ik heb er niets mee, maar om dan gelijk anti-WoW te zijn, vind ik ook weer wat ver gaan.quote:
ow sorry, nogmaals, gisteren werd ik uitgemaakt voor no-lifer. geen zin om op te zoeken wie of wat dat was..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb er niets mee, maar om dan gelijk anti-WoW te zijn, vind ik ook weer wat ver gaan.
Goed, goed!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef Houniet het volgende:
hoe vinden jullie mijn TT dan
[KOFFIE SC #156] Thee Ist Verboten
Yep, slordig!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
moet het trouwens niet # 138 zijn?
Potverdikkie!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
moet het trouwens niet # 138 zijn?
geeft nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ow sorry, nogmaals, gisteren werd ik uitgemaakt voor no-lifer. geen zin om op te zoeken wie of wat dat was..
Ikke niet want ik was er nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ow sorry, nogmaals, gisteren werd ik uitgemaakt voor no-lifer. geen zin om op te zoeken wie of wat dat was..
(gemiddeld 10 per dag)quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:01 schreef Bootje84 het volgende:
Aantal posts: 622 (gemiddeld 2 per dag)
er is vooruitgang
amateurquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:01 schreef Bootje84 het volgende:
Aantal posts: 622 (gemiddeld 2 per dag)
er is vooruitgang
spammert..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:55 schreef Bootje84 het volgende:
en ik wil ook in de top 30 met spammers van vandaag staan..
gief replies!
Amateurquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
amateur![]()
aantal posts: 3354 (gemiddeld 30 per dag)
zeg dat nou niet te hard...quote:
want jij zorgt ervoor dat je er bovenkomtquote:
Vroeg ik mijn eigen ook al afquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:06 schreef Damzkieee het volgende:
Waar is SpermCore?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
want jij zorgt ervoor dat je er bovenkomt
ik ben ook pas lid sinds dinsdag 16 januari 2007quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Amateur
11202 (gemiddeld 22 per dag)
ik moet het gemiddelde van de rest hoog houdenquote:
op zich wel een goeie, dus ik stem VOORquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
Let the spam wars beginTitel voor nummer 139
![]()
ik zou eigenlijk niet weten waarop ik vandaag begon, dus geen idee, maar denk dat ik de 100+ ook wel weer gehaald moet hebben.quote:
zie ik morgen welquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk niet weten waarop ik vandaag begon, dus geen idee, maar denk dat ik de 100+ ook wel weer gehaald moet hebben.
100+ denk ik?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
je moet er hoeveel scoren om in de top 30 te komen?
hell yeahquote:
en waarom zou het dicht moeten dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:12 schreef Damzkieee het volgende:
Als hier modjes durven te komen gaat t topic dicht
zou je denken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:12 schreef Damzkieee het volgende:
Als hier modjes durven te komen gaat t topic dicht
Hé spuit 11 die was net al geweestquote:
haha doe normaal, wat ben je dan voor een zieke geestquote:
100%quote:
je loopt achter schat.. had ik al half uur geleden gepostquote:
wel opletten Cuckooquote:
Ah excuses dan! Ben soms een half uurtje niet aanwezig en om dan ff een half topique (vol met baggerquote:
+++++ dusquote:
Cuckoo en ik zijn er weerquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:15 schreef Houniet het volgende:
het is hier drukker dan gisteren [afbeelding]
laat je niet gek maken Cuckoo!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:15 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ah excuses dan! Ben soms een half uurtje niet aanwezig en om dan ff een half topique (vol met bagger)door te spitten....
![]()
Koffiequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Freshthinking het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof ik nog slaap en moet ontwaken..
ik ook en mijn collega op de kamer ook. Dus zal wel door het weer komenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Freshthinking het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof ik nog slaap en moet ontwaken..
www.datmeenjeniet.nlquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Goover het volgende:
Kijk, dit ga ik in de zomer 4 weken lang elke dag doen![]()
http://www.njoyrecreatie.nl/kindertheater/
tofquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Goover het volgende:
het is maar wat je leuk vindquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Goover het volgende:
goed nummerquote:
oftewel, we moeten nog ff opschieten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
Nee het was gisteren drukker, toen gingen er 3 topics doorheen. Nu nog 'maar' 2.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Goover het volgende:
Ik ga ook nog wel meer doen dan dat, maar dit hoort er wel bijquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is maar wat je leuk vindWel hele dag buiten
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oftewel, we moeten nog ff opschieten?
zegt degene die altijd te laat isquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:18 schreef Goover het volgende:
We moeten wel ophouden met Fi en LaPo-en... als je tenminste niets anders te melden hebt in die post..
Neej, drukker qua fok!kers die aanwezig zijn! Niet qua post gedrag..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
Nee het was gisteren drukker, toen gingen er 3 topics doorheen. Nu nog 'maar' 2.
Ik was gister vrij, dus hoe kan het nu drukker zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, drukker qua fok!kers die aanwezig zijn! Niet qua post gedrag..
dat is ook goddelijkquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zegt degene die altijd te laat isen daarom nog nooit een FiPo of LaPo heeft gescoord
Cappucino FTWquote:
Hier lekker wel!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Cappucino FTW! Hebben ze hier niet, wel in de vestiging in Apeldoorn
![]()
Even apeldoorn bellen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Cappucino FTW! Hebben ze hier niet, wel in de vestiging in Apeldoorn
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Bootje84 het volgende:
ik zit hier normaal aan de senseo..
jammerdebammer.nl!quote:
quote:
inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die altijd pas in de 20e post een Fipo (TVP) plaatst
maar dat kunnen de vrouwen niet waarderenquote:
Gelukkig is Feyenoord er morgen nog opquote:
scherpquote:
quote:
Moet ik je idd gelijk in geven!quote:
Die eer hebben wij allebei al gehad vandaagquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu is het nog knapper om de lapo of fipo tehebben
ben extra trots op mn fipoquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu is het nog knapper om de lapo of fipo tehebben
en nu nog dolby surround sound... en de hele bus/trein/tram/metro kan meegeniet met je pr0n..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.nu.nl/news/1067913/130/Leren_MP4_horloge.html
sweety horloge.. pron op 1,5" ..
En de rest van de posts is een discussie over wanneer en wie FiPo, LaPo, etc...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:18 schreef Goover het volgende:
We moeten wel ophouden met Fi en LaPo-en... als je tenminste niets anders te melden hebt in die post..
nee, dat is juist het nare ervanquote:
ja zeker, anders moet ik naar dat schijt kas luisterenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hmmm, minder. Telefoon met radio dan maar?
slingers. veel leuker. bederft ook nietquote:
stream?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja zeker, anders moet ik naar dat schijt kas luisteren538 kunnen we daar niet ontvangen, kut pand
Op je tel. of staan ze ergens on the internet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Houniet het volgende:
wat heb ik trouwens mooie foto's en filmpjes van zondag zeg![]()
nee, kan niet, echte radio helaasquote:
op me tel en pcquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Op je tel. of staan ze ergens on the internet?
LeipZzZzZzZquote:
heb jij nog iets gedaan in word...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jullie gaan hard, ik typ even iets in Word en hoppa weer een pagina erbij
Ik poepte hier al la en fipo's toen het nog niet eens 2007 wasquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zegt degene die altijd te laat isen daarom nog nooit een FiPo of LaPo heeft gescoord
mijn begeleider wil een planning van wat ik de komende periode ga doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
heb jij nog iets gedaan in word...![]()
zie TT
ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik poepte hier al la en fipo's toen het nog niet eens 2007 was![]()
Verkapte ik-loop-al-zo-lang-stage-jullie-waren-toen-nog-niet-eens-geboren-post ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Echte pokerkingquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:39 schreef Bootje84 het volgende:
lol. ff multiplayer poker op spelletjes.nl
in 5 handjes heb ik
- straight flush met pocket 7
- quad 5 met K5
hahahah
alleen je wordt bent nu te oudquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef Goover het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef Goover het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte ik-loop-al-zo-lang-stage-jullie-waren-toen-nog-niet-eens-geboren-post ?
zat ook niet echt op te letten.. quad 5 kwam op river, toen die gast op de turn all-in ging, ik insta callde, en de straight flush viel ook op de river toen ik die gast elke keer flat-callde.. had al straight op de turn..quote:
quote:
jammer dat t om spelletjesgeld gaatquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zat ook niet echt op te letten.. quad 5 kwam op river, toen die gast op de turn all-in ging, ik insta callde, en de straight flush viel ook op de river toen ik die gast elke keer flat-callde.. had al straight op de turn..
SHIP IT
Als ik om playmoney speel rag ik alles er door heen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
ja ok, ik doe het ook wel voor 0,01 en 0,02 $ maar goed. dit is leuk om HU te oefenen. meeste mensen spelen toch wel serieus..
Ik heb eens een keer gehad dat ik in mijn hand: Aas, Boer, Vrouw, Tien en Heer kreeg. Allemaal van deze "kleur"quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:51 schreef Casual-T het volgende:
Had van de week Aas 3.
Kwam er op de flop Aas Aas Aas.![]()
niet lachenquote:
leer het eens goed schrijvenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef PieterBas het volgende:
'Teveel tv zorgt voor slechte prestaties'
teveel Fok!FOK!ken lijdt tot slechte prestaties
FOK! taalpuristquote:
Dat zit tegenwoordig op de nieuwe nokia's... geen idee of dit in nederland ook al werkt..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
uhm, titan poker.. ¤40,- gratis gekregen daaar..
uhm, ff iets anders. rare vraag.. in orange county choppers hebben ze een walky-talky functie op de mobieltjes.. is dat ook mogelijk in NL of is dat afhankelijk van het type signaal waar je mee belt ofzo?
Deze opmerking schaar ik onder de volgende:quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer gehad dat ik in mijn hand: Aas, Boer, Vrouw, Tien en Heer kreeg. Allemaal van deze "kleur"
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte ik-loop-al-zo-lang-stage-jullie-waren-toen-nog-niet-eens-geboren-post ?
www.jammerdebammer.nl bestaat ook nog eens echt!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Deze opmerking schaar ik onder de volgende:
www.jammerdebammer.nl
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:57 schreef Goover het volgende:
[..]
www.jammerdebammer.nl bestaat ook nog eens echt!![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:57 schreef Goover het volgende:
[..]
wist ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:57 schreef Goover het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat je zoiets maar eens in de 100 jaar krijgt (dat is iiig de kans eropquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Deze opmerking schaar ik onder de volgende:
www.jammerdebammer.nl
![]()
dat is niet te merken. Ik zie namelijk maar weinig berichtjes van jou langs komenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef Teije het volgende:
Nog 1.5 uur... poeh ik heb echt 0 animo vandaag om iets te gaan doen. Zit me serieuse nu al zo'n 2 uur helemaal de pest te vervelen.
kan niet in hold'em schatje. alleen in 5 card draw..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer gehad dat ik in mijn hand: Aas, Boer, Vrouw, Tien en Heer kreeg. Allemaal van deze "kleur"
Vandaar ook:quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kan niet in hold'em schatje. alleen in 5 card draw..
wie zegt dat ik het over hold'em had?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kan niet in hold'em schatje. alleen in 5 card draw..
Ooh, dacht dat je een garp maaktequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over hold'em had?ik was aan het pokeren en toen kreeg ik dat.
Die komt van www.jammerdebammer.nl, was van zijn vrijgezellenfeestjequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
goover wtf?
ik vind 2-card poker op zich leukerquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh, dacht dat je een garp maakte!
Maar dan moet je nog met 2 kaarten van het board een combi. maken dus heb je er weinig aan!
LOLquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Die komt van www.jammerdebammer.nl, was van zijn vrijgezellenfeestje
Ik heb wel een keer zo een pak aan gehadquote:
Texas hold-emquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vind 2-card poker op zich leuker![]()
iddquote:
Pestenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:06 schreef denB het volgende:
Net bespreking gehad
Heb ik alles netjes gemaakt, komen dr weer aanpassen van producties die gestopt zijn enzo
Pokerquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:07 schreef PieterBas het volgende:
[afbeelding]
Dagje paintballen loopt uit de hand.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef Damzkieee het volgende:
"Vrijgezellenfeestje Jos uit het Homobos loopt gigantisch uit de hand"
ik vond de jouwes leukerquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef Damzkieee het volgende:
Smetje dat jij er net eentje had met uit de hand lopen PB, sjorry
HAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
[afbeelding]
Berenpak enorm populair onder homofiele jongeren.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:14 schreef Goover het volgende:
[afbeelding]
KLM is op zoek naar ontsnapte monteur..
of
TBS-kliniek probeerd probeert pacienten patiënten herkenbaar te maken
quote:
Ja dat lukt niet in die fuck FOK! edit boxjes...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:17 schreef Damzkieee het volgende:
Patiënten.
Hojquote:
heel hardquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:20 schreef leolinedance het volgende:
Ik kan wel weer zien dat hier hard gestagiëerd wordt![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:20 schreef leolinedance het volgende:
Ik kan wel weer zien dat hier hard gestagiëerd wordt![]()
Restje van gisteren?quote:
Lekker, toch?quote:
Leuke vriendinnen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:23 schreef leolinedance het volgende:
zonder toetje![]()
En ik heb geen chips voor vanavond![]()
Maar verder gaat alles prima![]()
Vanavond trouwens even lekker een biertje pakken met 2 vriendinnen![]()
supermarkt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:23 schreef leolinedance het volgende:
zonder toetje![]()
En ik heb geen chips voor vanavond![]()
Maar verder gaat alles prima![]()
Vanavond trouwens even lekker een biertje pakken met 2 vriendinnen![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:23 schreef leolinedance het volgende:
zonder toetje=> ga naar de winkel en koop een toetje
En ik heb geen chips voor vanavond=> ga naar de winkel en koop chips
Maar verder gaat alles prima=>
Vanavond trouwens even lekker een biertje pakken met 2 vriendinnen=>
De sjonnies...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:23 schreef Houniet het volgende:
" dans je de hele dag met mij " !!!!!!!11
" ik dans het liefste met jou maar wat doe jij "
macaroniequote:
macaronie op zich wel naisquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
macaronie![]()
![]()
bij mijn schoonouders. hopelijk beetje te pruimen.. moeders maakt het altijd lekkerder![]()
Ga niks boven de kookkwaliteiten van je moeder..quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
macaronie![]()
![]()
bij mijn schoonouders. hopelijk beetje te pruimen.. moeders maakt het altijd lekkerder![]()
Jouw moeder maakt alles lekker klaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
macaronie![]()
![]()
Je kan ook geen patat bakken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Restje van gisteren?
Ik heb pizza, kan niets anders koken
WHOEHAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:30 schreef Teije het volgende:
NOG EEN UUR
JONGENAS
NOGENENEURURUR
ik heb het echt helemaal gehad vandaag, geen idee waarom.
voor patat ga je naar het frietkotquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Je kan ook geen patat bakken?![]()
Btw; hoe wil jij een pizza gaan koken?![]()
Gewoon, in een pizzapan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
1 uur nog maarquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:30 schreef Teije het volgende:
NOG EEN UUR
JONGENAS
NOGENENEURURUR
ik heb het echt helemaal gehad vandaag, geen idee waarom.
Ben netjes om 8 uur begonnen hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
1 uur nog maar![]()
Waar gaat het heen met die slaviëres van tegenwoordig![]()
ieder geval stappen.. of er geile nuecksex is.. dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Of geile nuecksex of stappen voor mij![]()
geen stijlquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Of geile nuecksex of stappen voor mij![]()
reken er maar niet op pietquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ieder geval stappen.. of er geile nuecksex is.. dat weet ik nog niet![]()
Doe ik ook nietquote:
en als je doofstom ben?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:35 schreef PieterBas het volgende:
http://www.nu.nl/news/107(...)erhaaltjes_voor.html
Moet niet gekker worden
TUurlijk gek, in een pan met waterquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
dan heb je dubbel pechquote:
NEEquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:39 schreef PieterBas het volgende:
Let the spam wars begin. Topictitel voor nummer 139
ik heb em al klaar staan. Dus zodra deze vol isquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:39 schreef PieterBas het volgende:
Let the spam wars begin. Topictitel voor nummer 139
Stage SC # 139 Let thequote:
DUITSERquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:39 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga zo lekker porno kijken en jullie zitten op stage![]()
ik doe het liever dan dat ik kijk hoe anderen het doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:39 schreef leolinedance het volgende:
Lul, man!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:39 schreef leolinedance het volgende:
Zolang het nummer maar goed is, ik ga niet weer vragen in het MOD topic of ie veranderd kan wordenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stage SC # 139 Let thewars begin
dan?
Ik ook. Maar gaat moelijk alleen op mijn studentenkiet hequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik doe het liever dan dat ik kijk hoe anderen het doen
quote:
Kan ik hier ook.. of ze het op prijs stellen dat is de vraag...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:39 schreef leolinedance het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |