Nu jaap normaal doet ipv die zooi maken enzo, vind ik hem echt wel leuk. Hij speelt zijn rol goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Zeg dan, in m'n oortje. In mijn dove oor hahahaha"
ja maar dan moet ie neit zo vies etequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Nu jaap normaal doet ipv die zooi maken enzo, vind ik hem echt wel leuk. Hij speelt zijn rol goed.
Had ze mee genomen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet, ik kreeg visite en die kon ik niet wegsturen![]()
Jaap IS ook intelligentquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef 2live het volgende:
[..]
jij weet het tenminste, Jaap denkt dat hij intelligent is![]()
Ik kan maar niet overschakelen naar het ' Ik vind Jaap leuk' modus. Daarvoor haat ik die gast teveel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Nu jaap normaal doet ipv die zooi maken enzo, vind ik hem echt wel leuk. Hij speelt zijn rol goed.
Ik denk zeker dat Jaap een eind gestegen zal zijn. De vraag is dan natuurlijk wie er onder hem komt te bungelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap IS ook intelligentHij heeft ook donders goed door dat dit gek doen hem stemmen oplevert. De laatste poll stond hij laatste en dat wil hij niet meer. Zo te zien gaat hem dat ook moeiteloos lukken. Hij is een rol gaan spelen en heel veel mensen vinden hem opeens leuk.
Zoals ie nu is kan ik hem wel hebben...... maar dat boeren moet ie toch echt laten....... dat is voor mij een reden om hem te muten, al die onverwachte boeren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan maar niet overschakelen naar het ' Ik vind Jaap leuk' modus. Daarvoor haat ik die gast teveel.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet, ik kreeg visite en die kon ik niet wegsturen![]()
Haar eerste overwinning in de PoPoquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:17 schreef Black_king het volgende:
Lieke spuit scheerschuim in een kussen......
Wat wil ze daarmee bereiken ???
De eerste keer dat ik moest lachen om Japio was gister tijdens de uitzending, dat ie boksend voor Natasia ging staanquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap IS ook intelligentHij heeft ook donders goed door dat dit gek doen hem stemmen oplevert. De laatste poll stond hij laatste en dat wil hij niet meer. Zo te zien gaat hem dat ook moeiteloos lukken. Hij is een rol gaan spelen en heel veel mensen vinden hem opeens leuk.
Dacht dat ze wat intelligentie in haar hadquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:18 schreef Black_king het volgende:
Persoonlijk eigendom; Lieke....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |