jammerdebammer.nl!quote:
quote:
inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die altijd pas in de 20e post een Fipo (TVP) plaatst
maar dat kunnen de vrouwen niet waarderenquote:
Gelukkig is Feyenoord er morgen nog opquote:
scherpquote:
quote:
Moet ik je idd gelijk in geven!quote:
Die eer hebben wij allebei al gehad vandaagquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu is het nog knapper om de lapo of fipo tehebben
ben extra trots op mn fipoquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu is het nog knapper om de lapo of fipo tehebben
en nu nog dolby surround sound... en de hele bus/trein/tram/metro kan meegeniet met je pr0n..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.nu.nl/news/1067913/130/Leren_MP4_horloge.html
sweety horloge.. pron op 1,5" ..
En de rest van de posts is een discussie over wanneer en wie FiPo, LaPo, etc...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:18 schreef Goover het volgende:
We moeten wel ophouden met Fi en LaPo-en... als je tenminste niets anders te melden hebt in die post..
nee, dat is juist het nare ervanquote:
ja zeker, anders moet ik naar dat schijt kas luisterenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hmmm, minder. Telefoon met radio dan maar?
slingers. veel leuker. bederft ook nietquote:
stream?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja zeker, anders moet ik naar dat schijt kas luisteren538 kunnen we daar niet ontvangen, kut pand
Op je tel. of staan ze ergens on the internet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Houniet het volgende:
wat heb ik trouwens mooie foto's en filmpjes van zondag zeg![]()
nee, kan niet, echte radio helaasquote:
op me tel en pcquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Op je tel. of staan ze ergens on the internet?
LeipZzZzZzZquote:
heb jij nog iets gedaan in word...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jullie gaan hard, ik typ even iets in Word en hoppa weer een pagina erbij
Ik poepte hier al la en fipo's toen het nog niet eens 2007 wasquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zegt degene die altijd te laat isen daarom nog nooit een FiPo of LaPo heeft gescoord
mijn begeleider wil een planning van wat ik de komende periode ga doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
heb jij nog iets gedaan in word...![]()
zie TT
ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik poepte hier al la en fipo's toen het nog niet eens 2007 was![]()
Verkapte ik-loop-al-zo-lang-stage-jullie-waren-toen-nog-niet-eens-geboren-post ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Echte pokerkingquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:39 schreef Bootje84 het volgende:
lol. ff multiplayer poker op spelletjes.nl
in 5 handjes heb ik
- straight flush met pocket 7
- quad 5 met K5
hahahah
alleen je wordt bent nu te oudquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef Goover het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef Goover het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte ik-loop-al-zo-lang-stage-jullie-waren-toen-nog-niet-eens-geboren-post ?
zat ook niet echt op te letten.. quad 5 kwam op river, toen die gast op de turn all-in ging, ik insta callde, en de straight flush viel ook op de river toen ik die gast elke keer flat-callde.. had al straight op de turn..quote:
quote:
jammer dat t om spelletjesgeld gaatquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zat ook niet echt op te letten.. quad 5 kwam op river, toen die gast op de turn all-in ging, ik insta callde, en de straight flush viel ook op de river toen ik die gast elke keer flat-callde.. had al straight op de turn..
SHIP IT
Als ik om playmoney speel rag ik alles er door heen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
ja ok, ik doe het ook wel voor 0,01 en 0,02 $ maar goed. dit is leuk om HU te oefenen. meeste mensen spelen toch wel serieus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |