jammerdebammer.nl!quote:
quote:
inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die altijd pas in de 20e post een Fipo (TVP) plaatst
maar dat kunnen de vrouwen niet waarderenquote:
Gelukkig is Feyenoord er morgen nog opquote:
scherpquote:
quote:
Moet ik je idd gelijk in geven!quote:
Die eer hebben wij allebei al gehad vandaagquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu is het nog knapper om de lapo of fipo tehebben
ben extra trots op mn fipoquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu is het nog knapper om de lapo of fipo tehebben
en nu nog dolby surround sound... en de hele bus/trein/tram/metro kan meegeniet met je pr0n..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.nu.nl/news/1067913/130/Leren_MP4_horloge.html
sweety horloge.. pron op 1,5" ..
En de rest van de posts is een discussie over wanneer en wie FiPo, LaPo, etc...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:18 schreef Goover het volgende:
We moeten wel ophouden met Fi en LaPo-en... als je tenminste niets anders te melden hebt in die post..
nee, dat is juist het nare ervanquote:
ja zeker, anders moet ik naar dat schijt kas luisterenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hmmm, minder. Telefoon met radio dan maar?
slingers. veel leuker. bederft ook nietquote:
stream?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja zeker, anders moet ik naar dat schijt kas luisteren538 kunnen we daar niet ontvangen, kut pand
Op je tel. of staan ze ergens on the internet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Houniet het volgende:
wat heb ik trouwens mooie foto's en filmpjes van zondag zeg![]()
nee, kan niet, echte radio helaasquote:
op me tel en pcquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Op je tel. of staan ze ergens on the internet?
LeipZzZzZzZquote:
heb jij nog iets gedaan in word...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jullie gaan hard, ik typ even iets in Word en hoppa weer een pagina erbij
Ik poepte hier al la en fipo's toen het nog niet eens 2007 wasquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zegt degene die altijd te laat isen daarom nog nooit een FiPo of LaPo heeft gescoord
mijn begeleider wil een planning van wat ik de komende periode ga doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
heb jij nog iets gedaan in word...![]()
zie TT
ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik poepte hier al la en fipo's toen het nog niet eens 2007 was![]()
Verkapte ik-loop-al-zo-lang-stage-jullie-waren-toen-nog-niet-eens-geboren-post ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Echte pokerkingquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:39 schreef Bootje84 het volgende:
lol. ff multiplayer poker op spelletjes.nl
in 5 handjes heb ik
- straight flush met pocket 7
- quad 5 met K5
hahahah
alleen je wordt bent nu te oudquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef Goover het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef Goover het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte ik-loop-al-zo-lang-stage-jullie-waren-toen-nog-niet-eens-geboren-post ?
zat ook niet echt op te letten.. quad 5 kwam op river, toen die gast op de turn all-in ging, ik insta callde, en de straight flush viel ook op de river toen ik die gast elke keer flat-callde.. had al straight op de turn..quote:
quote:
jammer dat t om spelletjesgeld gaatquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zat ook niet echt op te letten.. quad 5 kwam op river, toen die gast op de turn all-in ging, ik insta callde, en de straight flush viel ook op de river toen ik die gast elke keer flat-callde.. had al straight op de turn..
SHIP IT
Als ik om playmoney speel rag ik alles er door heen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
ja ok, ik doe het ook wel voor 0,01 en 0,02 $ maar goed. dit is leuk om HU te oefenen. meeste mensen spelen toch wel serieus..
Ik heb eens een keer gehad dat ik in mijn hand: Aas, Boer, Vrouw, Tien en Heer kreeg. Allemaal van deze "kleur"quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:51 schreef Casual-T het volgende:
Had van de week Aas 3.
Kwam er op de flop Aas Aas Aas.![]()
niet lachenquote:
leer het eens goed schrijvenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef PieterBas het volgende:
'Teveel tv zorgt voor slechte prestaties'
teveel Fok!FOK!ken lijdt tot slechte prestaties
FOK! taalpuristquote:
Dat zit tegenwoordig op de nieuwe nokia's... geen idee of dit in nederland ook al werkt..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
uhm, titan poker.. ¤40,- gratis gekregen daaar..
uhm, ff iets anders. rare vraag.. in orange county choppers hebben ze een walky-talky functie op de mobieltjes.. is dat ook mogelijk in NL of is dat afhankelijk van het type signaal waar je mee belt ofzo?
Deze opmerking schaar ik onder de volgende:quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer gehad dat ik in mijn hand: Aas, Boer, Vrouw, Tien en Heer kreeg. Allemaal van deze "kleur"
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte ik-loop-al-zo-lang-stage-jullie-waren-toen-nog-niet-eens-geboren-post ?
www.jammerdebammer.nl bestaat ook nog eens echt!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Deze opmerking schaar ik onder de volgende:
www.jammerdebammer.nl
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:57 schreef Goover het volgende:
[..]
www.jammerdebammer.nl bestaat ook nog eens echt!![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:57 schreef Goover het volgende:
[..]
wist ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:57 schreef Goover het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat je zoiets maar eens in de 100 jaar krijgt (dat is iiig de kans eropquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Deze opmerking schaar ik onder de volgende:
www.jammerdebammer.nl
![]()
dat is niet te merken. Ik zie namelijk maar weinig berichtjes van jou langs komenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef Teije het volgende:
Nog 1.5 uur... poeh ik heb echt 0 animo vandaag om iets te gaan doen. Zit me serieuse nu al zo'n 2 uur helemaal de pest te vervelen.
kan niet in hold'em schatje. alleen in 5 card draw..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer gehad dat ik in mijn hand: Aas, Boer, Vrouw, Tien en Heer kreeg. Allemaal van deze "kleur"
Vandaar ook:quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kan niet in hold'em schatje. alleen in 5 card draw..
wie zegt dat ik het over hold'em had?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kan niet in hold'em schatje. alleen in 5 card draw..
Ooh, dacht dat je een garp maaktequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over hold'em had?ik was aan het pokeren en toen kreeg ik dat.
Die komt van www.jammerdebammer.nl, was van zijn vrijgezellenfeestjequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
goover wtf?
ik vind 2-card poker op zich leukerquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh, dacht dat je een garp maakte!
Maar dan moet je nog met 2 kaarten van het board een combi. maken dus heb je er weinig aan!
LOLquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Die komt van www.jammerdebammer.nl, was van zijn vrijgezellenfeestje
Ik heb wel een keer zo een pak aan gehadquote:
Texas hold-emquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vind 2-card poker op zich leuker![]()
iddquote:
Pestenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:06 schreef denB het volgende:
Net bespreking gehad
Heb ik alles netjes gemaakt, komen dr weer aanpassen van producties die gestopt zijn enzo
Pokerquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:07 schreef PieterBas het volgende:
[afbeelding]
Dagje paintballen loopt uit de hand.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef Damzkieee het volgende:
"Vrijgezellenfeestje Jos uit het Homobos loopt gigantisch uit de hand"
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef Damzkieee het volgende:
"Vrijgezellenfeestje Jos uit het Homobos loopt gigantisch uit de hand"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |