ivm de betaalstreams kunnen ze het niet maken dat alle miljonairs uit de kooi gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:00 schreef FSR het volgende:
Eigenlijk is het wel heel beschamend om maar 5 van de 8 miljonairs te laten gaan...
Zou het geld op zijn ?
Hoe komt je daar nu bij dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:04 schreef easysatellite het volgende:
lieke vond dat eten dat was besteld toch niet zo? wat zit zij nu te ete dan getoaste aangekoekte tortilla![]()
Lieke heeft nix besteld die eet gewoon wat de pot schaft. Zoals het hoortquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:04 schreef easysatellite het volgende:
lieke vond dat eten dat was besteld toch niet zo? wat zit zij nu te ete dan getoaste aangekoekte tortilla![]()
waar is de ciliconcorne dan die Natasja voor ze heeft gekookt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieke heeft nix besteld die eet gewoon wat de pot schaft. Zoals het hoort![]()
![]()
Die heeft ze in haar wrapquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
[..]
waar is de ciliconcorne dan die Natasja voor ze heeft gekookt.
Of was die niet lekker?
wat is dat danquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
[..]
waar is de ciliconcorne dan die Natasja voor ze heeft gekookt.
Of was die niet lekker?
Ja nou ja Ik weet de spelling ook nietquote:
Was mooi geweest als Amanda en Huub verplicht thuis moesten blijven samen met Jaap, Alcoholrestrictie even eraf, en hoppaaaquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:00 schreef FSR het volgende:
Eigenlijk is het wel heel beschamend om maar 5 van de 8 miljonairs te laten gaan...
Zou het geld op zijn ?
Carne toch ?quote:
Ja idd, en vooral even Amanda duidelijk maken dat ze zich niet zo moet laten manipuleren door Brianquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Maanvis het volgende:
MENSEN : Als jullie ervanavond heen gaan, de hele avond informatie doorspelen aan de miljonairs! Talpa kan jullie niks maken, jullie zijn immers niet in de gouden kooi!
wel lekker maar je wordt er erug.......pfffffffffffffffffffffffff van!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Carne toch ?Ik kan het dus niet spellen maar ik kan het wel maken
(Lekker hoor) Google wel ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |