Mooi zo, ik had het Nicoblaas ook niet gegund.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen niet stemmen zonder de rest van de Tokkies.
Geen idee, ik lul maar wat, sorryquote:
quote:
En een cola light graagquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef SiRojK het volgende:
Ze gaan eten
Jaap
Hoofd:
2 broodjes shoarma
1 kebab schotel
1 pizza salami
1 portie spare ribs
Dessert:
1. tiramisu
1. chocolademousse
Nicolaas
Hoofd:
1 pizza hawai
1 Calzone
Wel je prioriteiten juist stellen; is je camera opgeladen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef Reza-impreza het volgende:
Hier wordt druk omgekleed en opgemaakt om richting lepels te vertrekken
Ga je daar ook eten dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik dacht dat Nicolaas sowieso een broodje shoarma wou.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef SiRojK het volgende:
Ze gaan eten
Jaap
Hoofd:
2 broodjes shoarma
1 kebab schotel
1 pizza salami
1 portie spare ribs
Dessert:
1. tiramisu
1. chocolademousse
Nicolaas
Hoofd:
1 pizza hawai
1 Calzone
Zit er een rolletje in ... En haal het dopje ervan afquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Wel je prioriteiten juist stellen; is je camera opgeladen?![]()
Gereserveerd????quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef Reza-impreza het volgende:
Digitaal mag ik toch hopen. Dan zijn deze handelingen niet nodig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit er een rolletje in ... En haal het dopje ervan af![]()
Denk dat 1 broodje dan toch voor sneakolaas is, al zei hij dat het voor Japio wasquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nicolaas sowieso een broodje shoarma wou.
BQ zucht ...quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Digitaal mag ik toch hopen. Dan zijn deze handelingen niet nodig.![]()
ik wil een updatequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze namen niet op als ik het goed heb gelezen.
check!quote:Wel je prioriteiten juist stellen; is je camera opgeladen?
Yep!quote:Ga je daar ook eten dan?
Trek je beurs maar open danquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
3 man sterk als ik het goe dheb gelezen/.
ben weer aan het bellenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze namen niet op als ik het goed heb gelezen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:21 schreef Reza-impreza het volgende:
ik ga nu al met 3pers in totaal ,alleen nemen ze de telefoon niet op daar om te reserveren
Vergeet je credit-card niet.quote:
Gereserveerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:51 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Gereserveerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:51 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Heb je de bestellijst gezien? Nou volgens mij boeit het nog alleen maar dat ie in Cora pastquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:50 schreef Clank het volgende:
'k Dacht dat Lepels zo'n zaak was die tijden van te voor al volgeboekt zou zijn.. maar dat valt mee dus.
Jaap doet dus helemaal niets meer aan zijn dieet.. hij moest voor zijn huwelijk toch nog 12 kilo kwijt om in zijn pak te passen?
Nu maar hopen dat DGK gasten niet apart zittenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:51 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ja dat gaat al niet meer door volgens mij, lange levertijd van de stof.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:50 schreef Clank het volgende:
'k Dacht dat Lepels zo'n zaak was die tijden van te voor al volgeboekt zou zijn.. maar dat valt mee dus.
Jaap doet dus helemaal niets meer aan zijn dieet.. hij moest voor zijn huwelijk toch nog 12 kilo kwijt om in zijn pak te passen?
Mafkezenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:51 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Als het aan Jaap ligt, trouwt die kansloze imbeciel zoals hij geboren is, geloof ik....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dat gaat al niet meer door volgens mij, lange levertijd van de stof.
Ik zie liever Nicolaas strippenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Nicolaas: "Het huis wordt helemaal gestript, de bank zal niet blijven staan...."
ik hoop dat je je net zo gedraagt als je Icon have fun!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:51 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:54 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik hoop dat je je net zo gedraagt als je Icon have fun!![]()
Zal Mark leuk vindenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:54 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik hoop dat je je net zo gedraagt als je Icon have fun!![]()
Heel flauw, maar wel leuk grapjequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:53 schreef Flabberguest het volgende:
Volgens mij zijn ze er al. zie http://www.beleefdelente.nl/vogel/5 , en ze worden nog gevoerd ook!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als het aan Jaap ligt, trouwt die kansloze imbeciel zoals hij geboren is, geloof ik....![]()
Wat leuk (sorry o.t.)quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:53 schreef Flabberguest het volgende:
Volgens mij zijn ze er al. zie http://www.beleefdelente.nl/vogel/5 , en ze worden nog gevoerd ook!
Denk ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:56 schreef Marrije het volgende:
Nic is er niet gerust op wat er buiten allemaal gebeurt.
Ik zeg: als de eters van lepels terugkomen de tent in duwen en de 3 thuisblijvers in de villa laten slapen.
Hahhaa, kansloze debiel.. Hij zit in een spelletje!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als het aan Jaap ligt, trouwt die kansloze imbeciel zoals hij geboren is, geloof ik....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |