Daar heeft Jaap een leuk plannetje voor.. Denk dat ze er iets in gaan flikkeren ofzo, om Nasty over de pis te krijgenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef Kinga het volgende:
Waarom eten ze die meuk van Natasia niet?
Zal de rest leuk vinden. Lieke snapt het echt niet.quote:
Wonen jullie dichtbij?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef Reza-impreza het volgende:
Mijn vrouw is om , we gaan !!!!
Veel plezierquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef Reza-impreza het volgende:
Mijn vrouw is om , we gaan !!!!
15 minuten rijdenquote:
Lieke doet lekker meequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal de rest leuk vinden. Lieke snapt het echt niet.
lees net de op sorry weet genoegquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:19 schreef solara4 het volgende:
waarom gaat de rest niet mee, kom net binnen
Oefening tijdens BB baart kunst....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:16 schreef Kinga het volgende:
lekker snel
Er was een stemming, mochten er maar 5 mee.. Was een poging om even te laten rellen, maar het was eigenlijk al lang duidelijk dat Nico en Jaap niet mee zouden gaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:19 schreef solara4 het volgende:
waarom gaat de rest niet mee, kom net binnen
Goh, wat leuk weer....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar heeft Jaap een leuk plannetje voor.. Denk dat ze er iets in gaan flikkeren ofzo, om Nasty over de pis te krijgen
Nathanael was volgens mij de enige die er goed mee om kon gaan....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
Hebben ze een cooker, gooit Lieke koud water bij de chili![]()
Is Lieke je main target geworden ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
Hebben ze een cooker, gooit Lieke koud water bij de chili![]()
Reclame daar gaat het hem om! moet eiglijk niet zo zijn! maarja hij was even niet meer in beeld!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:16 schreef Kinga het volgende:
Apart dat Marc die lui nog in zijn restaurant wil hebben uberhaupt...
Dat was inderdaad wel een goeie zet geweestquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Huub had ook kunnen ruilen met Nicolaas. Vervolgens had hij vanavond dat meisje weer kunnen bellen om de masterbedroom leeg te halen en dan samen met Lieke weer op te eisen.
Dat mag niet ( Niet doorvertellen) Dag Jaapquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Goh, wat leuk weer....
Rotzooien met eten... zooooo leuk....![]()
Was ze al, naast Brian. Geen nieuws toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is Lieke je main target geworden ofzo?
Ik help het je hopen, maar Jaap schijnt immuniteit te hebben....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag niet ( Niet doorvertellen) Dag Jaap![]()
in de keuken!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:27 schreef Reza-impreza het volgende:
Vraag aan mensen die eerder in Lepels zijn geweest: De gouden kooi bewoners worden toch niet in een afgesloten ruimte onvangen? Zij worden gewoon tussen de rest geplaatst toch?
Ja, die moet nog een geweldig huwelijksfeest realiseren, voor in de uitzending enzo. Een huwelijk tijdens een reality soap. Wat wil JdM nog meer?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar Jaap schijnt immuniteit te hebben....
daar staat toch een sanctie op ook??quote:
En als ze zit zie je de bilnaadquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Echt een miljonairs-oufitt voor Lepels.
[afbeelding]
Vertel.quote:
Ik hou het ook scherp in de gatenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef Nostalgist het volgende:
Vertrek : 19:33
Unanieme stemming nu met ze 2'en.quote:
Slimquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha.. Ze gaan beide een stemming aanvragen over CP (Lieke en Nico). Unaniem Klaar
Ik hoop dat Lieke het snaptquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:38 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Unanieme stemming nu met ze 2'en.
Lieke mag bellen van Nicolaas voor 50 CP, die ze dan weer terugkrijgt.
Hoe lang zijn(mogen) ze weg danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |