Geen cola lightquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef SiRojK het volgende:
Ze hebben ze niet eens bezorgd wat er moest komen
Misschien komt binnenkort er een bord in de tuin met 'te koop' en voor de nieuwe eigenaren moet het er toch een beetje flex uitzienquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Verbouwing voor wat dan....wel raar een nieuwe villa herbouwen...vaag
Nicolaas.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
Aha. Eric wil de spullen van Lieke naar boven verhuizen en Lieke naast zich laten slapen, om Huub over de zeik te krijgen.
Alsof Lieke liever naast Nicolaas ligt dan naast Huub?!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
Aha. Eric wil de spullen van Lieke naar boven verhuizen en Lieke naast zich laten slapen, om Huub over de zeik te krijgen.
en vind Lieke dat goed?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
Aha. Nico wil de spullen van Lieke naar boven verhuizen en Lieke naast zich laten slapen, om Huub over de zeik te krijgen.
Hij mist Brian.. Tjoeke tjoeke tjoek daar komt het lepeltjequote:Op woensdag 9 mei 2007 20:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Jee eten moet in zijn mond en niet op z'n gezicht toch![]()
Zou een leuke draai geven aan het geheel. Huub en Lieke boeit me niet,quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Alsof Lieke liever naast Nicolaas ligt dan naast Huub?!
Zo in de war van het lege huis, maar idd Niels.quote:
460 calorieënquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:56 schreef SiRojK het volgende:
Jaap zat vol, dus hij is maar begonnen aan de shoarma..
Alleen al op zijn wangquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zou een leuke draai geven aan het geheel. Huub en Lieke boeit me niet,
Als ik ziek ben eet ik niksquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Als je ziek bent is dieten niet leuk....
Dus de villa word NOG WITTER........vind Jan een aardige vent...maar snap niet dat dat soort ECHTE Bnn'ers d villa ingaat....Jan wil toch niet vergeleken worden met dat stel zwakzinnigen er in??? Mjah Jantje goeie zet!!! De enige reden dat ze Jan er in laten werken is omdat de Villa dan nog iets van waarde heeft na de show!!!!! want na stinkende jaap...sexueel vloeistof verspreidende amanda huub en brian en lieke....hebben ook hun gore sporen achter gelaten gadver...bied een 10tje voor de villaquote:
Dan zal de kooi wel snel over zijn...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dus de villa word NOG WITTER........vind Jan een aardige vent...maar snap niet dat dat soort ECHTE Bnn'ers d villa ingaat....Jan wil toch niet vergeleken worden met dat stel zwakzinnigen er in??? Mjah Jantje goeie zet!!! De enige reden dat ze Jan er in laten werken is omdat de Villa dan nog iets van waarde heeft na de show!!!!! want na stinkende jaap...sexueel vloeistof verspreidende amanda huub en brian en lieke....hebben ook hun gore sporen achter gelaten gadver...bied een 10tje voor de villa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |