als je niet ziek bent, ook niet denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Als je ziek bent is dieten niet leuk....
Kijk jij snapt hem!! denk het wel...denk gewoon dat die 1 jaar duurt misschien 2 jaar maar daarna is he over....ik bedoel...ook wij streamers zullen het wel een keer zat worden...ik blijf niet betalen voor de zelde dierentuin over and over...toch?quote:
Haar woord tegen het zijne.. en dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
Nou, Jaap, dan denk ik dat je de politie op je dak hebt en een rechtzaak wegens aanranding aan de broek.
-edit- Jaap zei dat hij van plan is in Amangda's tieten te knijpen als de camera's een keertje niet opletten.
Jemig.. Jaap heeft weer een pijntje en maakt er direct een drama vanquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
Ik zit m echt te knijpen. Net ff gegoogled en als je leest over een oorontsteking die kan overslaan in hersenvliesontsteking dan word ik daar niet blij van. Ik heb nu gigantische koppijn en koorts.
Ik heb net aangevraagd of ik in godsnaam naar een KNO (keel, neus, oren) arts kan. Vandaag nog....hoe dom zou het zijn als je door 20 uur te wachten, je oorzenuw permanent beschadigd raakt......juist ja heel dom. Er zit een ontsteking van hier tot Tokyo, dat kan niet anders
De dove kwartel zonder kroon.
In vredesnaam, hoe moet die jongen terugkeren in de maatschappij.... ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
Nou, Jaap, dan denk ik dat je de politie op je dak hebt en een rechtzaak wegens aanranding aan de broek.
-edit- Jaap zei dat hij van plan is in Amangda's tieten te knijpen als de camera's een keertje niet opletten.
Twee jaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Kijk jij snapt hem!! denk het wel...denk gewoon dat die 1 jaar duurt misschien 2 jaar maar daarna is he over....ik bedoel...ook wij streamers zullen het wel een keer zat worden...ik blijf niet betalen voor de zelde dierentuin over and over...toch?
nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In vredesnaam, hoe moet die jongen terugkeren in de maatschappij.... ?![]()
Nee, maar het is echt verdomde moeilijk vol te houden als je lichaam zich heel slap voelt e.d... Je krijgt dan ook lichamelijk een enorme drang om je goed vol te stoppen met veel energiequote:
Geef em 2 weken, iedereen is alles vergeten, dolle pretquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zijn bek dichtnaaien is een goed planquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef mootie het volgende:
Ik vind het wel een goed plan, het bed van Brian en Natasia dichtnaaien met Jaap erin.
Schat, ook voor de Kooi werd hij uitgekotst. Waarom denk je dat hij in dat hok zit? Erger kan het niet worden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef mootie het volgende:
Ik vind het wel een goed plan, het bed van Brian en Natasia dichtnaaien met Jaap erin.
Hij zegt echt geen één zinnig woord, prachtig, lijkt wel wat op mijquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Wie gaan we pakken vanavond?"
Jaap: "Wij gaan elkaar pakken"
jij weet het tenminste, Jaap denkt dat hij intelligent isquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij zegt echt geen één zinnig woord, prachtig, lijkt wel wat op mij![]()
waar zijn de foto'squote:Op woensdag 9 mei 2007 21:08 schreef petraa het volgende:
Ik vind Lieke en Jaap wel leuk samen.
Zelfdestructie......quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, ook voor de Kooi werd hij uitgekotst. Waarom denk je dat hij in dat hok zit? Erger kan het niet worden.
Ze kunnen het stiekum best goed vinden, ze hebben wel 'iets' samenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:08 schreef petraa het volgende:
Ik vind Lieke en Jaap wel leuk samen.
Om de Villa te winnen moet je 2 jaar bljiven en de enige over geblevene zijn...maar er is een contract waar in staat dat het zowiezo 1 jaar duurt..voor die 1.15 miljoen euro..quote:
Jaap heeft TIETEN voor hem EN haarquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kunnen het stiekum best goed vinden, ze hebben wel 'iets' samen![]()
Hij is zo erg dat hij naar alle waarschijnlijkheid op de komende poll op nummer 2 staat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, ook voor de Kooi werd hij uitgekotst. Waarom denk je dat hij in dat hok zit? Erger kan het niet worden.
Niet, ik kreeg visite en die kon ik niet wegsturenquote:
Wat een triestheid bij Jaap.....Eenzaam op hoge hoogte, en daardoor lager dan de rest.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef 2live het volgende:
[..]
jij weet het tenminste, Jaap denkt dat hij intelligent is![]()
Dan ben ik nog anderhalfjaar vrijgezelquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Om de Villa te winnen moet je 2 jaar bljiven en de enige over geblevene zijn...maar er is een contract waar in staat dat het zowiezo 1 jaar duurt..voor die 1.15 miljoen euro..
Dat hoop jijquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is zo erg dat hij naar alle waarschijnlijkheid op de komende poll op nummer 2 staat.
Moot kom es in de SC kijken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kunnen het stiekum best goed vinden, ze hebben wel 'iets' samen![]()
Sure....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is zo erg dat hij naar alle waarschijnlijkheid op de komende poll op nummer 2 staat.
ahhhh Peet jammer ....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet, ik kreeg visite en die kon ik niet wegsturen![]()
Not in your wildest dreams baby.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu jaap normaal doet ipv die zooi maken enzo, vind ik hem echt wel leuk. Hij speelt zijn rol goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Zeg dan, in m'n oortje. In mijn dove oor hahahaha"
ja maar dan moet ie neit zo vies etequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Nu jaap normaal doet ipv die zooi maken enzo, vind ik hem echt wel leuk. Hij speelt zijn rol goed.
Had ze mee genomen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet, ik kreeg visite en die kon ik niet wegsturen![]()
Jaap IS ook intelligentquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef 2live het volgende:
[..]
jij weet het tenminste, Jaap denkt dat hij intelligent is![]()
Ik kan maar niet overschakelen naar het ' Ik vind Jaap leuk' modus. Daarvoor haat ik die gast teveel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Nu jaap normaal doet ipv die zooi maken enzo, vind ik hem echt wel leuk. Hij speelt zijn rol goed.
Ik denk zeker dat Jaap een eind gestegen zal zijn. De vraag is dan natuurlijk wie er onder hem komt te bungelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap IS ook intelligentHij heeft ook donders goed door dat dit gek doen hem stemmen oplevert. De laatste poll stond hij laatste en dat wil hij niet meer. Zo te zien gaat hem dat ook moeiteloos lukken. Hij is een rol gaan spelen en heel veel mensen vinden hem opeens leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |