Zoals ie nu is kan ik hem wel hebben...... maar dat boeren moet ie toch echt laten....... dat is voor mij een reden om hem te muten, al die onverwachte boeren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan maar niet overschakelen naar het ' Ik vind Jaap leuk' modus. Daarvoor haat ik die gast teveel.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet, ik kreeg visite en die kon ik niet wegsturen![]()
Haar eerste overwinning in de PoPoquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:17 schreef Black_king het volgende:
Lieke spuit scheerschuim in een kussen......
Wat wil ze daarmee bereiken ???
De eerste keer dat ik moest lachen om Japio was gister tijdens de uitzending, dat ie boksend voor Natasia ging staanquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap IS ook intelligentHij heeft ook donders goed door dat dit gek doen hem stemmen oplevert. De laatste poll stond hij laatste en dat wil hij niet meer. Zo te zien gaat hem dat ook moeiteloos lukken. Hij is een rol gaan spelen en heel veel mensen vinden hem opeens leuk.
Dacht dat ze wat intelligentie in haar hadquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:18 schreef Black_king het volgende:
Persoonlijk eigendom; Lieke....
Je was me voorquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat ze wat intelligentie in haar hadZal wel een Febo opdracht zijn
![]()
Dat wordt gewoon een natte plek als het er zo lang in zit, niet meer en niet minderquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:17 schreef Black_king het volgende:
Lieke spuit scheerschuim in een kussen......
Wat wil ze daarmee bereiken ???
Hoe kom je daar nou bijquote:
Zoo zieligquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon een natte plek als het er zo lang in zit, niet meer en niet minder
Zielige poging.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon een natte plek als het er zo lang in zit, niet meer en niet minder
Moet ik thuis ook eens proberenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef avonne het volgende:
Moeten ze vaker doen.
Drie mensen met elkaar opschepen. Best verfrissend.
Heeft Huub verzonnen, gisteren.quote:
Toch niet als het Brian, Natasia en Amanda zouden zijn... krijg je een paar uur dat onbegrijpelijke conspiracy gezwets van Brian en twee ja-knikkende dames.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef avonne het volgende:
Moeten ze vaker doen.
Drie mensen met elkaar opschepen. Best verfrissend.
Ze deed het toch bij Jaap ??? Of zag ik het verkeerd ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Wat een zeikerds hier zeg. Als ze niets doet dan is ze natuurlijk saai en nu flikt ze tenminste wat bij Natasia en is het weer niet goed. Tja, als je eenmaal FOK tegen je hebt, dan kun je wel ophouden. Gelukkig is Lieke niet afhankelijk van de fokkers.
Je zag het goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze deed het toch bij Jaap ??? Of zag ik het verkeerd ?
Dan is dit idd verfrissend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet als het Brian, Natasia en Amanda zouden zijn... krijg je een paar uur dat onbegrijpelijke conspiracy gezwets van Brian en twee ja-knikkende dames.
Ze flikt iets bij Natasia.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Wat een zeikerds hier zeg. Als ze niets doet dan is ze natuurlijk saai en nu flikt ze tenminste wat bij Natasia en is het weer niet goed. Tja, als je eenmaal FOK tegen je hebt, dan kun je wel ophouden. Gelukkig is Lieke niet afhankelijk van de fokkers.
The story of DGK...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Heeft Huub verzonnen, gisteren.
Dus even kijken hoe grappig de Fokkers het vanavond opeens vinden.
Ben blij dat er iemand is die niet van die kinderachtige dingen doet..quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:31 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas zit ook weer te zeuren Bah, en verder doet hij niets.
Dat was wel grappigquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Black_king het volgende:
[..]
The story of DGK...
Mr. Bean in "Four weddings and a funeral" is er niets bij....![]()
Dat was de kracht van de film.... Hier is het een kitsch-imitatie.....quote:
Volgens mij bij Natasjaquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
Op wiens bed zit Jaap zn nagels nou te doen?
De cameo van Rowan ken ik, maar ik snap te connectie niet met Huub.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Black_king het volgende:
[..]
The story of DGK...
Mr. Bean in "Four weddings and a funeral" is er niets bij....![]()
Zolang Natasia het niet weet heeft het natuurlijk geen enkel effect.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef Liess het volgende:
Hij gaat ook echt gewoon naar Natasia der bed om zn nagels schoon te maken.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef solara4 het volgende:
zit ie oosrsmeer onder zijn nagels vandaan te halen en doet hij dat nu op een kussen????
Gore smerige dingen doen zijn blijkbaar leuk (wel als je 4 jaar oud bent)quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:38 schreef solara4 het volgende:
werkelijk waar, dat ze hier niets aan doen, wat een mentaliteit
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Heeft Huub verzonnen, gisteren.
Dus even kijken hoe grappig de Fokkers het vanavond opeens vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |