tijdens BB baart kunst....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:16 schreef Kinga het volgende:
lekker snel
Er was een stemming, mochten er maar 5 mee.. Was een poging om even te laten rellen, maar het was eigenlijk al lang duidelijk dat Nico en Jaap niet mee zouden gaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:19 schreef solara4 het volgende:
waarom gaat de rest niet mee, kom net binnen
Goh, wat leuk weer....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar heeft Jaap een leuk plannetje voor.. Denk dat ze er iets in gaan flikkeren ofzo, om Nasty over de pis te krijgen
Nathanael was volgens mij de enige die er goed mee om kon gaan....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
Hebben ze een cooker, gooit Lieke koud water bij de chili![]()
Is Lieke je main target geworden ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
Hebben ze een cooker, gooit Lieke koud water bij de chili![]()
Reclame daar gaat het hem om! moet eiglijk niet zo zijn! maarja hij was even niet meer in beeld!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:16 schreef Kinga het volgende:
Apart dat Marc die lui nog in zijn restaurant wil hebben uberhaupt...
Dat was inderdaad wel een goeie zet geweestquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Huub had ook kunnen ruilen met Nicolaas. Vervolgens had hij vanavond dat meisje weer kunnen bellen om de masterbedroom leeg te halen en dan samen met Lieke weer op te eisen.
Dat mag niet ( Niet doorvertellen) Dag Jaapquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Goh, wat leuk weer....
Rotzooien met eten... zooooo leuk....![]()
Was ze al, naast Brian. Geen nieuws toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is Lieke je main target geworden ofzo?
Ik help het je hopen, maar Jaap schijnt immuniteit te hebben....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag niet ( Niet doorvertellen) Dag Jaap![]()
in de keuken!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:27 schreef Reza-impreza het volgende:
Vraag aan mensen die eerder in Lepels zijn geweest: De gouden kooi bewoners worden toch niet in een afgesloten ruimte onvangen? Zij worden gewoon tussen de rest geplaatst toch?
Ja, die moet nog een geweldig huwelijksfeest realiseren, voor in de uitzending enzo. Een huwelijk tijdens een reality soap. Wat wil JdM nog meer?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar Jaap schijnt immuniteit te hebben....
daar staat toch een sanctie op ook??quote:
En als ze zit zie je de bilnaadquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Echt een miljonairs-oufitt voor Lepels.
[afbeelding]
Vertel.quote:
Ik hou het ook scherp in de gatenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef Nostalgist het volgende:
Vertrek : 19:33
Unanieme stemming nu met ze 2'en.quote:
Slimquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha.. Ze gaan beide een stemming aanvragen over CP (Lieke en Nico). Unaniem Klaar
Ik hoop dat Lieke het snaptquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:38 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Unanieme stemming nu met ze 2'en.
Lieke mag bellen van Nicolaas voor 50 CP, die ze dan weer terugkrijgt.
Hoe lang zijn(mogen) ze weg danquote:
Mooi zo, ik had het Nicoblaas ook niet gegund.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen niet stemmen zonder de rest van de Tokkies.
Geen idee, ik lul maar wat, sorryquote:
quote:
En een cola light graagquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef SiRojK het volgende:
Ze gaan eten
Jaap
Hoofd:
2 broodjes shoarma
1 kebab schotel
1 pizza salami
1 portie spare ribs
Dessert:
1. tiramisu
1. chocolademousse
Nicolaas
Hoofd:
1 pizza hawai
1 Calzone
Wel je prioriteiten juist stellen; is je camera opgeladen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef Reza-impreza het volgende:
Hier wordt druk omgekleed en opgemaakt om richting lepels te vertrekken
Ga je daar ook eten dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik dacht dat Nicolaas sowieso een broodje shoarma wou.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef SiRojK het volgende:
Ze gaan eten
Jaap
Hoofd:
2 broodjes shoarma
1 kebab schotel
1 pizza salami
1 portie spare ribs
Dessert:
1. tiramisu
1. chocolademousse
Nicolaas
Hoofd:
1 pizza hawai
1 Calzone
Zit er een rolletje in ... En haal het dopje ervan afquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Wel je prioriteiten juist stellen; is je camera opgeladen?![]()
Gereserveerd????quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef Reza-impreza het volgende:
Digitaal mag ik toch hopen. Dan zijn deze handelingen niet nodig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit er een rolletje in ... En haal het dopje ervan af![]()
Denk dat 1 broodje dan toch voor sneakolaas is, al zei hij dat het voor Japio wasquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nicolaas sowieso een broodje shoarma wou.
BQ zucht ...quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Digitaal mag ik toch hopen. Dan zijn deze handelingen niet nodig.![]()
ik wil een updatequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze namen niet op als ik het goed heb gelezen.
check!quote:Wel je prioriteiten juist stellen; is je camera opgeladen?
Yep!quote:Ga je daar ook eten dan?
Trek je beurs maar open danquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
3 man sterk als ik het goe dheb gelezen/.
ben weer aan het bellenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze namen niet op als ik het goed heb gelezen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:21 schreef Reza-impreza het volgende:
ik ga nu al met 3pers in totaal ,alleen nemen ze de telefoon niet op daar om te reserveren
Vergeet je credit-card niet.quote:
Gereserveerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:51 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Gereserveerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:51 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Heb je de bestellijst gezien? Nou volgens mij boeit het nog alleen maar dat ie in Cora pastquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:50 schreef Clank het volgende:
'k Dacht dat Lepels zo'n zaak was die tijden van te voor al volgeboekt zou zijn.. maar dat valt mee dus.
Jaap doet dus helemaal niets meer aan zijn dieet.. hij moest voor zijn huwelijk toch nog 12 kilo kwijt om in zijn pak te passen?
Nu maar hopen dat DGK gasten niet apart zittenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:51 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ja dat gaat al niet meer door volgens mij, lange levertijd van de stof.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:50 schreef Clank het volgende:
'k Dacht dat Lepels zo'n zaak was die tijden van te voor al volgeboekt zou zijn.. maar dat valt mee dus.
Jaap doet dus helemaal niets meer aan zijn dieet.. hij moest voor zijn huwelijk toch nog 12 kilo kwijt om in zijn pak te passen?
Mafkezenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:51 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Als het aan Jaap ligt, trouwt die kansloze imbeciel zoals hij geboren is, geloof ik....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dat gaat al niet meer door volgens mij, lange levertijd van de stof.
Ik zie liever Nicolaas strippenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Nicolaas: "Het huis wordt helemaal gestript, de bank zal niet blijven staan...."
ik hoop dat je je net zo gedraagt als je Icon have fun!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:51 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:54 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik hoop dat je je net zo gedraagt als je Icon have fun!![]()
Zal Mark leuk vindenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:54 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik hoop dat je je net zo gedraagt als je Icon have fun!![]()
Heel flauw, maar wel leuk grapjequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:53 schreef Flabberguest het volgende:
Volgens mij zijn ze er al. zie http://www.beleefdelente.nl/vogel/5 , en ze worden nog gevoerd ook!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als het aan Jaap ligt, trouwt die kansloze imbeciel zoals hij geboren is, geloof ik....![]()
Wat leuk (sorry o.t.)quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:53 schreef Flabberguest het volgende:
Volgens mij zijn ze er al. zie http://www.beleefdelente.nl/vogel/5 , en ze worden nog gevoerd ook!
Denk ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:56 schreef Marrije het volgende:
Nic is er niet gerust op wat er buiten allemaal gebeurt.
Ik zeg: als de eters van lepels terugkomen de tent in duwen en de 3 thuisblijvers in de villa laten slapen.
Hahhaa, kansloze debiel.. Hij zit in een spelletje!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als het aan Jaap ligt, trouwt die kansloze imbeciel zoals hij geboren is, geloof ik....![]()
ivm de betaalstreams kunnen ze het niet maken dat alle miljonairs uit de kooi gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:00 schreef FSR het volgende:
Eigenlijk is het wel heel beschamend om maar 5 van de 8 miljonairs te laten gaan...
Zou het geld op zijn ?
Hoe komt je daar nu bij dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:04 schreef easysatellite het volgende:
lieke vond dat eten dat was besteld toch niet zo? wat zit zij nu te ete dan getoaste aangekoekte tortilla![]()
Lieke heeft nix besteld die eet gewoon wat de pot schaft. Zoals het hoortquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:04 schreef easysatellite het volgende:
lieke vond dat eten dat was besteld toch niet zo? wat zit zij nu te ete dan getoaste aangekoekte tortilla![]()
waar is de ciliconcorne dan die Natasja voor ze heeft gekookt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieke heeft nix besteld die eet gewoon wat de pot schaft. Zoals het hoort![]()
![]()
Die heeft ze in haar wrapquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
[..]
waar is de ciliconcorne dan die Natasja voor ze heeft gekookt.
Of was die niet lekker?
wat is dat danquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
[..]
waar is de ciliconcorne dan die Natasja voor ze heeft gekookt.
Of was die niet lekker?
Ja nou ja Ik weet de spelling ook nietquote:
Was mooi geweest als Amanda en Huub verplicht thuis moesten blijven samen met Jaap, Alcoholrestrictie even eraf, en hoppaaaquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:00 schreef FSR het volgende:
Eigenlijk is het wel heel beschamend om maar 5 van de 8 miljonairs te laten gaan...
Zou het geld op zijn ?
Carne toch ?quote:
Ja idd, en vooral even Amanda duidelijk maken dat ze zich niet zo moet laten manipuleren door Brianquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Maanvis het volgende:
MENSEN : Als jullie ervanavond heen gaan, de hele avond informatie doorspelen aan de miljonairs! Talpa kan jullie niks maken, jullie zijn immers niet in de gouden kooi!
wel lekker maar je wordt er erug.......pfffffffffffffffffffffffff van!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Carne toch ?Ik kan het dus niet spellen maar ik kan het wel maken
(Lekker hoor) Google wel ff
natasia kan niks uitspreken , maar het toch makenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
en daar gaat het om, dat het smaakt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Uien, Lekker rijst erbij!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:20 schreef milk-shake het volgende:
bruine bonen...........gehakt .............knoflook ..........div.....kruiden...zoals chili poeder...en annanas (doe ikke dan|)![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
Das wel es lache Nu krijg ik trek in Chille con nogwat : ) Ben wel es naar de super gegaan om kaasfondue te halen omdat die DGK gasten het gingen eten![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
Das wel es lache Nu krijg ik trek in Chille con nogwat : ) Ben wel es naar de super gegaan om kaasfondue te halen omdat die DGK gasten het gingen eten![]()
Of in een Wrapquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:21 schreef Liess het volgende:
[..]
Uien, Lekker rijst erbij!
(Macaroni kan ook, is meteen een héel groot verschil qua smaak)![]()
Heb nog een half uurquote:
CORA !!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:31 schreef milk-shake het volgende:
jaap wil een hoer als er geen camera's in de tenten zijn...want cora mag niks weten
Wanneer gaan jullie nou is snappen dat opmerkingen zoals : dat kunn ziet niet maken ivm de streams..quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:03 schreef blomst het volgende:
[..]
ivm de betaalstreams kunnen ze het niet maken dat alle miljonairs uit de kooi gaan.
Brilliantquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:32 schreef avonne het volgende:
"mag ik Tussen Kunst en Kitsch?"
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07193/115.png]afbeelding][/url]
Leuke actrice toch?quote:
Ow dacht dat Cora al een soort van hoer was..een MEDIAhoerquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:31 schreef milk-shake het volgende:
jaap wil een hoer als er geen camera's in de tenten zijn...want cora mag niks weten
Tis toch leuk om te speculeren daar is dit forum toch (ook een beetje) voor. Ieder zijn meningquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou is snappen dat opmerkingen zoals : dat kunn ziet niet maken ivm de streams..
Met alle respec maar talpa doet wat talpa wil en als talpa denkt iets bepaald te kunnen maken dan doen ze dat. Talpa rules...en heeft alleen verantwoording aan de bewoners af te leggen en daar lopen ze zelf over heen..dus als je in de illussie bent dat talpa rekening met ONS houd..dacht ut niet...dan waren en nagenoeg geenbeeld momenten van die saaie villa alleen snappe voous?
Je comprentquote:
Hee je Avater knalt toch ook op het einde .. Het lolligste filmpje wat ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:35 schreef Starlie het volgende:
Zal wel meevallen dat knallen...
"Maximum draagvermogen luchtbed 273 kg"
Jaap is de enige waar ik om kan lachen..... en huilen soms.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:32 schreef avonne het volgende:
Jaap "mag ik Tussen Kunst en Kitsch?"
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07193/115.png]afbeelding][/url]
Hier of daarquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
Lekkere sfeer...
Het is alléén maar ruzie in de kooi.....quote:
Ow jah tuurlijk...over een uur stel ik vst de zelfde graag als jij...maar jah blijf helaas met beide benen op de grond af en toe dan he haha..quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis toch leuk om te speculeren daar is dit forum toch (ook een beetje) voor. Ieder zijn mening
Pfff opluchtingquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Daar.
Ik geloof er wel in alleen is Cora een motherfocking freeaaaak...heb een hele analyse over haar gemaakt in en eerdere cos...zij is echt..maar is eng heel eng...arma japio..quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Is er iemand hier die serieus gelooft in het huwelijk van Japio en CORA?
Raise your hand and say yes.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Is er iemand hier die serieus gelooft in het huwelijk van Japio en CORA?
Raise your hand and say yes.
Waarom zou dat moeten???quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:46 schreef Starlie het volgende:
ze hoeven toch niet serieus in een tent te slapen he??? Ze kunnen toch makkelijk met de matrassen in de huiskamer slapen??
Vebouwing van het huisquote:
Bij het verkleden stonden de bedden er nog gewoon, dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:46 schreef Starlie het volgende:
ze hoeven toch niet serieus in een tent te slapen he??? Ze kunnen toch makkelijk met de matrassen in de huiskamer slapen??
King zonder kroonquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
Met dank aan KingJaap.
Check mijn bezoek aan de tandarts....
Ola,
Jan de Bouvier gaat erin tekeerquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Verbouwing voor wat dan....wel raar een nieuwe villa herbouwen...vaag
Nicolaas bedoel je toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
Aha. Eric wil de spullen van Lieke naar boven verhuizen en Lieke naast zich laten slapen, om Huub over de zeik te krijgen.
Geen cola lightquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef SiRojK het volgende:
Ze hebben ze niet eens bezorgd wat er moest komen
Misschien komt binnenkort er een bord in de tuin met 'te koop' en voor de nieuwe eigenaren moet het er toch een beetje flex uitzienquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Verbouwing voor wat dan....wel raar een nieuwe villa herbouwen...vaag
Nicolaas.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
Aha. Eric wil de spullen van Lieke naar boven verhuizen en Lieke naast zich laten slapen, om Huub over de zeik te krijgen.
Alsof Lieke liever naast Nicolaas ligt dan naast Huub?!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
en vind Lieke dat goed?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
Aha. Nico wil de spullen van Lieke naar boven verhuizen en Lieke naast zich laten slapen, om Huub over de zeik te krijgen.
Hij mist Brian.. Tjoeke tjoeke tjoek daar komt het lepeltjequote:Op woensdag 9 mei 2007 20:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Jee eten moet in zijn mond en niet op z'n gezicht toch![]()
Zou een leuke draai geven aan het geheel. Huub en Lieke boeit me niet,quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Alsof Lieke liever naast Nicolaas ligt dan naast Huub?!
Zo in de war van het lege huis, maar idd Niels.quote:
460 calorieënquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:56 schreef SiRojK het volgende:
Jaap zat vol, dus hij is maar begonnen aan de shoarma..
Alleen al op zijn wangquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zou een leuke draai geven aan het geheel. Huub en Lieke boeit me niet,
Als ik ziek ben eet ik niksquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Als je ziek bent is dieten niet leuk....
Dus de villa word NOG WITTER........vind Jan een aardige vent...maar snap niet dat dat soort ECHTE Bnn'ers d villa ingaat....Jan wil toch niet vergeleken worden met dat stel zwakzinnigen er in??? Mjah Jantje goeie zet!!! De enige reden dat ze Jan er in laten werken is omdat de Villa dan nog iets van waarde heeft na de show!!!!! want na stinkende jaap...sexueel vloeistof verspreidende amanda huub en brian en lieke....hebben ook hun gore sporen achter gelaten gadver...bied een 10tje voor de villaquote:
Dan zal de kooi wel snel over zijn...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dus de villa word NOG WITTER........vind Jan een aardige vent...maar snap niet dat dat soort ECHTE Bnn'ers d villa ingaat....Jan wil toch niet vergeleken worden met dat stel zwakzinnigen er in??? Mjah Jantje goeie zet!!! De enige reden dat ze Jan er in laten werken is omdat de Villa dan nog iets van waarde heeft na de show!!!!! want na stinkende jaap...sexueel vloeistof verspreidende amanda huub en brian en lieke....hebben ook hun gore sporen achter gelaten gadver...bied een 10tje voor de villa
als je niet ziek bent, ook niet denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Als je ziek bent is dieten niet leuk....
Kijk jij snapt hem!! denk het wel...denk gewoon dat die 1 jaar duurt misschien 2 jaar maar daarna is he over....ik bedoel...ook wij streamers zullen het wel een keer zat worden...ik blijf niet betalen voor de zelde dierentuin over and over...toch?quote:
Haar woord tegen het zijne.. en dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
Nou, Jaap, dan denk ik dat je de politie op je dak hebt en een rechtzaak wegens aanranding aan de broek.
-edit- Jaap zei dat hij van plan is in Amangda's tieten te knijpen als de camera's een keertje niet opletten.
Jemig.. Jaap heeft weer een pijntje en maakt er direct een drama vanquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
Ik zit m echt te knijpen. Net ff gegoogled en als je leest over een oorontsteking die kan overslaan in hersenvliesontsteking dan word ik daar niet blij van. Ik heb nu gigantische koppijn en koorts.
Ik heb net aangevraagd of ik in godsnaam naar een KNO (keel, neus, oren) arts kan. Vandaag nog....hoe dom zou het zijn als je door 20 uur te wachten, je oorzenuw permanent beschadigd raakt......juist ja heel dom. Er zit een ontsteking van hier tot Tokyo, dat kan niet anders
De dove kwartel zonder kroon.
In vredesnaam, hoe moet die jongen terugkeren in de maatschappij.... ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
Nou, Jaap, dan denk ik dat je de politie op je dak hebt en een rechtzaak wegens aanranding aan de broek.
-edit- Jaap zei dat hij van plan is in Amangda's tieten te knijpen als de camera's een keertje niet opletten.
Twee jaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Kijk jij snapt hem!! denk het wel...denk gewoon dat die 1 jaar duurt misschien 2 jaar maar daarna is he over....ik bedoel...ook wij streamers zullen het wel een keer zat worden...ik blijf niet betalen voor de zelde dierentuin over and over...toch?
nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In vredesnaam, hoe moet die jongen terugkeren in de maatschappij.... ?![]()
Nee, maar het is echt verdomde moeilijk vol te houden als je lichaam zich heel slap voelt e.d... Je krijgt dan ook lichamelijk een enorme drang om je goed vol te stoppen met veel energiequote:
Geef em 2 weken, iedereen is alles vergeten, dolle pretquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zijn bek dichtnaaien is een goed planquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef mootie het volgende:
Ik vind het wel een goed plan, het bed van Brian en Natasia dichtnaaien met Jaap erin.
Schat, ook voor de Kooi werd hij uitgekotst. Waarom denk je dat hij in dat hok zit? Erger kan het niet worden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef mootie het volgende:
Ik vind het wel een goed plan, het bed van Brian en Natasia dichtnaaien met Jaap erin.
Hij zegt echt geen één zinnig woord, prachtig, lijkt wel wat op mijquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Wie gaan we pakken vanavond?"
Jaap: "Wij gaan elkaar pakken"
jij weet het tenminste, Jaap denkt dat hij intelligent isquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij zegt echt geen één zinnig woord, prachtig, lijkt wel wat op mij![]()
waar zijn de foto'squote:Op woensdag 9 mei 2007 21:08 schreef petraa het volgende:
Ik vind Lieke en Jaap wel leuk samen.
Zelfdestructie......quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, ook voor de Kooi werd hij uitgekotst. Waarom denk je dat hij in dat hok zit? Erger kan het niet worden.
Ze kunnen het stiekum best goed vinden, ze hebben wel 'iets' samenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:08 schreef petraa het volgende:
Ik vind Lieke en Jaap wel leuk samen.
Om de Villa te winnen moet je 2 jaar bljiven en de enige over geblevene zijn...maar er is een contract waar in staat dat het zowiezo 1 jaar duurt..voor die 1.15 miljoen euro..quote:
Jaap heeft TIETEN voor hem EN haarquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kunnen het stiekum best goed vinden, ze hebben wel 'iets' samen![]()
Hij is zo erg dat hij naar alle waarschijnlijkheid op de komende poll op nummer 2 staat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, ook voor de Kooi werd hij uitgekotst. Waarom denk je dat hij in dat hok zit? Erger kan het niet worden.
Niet, ik kreeg visite en die kon ik niet wegsturenquote:
Wat een triestheid bij Jaap.....Eenzaam op hoge hoogte, en daardoor lager dan de rest.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef 2live het volgende:
[..]
jij weet het tenminste, Jaap denkt dat hij intelligent is![]()
Dan ben ik nog anderhalfjaar vrijgezelquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Om de Villa te winnen moet je 2 jaar bljiven en de enige over geblevene zijn...maar er is een contract waar in staat dat het zowiezo 1 jaar duurt..voor die 1.15 miljoen euro..
Dat hoop jijquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is zo erg dat hij naar alle waarschijnlijkheid op de komende poll op nummer 2 staat.
Moot kom es in de SC kijken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kunnen het stiekum best goed vinden, ze hebben wel 'iets' samen![]()
Sure....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is zo erg dat hij naar alle waarschijnlijkheid op de komende poll op nummer 2 staat.
ahhhh Peet jammer ....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet, ik kreeg visite en die kon ik niet wegsturen![]()
Not in your wildest dreams baby.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu jaap normaal doet ipv die zooi maken enzo, vind ik hem echt wel leuk. Hij speelt zijn rol goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Zeg dan, in m'n oortje. In mijn dove oor hahahaha"
ja maar dan moet ie neit zo vies etequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Nu jaap normaal doet ipv die zooi maken enzo, vind ik hem echt wel leuk. Hij speelt zijn rol goed.
Had ze mee genomen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap IS ook intelligentquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef 2live het volgende:
[..]
jij weet het tenminste, Jaap denkt dat hij intelligent is![]()
Ik kan maar niet overschakelen naar het ' Ik vind Jaap leuk' modus. Daarvoor haat ik die gast teveel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Nu jaap normaal doet ipv die zooi maken enzo, vind ik hem echt wel leuk. Hij speelt zijn rol goed.
Ik denk zeker dat Jaap een eind gestegen zal zijn. De vraag is dan natuurlijk wie er onder hem komt te bungelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap IS ook intelligentHij heeft ook donders goed door dat dit gek doen hem stemmen oplevert. De laatste poll stond hij laatste en dat wil hij niet meer. Zo te zien gaat hem dat ook moeiteloos lukken. Hij is een rol gaan spelen en heel veel mensen vinden hem opeens leuk.
Zoals ie nu is kan ik hem wel hebben...... maar dat boeren moet ie toch echt laten....... dat is voor mij een reden om hem te muten, al die onverwachte boeren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan maar niet overschakelen naar het ' Ik vind Jaap leuk' modus. Daarvoor haat ik die gast teveel.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Haar eerste overwinning in de PoPoquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:17 schreef Black_king het volgende:
Lieke spuit scheerschuim in een kussen......
Wat wil ze daarmee bereiken ???
De eerste keer dat ik moest lachen om Japio was gister tijdens de uitzending, dat ie boksend voor Natasia ging staanquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap IS ook intelligentHij heeft ook donders goed door dat dit gek doen hem stemmen oplevert. De laatste poll stond hij laatste en dat wil hij niet meer. Zo te zien gaat hem dat ook moeiteloos lukken. Hij is een rol gaan spelen en heel veel mensen vinden hem opeens leuk.
Dacht dat ze wat intelligentie in haar hadquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:18 schreef Black_king het volgende:
Persoonlijk eigendom; Lieke....
Je was me voorquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat ze wat intelligentie in haar hadZal wel een Febo opdracht zijn
![]()
Dat wordt gewoon een natte plek als het er zo lang in zit, niet meer en niet minderquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:17 schreef Black_king het volgende:
Lieke spuit scheerschuim in een kussen......
Wat wil ze daarmee bereiken ???
Hoe kom je daar nou bijquote:
Zoo zieligquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon een natte plek als het er zo lang in zit, niet meer en niet minder
Zielige poging.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon een natte plek als het er zo lang in zit, niet meer en niet minder
Moet ik thuis ook eens proberenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef avonne het volgende:
Moeten ze vaker doen.
Drie mensen met elkaar opschepen. Best verfrissend.
Heeft Huub verzonnen, gisteren.quote:
Toch niet als het Brian, Natasia en Amanda zouden zijn... krijg je een paar uur dat onbegrijpelijke conspiracy gezwets van Brian en twee ja-knikkende dames.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef avonne het volgende:
Moeten ze vaker doen.
Drie mensen met elkaar opschepen. Best verfrissend.
Ze deed het toch bij Jaap ??? Of zag ik het verkeerd ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Wat een zeikerds hier zeg. Als ze niets doet dan is ze natuurlijk saai en nu flikt ze tenminste wat bij Natasia en is het weer niet goed. Tja, als je eenmaal FOK tegen je hebt, dan kun je wel ophouden. Gelukkig is Lieke niet afhankelijk van de fokkers.
Je zag het goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze deed het toch bij Jaap ??? Of zag ik het verkeerd ?
Dan is dit idd verfrissend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet als het Brian, Natasia en Amanda zouden zijn... krijg je een paar uur dat onbegrijpelijke conspiracy gezwets van Brian en twee ja-knikkende dames.
Ze flikt iets bij Natasia.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Wat een zeikerds hier zeg. Als ze niets doet dan is ze natuurlijk saai en nu flikt ze tenminste wat bij Natasia en is het weer niet goed. Tja, als je eenmaal FOK tegen je hebt, dan kun je wel ophouden. Gelukkig is Lieke niet afhankelijk van de fokkers.
The story of DGK...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Heeft Huub verzonnen, gisteren.
Dus even kijken hoe grappig de Fokkers het vanavond opeens vinden.
Ben blij dat er iemand is die niet van die kinderachtige dingen doet..quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:31 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas zit ook weer te zeuren Bah, en verder doet hij niets.
Dat was wel grappigquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Black_king het volgende:
[..]
The story of DGK...
Mr. Bean in "Four weddings and a funeral" is er niets bij....![]()
Dat was de kracht van de film.... Hier is het een kitsch-imitatie.....quote:
Volgens mij bij Natasjaquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
Op wiens bed zit Jaap zn nagels nou te doen?
De cameo van Rowan ken ik, maar ik snap te connectie niet met Huub.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Black_king het volgende:
[..]
The story of DGK...
Mr. Bean in "Four weddings and a funeral" is er niets bij....![]()
Zolang Natasia het niet weet heeft het natuurlijk geen enkel effect.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef Liess het volgende:
Hij gaat ook echt gewoon naar Natasia der bed om zn nagels schoon te maken.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef solara4 het volgende:
zit ie oosrsmeer onder zijn nagels vandaan te halen en doet hij dat nu op een kussen????
Gore smerige dingen doen zijn blijkbaar leuk (wel als je 4 jaar oud bent)quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:38 schreef solara4 het volgende:
werkelijk waar, dat ze hier niets aan doen, wat een mentaliteit
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Heeft Huub verzonnen, gisteren.
Dus even kijken hoe grappig de Fokkers het vanavond opeens vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |