Goede verkoperquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Jep, ik ook.
De 'ambassadeur' van de WO-minor adviseerde mij om 'afscheid te nemen van vrienden en familie', omdat 'ie heel zwaar schijnt te zijn.
LOLLERCAUST!!!quote:
ga jij ff 93 km fietsen voor een enkeltje..?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:49 schreef denB het volgende:
[..]
Die uitgave kies je zelf voor, je kan ook fietsen, of een vergoeding aanvragen bij je stage. Dit op mijn stage plek de normaalste zaak gewoon. Vergeet niet dat je gewoon voor hun werkt, en niet een simpele stagiar bent
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:54 schreef Freshthinking het volgende:
GVD
Dankzij die kutverbinding hier de fipo gemist
Meer dankzij teamwork van team Enschedequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:54 schreef Freshthinking het volgende:
GVD
Dankzij die kutverbinding hier de fipo gemist
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Meer dankzij teamwork van team Enschede
Ikke niet, klikte er toevallig net opquote:
hoerquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ikke niet, klikte er toevallig net op![]()
Hou ook van jouquote:
Ja, hij zei ook nog tegen ons: "Ik zou maar een andere minor gaan doen, want daar heb je allemaal real-life opdrachten in het bedrijfsleven enzo. Deze minor is saai en suf. Maar als je je beter voelt dan de rest, en als je denkt: er moet meer zijn dan HBO, dan moet je het gaan doen. Maar dan gaan we wel eerst kritisch kijken naar je cijferlijst."quote:
WTFquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:57 schreef Bootje84 het volgende:
collega's zijn gek hier vroeg op de ochtend
[afbeelding]
kantoorhumorquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:57 schreef Bootje84 het volgende:
[afbeelding]
Doe je t niet!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:00 schreef Teije het volgende:
Ik moet aan me stage verslag werken maar ik heb er echt geen zin in. Help!
Dat moet ik ook nog doen ja.. Helemaal geen tijd voor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:00 schreef Teije het volgende:
LOLquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:57 schreef Bootje84 het volgende:
[afbeelding]
Deed ik ook nietquote:
Ach komt wel. Wij moeten alleen nog wat aanpassenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:00 schreef Teije het volgende:
Bedankt voor de tipquote:
Wel tijd, geen zinquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:01 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog doen ja.. Helemaal geen tijd voor.
MESO en MAcroquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
ik ben bezig met een impactanalyse over de impact van omgevingsfactoren op een spelbedrijf..
iemand suggesties..? volgens de drets..
Demografisch
regulerende
Economische
technologische
sociale
factoren..
Demografischequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
ik ben bezig met een impactanalyse over de impact van omgevingsfactoren op een spelbedrijf..
iemand suggesties..? volgens de drets..
Demografisch
regulerende
Economische
technologische
sociale
factoren..
ik heb er ook een heleboelquote:
Graag gedaanquote:
K ook, vond die dingen te gek altijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik heb er ook een heleboel
Flying flippo's...![]()
Wij ook DEPEST.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef DaFan het volgende:
Lol wat is Drets
Saxion leer je altijd DESTEP (politiek er nog bij dus). Kemperman noemt dat altijd DEPEST....malle vent
Gisteren ook al, dus de trend wordt voortgezetquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jullie gaan wel heel erg hard vandaag
kan allebei iddquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef DaFan het volgende:
Lol wat is Drets
Saxion leer je altijd DESTEP (politiek er nog bij dus). Kemperman noemt dat altijd DEPEST....malle vent
Je moet wat doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jullie gaan wel heel erg hard vandaag
We hebben een A4tje volquote:
vondquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef Stienn het volgende:
hehe, eindverslag ff geschreven.. wat ik nu van de opleiding vondt en wat de plus en min punten waren.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:12 schreef Damzkieee het volgende:
Heeft iemand het op spelling gecheckt?
als je van een online managementspel houdt is het wel leuk, vind ik althans. Het begin is wel lastig, maar als je eenmaal weet hoe het moet, gaat het steeds beter. Het is gratis, dus je kan ermee beginnen. Mocht je het niets vinden, kan je altijd stoppenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:10 schreef Casual-T het volgende:
[PC] Megatycoon #5
Luctor, is dit wat? Heb d'r nog nooit van gehoord..![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef ETA het volgende:
kantoorhumor is altijd leuk. Aangezien ik hier niet alles meekrijg door de taal is het nogal saai....
beste grap ooit: iemand een net send berichtje laten sturen naar iedereen binnen het bedrijf (paar duizend man ofzo). Hij alles intikken in cmd screen en op enter drukken, echter voor 10 seconden gebeurt er niks, en dan ineens op alle computers tegelijk een popup met een leuk windows bliepje(achteraf bleek dat alleen onze afdeling van 60 man de bericht kreeg). Woooopsss, hij zich dood schamen omdat het niet echt een net berichtje was (hij wist niet wat hij exact deed
).
Om het nog leuker te maken zijn we naar een andere collega gelopen en gevraagd zich voor te doen als de IT manager en hem ff te bellen. Dus hij belt en zegt met barse stem: "Zeg, die berichtjes sturen over het hele netwerk, dat kan niet!!!" en dan nog paar dreigementen over ontslag etc. Wij konden meeluisteren en hoorde hem stamelen van sorry, zal niet weer gebeuren etc
![]()
in een deuk gelegen
net sendquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef ETA het volgende:
kantoorhumor is altijd leuk. Aangezien ik hier niet alles meekrijg door de taal is het nogal saai....
beste grap ooit: iemand een net send berichtje laten sturen naar iedereen binnen het bedrijf (paar duizend man ofzo). Hij alles intikken in cmd screen en op enter drukken, echter voor 10 seconden gebeurt er niks, en dan ineens op alle computers tegelijk een popup met een leuk windows bliepje(achteraf bleek dat alleen onze afdeling van 60 man de bericht kreeg). Woooopsss, hij zich dood schamen omdat het niet echt een net berichtje was (hij wist niet wat hij exact deed
).
Om het nog leuker te maken zijn we naar een andere collega gelopen en gevraagd zich voor te doen als de IT manager en hem ff te bellen. Dus hij belt en zegt met barse stem: "Zeg, die berichtjes sturen over het hele netwerk, dat kan niet!!!" en dan nog paar dreigementen over ontslag etc. Wij konden meeluisteren en hoorde hem stamelen van sorry, zal niet weer gebeuren etc
![]()
in een deuk gelegen
Was Lienelien aan het zeuren corrigerenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef Stienn het volgende:
Zo, nu is dat gezeur over m'n spelling afgelopen. Heb m'n onderschrift aangepast!
Hopen dat daar geen fouten in zitten..
en/of aan elkaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef Stienn het volgende:
Zo, nu is dat gezeur over m'n spelling afgelopen. Heb m'n onderschrift aangepast!
Hopen dat daar geen fouten in zitten..
Zo zet ik de PCs van collega's wel eens uit met shutdownquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef ETA het volgende:
).
![]()
in een deuk gelegen
sorryquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef Stienn het volgende:
Nee, die andere pannenkoeken die niks te doen hebben op stage..
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:23 schreef denB het volgende:
[..]
Zo zet ik de PCs van collega's wel eens uit met shutdown
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef Stienn het volgende:
Maakt nie uit, tis altijd vervelend wanneer lui gaan zeuren dat je het anders moet doen.. maarja, boeiend! Bier!quote:
Jeweettog.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef Stienn het volgende:
BIER!! waar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:25 schreef Stienn het volgende:
[..]
Maakt nie uit, tis altijd vervelend wanneer lui gaan zeuren dat je het anders moet doen.. maarja, boeiend! Bier!![]()
Wat is dat toch met dat garp? Is dat een soort nieuwe populaire schrijfwijze van grap ofzo??quote:
Ja, jeweet. Heb je gezegdquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat garp? Is dat een soort nieuwe populaire schrijfwijze van grap ofzo??![]()
Goeie garp is FOK!taal hè.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat garp? Is dat een soort nieuwe populaire schrijfwijze van grap ofzo??![]()
Lollercaust!``111`~!!!111`111!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Goeie garp is FOK!taal hè.
Net als jeweettok
Roflcopter
Einzzz!!!@111Einzweipolizeimetbierdabei
last van Na-Palmquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:26 schreef Stienn het volgende:
in m'n pens van gister.. bierscheetjes laten op stage..
Dat gaat deze nuchtere Tukker boven de petquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Net als jeweettok
Roflcopter
en loopt de helft op Fok te klagen over het slechte taalgebruik van de leden..quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Net als jeweettok
Roflcopter
pwnd wie unne n00b.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat gaat deze nuchtere Tukker boven de pet![]()
quote:
Boefje dat je er rond loopt!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Btw; ben vandaag nog niet verder gekomen dan het openen van m'n Word document. Voor de rest beetje bezig geweest met vervolgstudie/internetten/met collega's lullen & koffie drinken![]()
Ik heb welgeteld 1 pagina getikt..quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Btw; ben vandaag nog niet verder gekomen dan het openen van m'n Word document. Voor de rest beetje bezig geweest met vervolgstudie/internetten/met collega's lullen & koffie drinken![]()
Ik heb iets meer dan jou gedaan!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Yeah!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo je bent nog nooit zo vaak gequote
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef Cuckoo het volgende:
Het is maar goed dat wij later met z'n allen niet in één bedrijf werken, want dan is de boel heel erg snel failliet![]()
Het is maar goed dat wij later met z'n allen niet in één bedrijf werken, want dan is de boel heel erg snel failliet![]()
*Sorry Cuckoo, moest lachenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef Damzkieee het volgende:
Het is maar goed dat jij de magazijnen niet beheert Cuckoo, want met jouw Navision kennis denk je 300 stoelen Beno op voorraad te hebben terwijl er maar 3 zijn
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef Damzkieee het volgende:
Het is maar goed dat jij de magazijnen niet beheert Cuckoo, want met jouw Navision kennis denk je 300 stoelen Beno op voorraad te hebben terwijl er maar 3 zijn
Wat een kampersnolquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Winnares borstvergroting nog te jong
Volgens mij heeft zij een aardige voorgevel of lijkt dat zo?!
Idd, zal me niks verbazen als ze een kampiane is en haar 2e naam Anita isquote:
Ja hoor, met jou ook?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef jslavenburg het volgende:
Een goedemorgen allemaal. Alles goed hier?
ja.. of WinPopUpquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef Bootje84 het volgende:
piet, die goeie ouwe tijd met net send..
is leuk op een LAN partij toen het net populair was.. net send berichtje naar het hele lan.. 1500 computers..
iedereen.. HEEEY, WTF?
Wat was de tweede prijs?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Damzkieee het volgende:
Degene die 2e was geworden was boos omdat de winnares al een C-cup schijn te hebben en zij was plat
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Stienn het volgende:
inderdaad, ze mogen gelijk haar kop verbouwen..
Rustig rustig, gaat zo zijn gangetjequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook?
Ff een boterhammetje met gehakt van gisteraaf opsmullen, ff curry opgedaan![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Stienn het volgende:
inderdaad, ze mogen gelijk haar kop verbouwen..
Nou ja, meedingers ofzoquote:
En rijdt op een vett'n scootahhhhhhhh of in de auto van sjonniequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, zal me niks verbazen als ze een kampiane is en haar 2e naam Anita is![]()
Die reacties ook altijd, geweldigquote:
sekseverandering..quote:
Heb t al:quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou ja, meedingers ofzo
weet niet of dat wel klopte wat ik zei, maar het was iig een van de verliezers.
geef dr eens ongelijk.. deze trut moet meedoen aan double extreme makeover; nothing to lose..quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Damzkieee het volgende:
Degene die 2e was geworden was boos omdat de winnares al een C-cup schijn te hebben en zij was plat
De tweede prijs was pannenkoekenmix, om de pannenkoeken wat dikker te makenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Heb t al:
Daarnaast hebben wij nog een prachtige tweede prijs. Overdag krijgen de winnaressen een microdermabrasie behandeling bij Kliniek Nieuwstraat. En ’s Avonds worden zij opgehaald door een limousine en naar de Baja Beach Club gebracht worden voor een VIP-night. De derde prijs is een VIP-night in de Baja Beach Club.
--
En was op basis van foto, motivatie enzo (ik dacht loting), dus ze heeft een punt eventueel idd..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
Of een strijkijzer, zodat haar vriend op haar kan strijken
Deense vrouwen zekerquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef Bootje84 het volgende:
bij BNN hebben ze op het dakterras trouwens een soort tent opgebouwd van kebabTV..
het logo van kebabTV is identiek aan die uit denemarken. snap alleen de connectie niet..
Wat is kebab TV?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef Bootje84 het volgende:
bij BNN hebben ze op het dakterras trouwens een soort tent opgebouwd van kebabTV..
het logo van kebabTV is identiek aan die uit denemarken. snap alleen de connectie niet..
T is Fok! hequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zo een reactie had ik al verwacht...
[..]
Meh zijn wel ok, heb beter gezien...
je kan ook gewoon naar www.overoverwerken.nl gaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:58 schreef Bootje84 het volgende:
slavenburg, dan is dit topic met 1 reply van mij vol
HEEETTTTTTTquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:03 schreef Bootje84 het volgende:
8 bammetjes.? wtf.. ik ga straks aan de tosti sambal curry..
mwah, wel erg lekker.. helaas geen ananas..quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
HEEETTTTTTT
ik mag dan niet breed zijn, maar ik eet altijd veel..
Hier wel, al ga ik er eigenlijk nooit heen. Ik ben tevreden met mijn bammetjes uit mijn burgelijke brooddoosquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:08 schreef PieterBas het volgende:
Ik baal er een beetje van dat er geen winkels/supermarkten in de buurt zijn.. alleen een paar tankstations....
bammetjes gaan in groene transparante tupperware broodblik die ik al sinds 4 mavo hebquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:12 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hier wel, al ga ik er eigenlijk nooit heen. Ik ben tevreden met mijn bammetjes uit mijn burgelijke brooddoos
nostalgie. tupperware gaat niet snel kapotquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
bammetjes gaan in groene transparante tupperware broodblik die ik al sinds 4 mavo heb![]()
Milieuhaterquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:16 schreef DaFan het volgende:
Boterhamzakjes ftw. Lekker slecht voor het milieu.
en als het kapot gaat kun je gratis een nieuwe krijgen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
nostalgie. tupperware gaat niet snel kapot
Geen idee, iedere keer als ik weer inhaak zijn ze 2 pagina's verderquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:18 schreef miss-scofield het volgende:
Goeiendaaggg!!!
Waar gaat het gesprek over? Geen zin om terug te lezen
kun je nagaan, oerdegelijke kwaliteit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:17 schreef Stienn het volgende:
[..]
en als het kapot gaat kun je gratis een nieuwe krijgen..
Goeie dag vandaag onie?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:18 schreef miss-scofield het volgende:
Goeiendaaggg!!!
Waar gaat het gesprek over? Geen zin om terug te lezen
heb ook een tupperware brooddoosjequote:Op woensdag 9 mei 2007 12:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
nostalgie. tupperware gaat niet snel kapot
Tupperware FTWquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb ook een tupperware brooddoosje
In ieder geval beter dan de afgelopen twee dagen!quote:
naar die party's ga ik ook niet hoorquote:
Mooiquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:24 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan de afgelopen twee dagen!
Alleen wel half verslapen vanochtend!! Maar was nog optijd!
Nu nog tot 15 uur school, vanavond lekker uit eten. Prima!
er was een keer zo'n party bij mij in huis, ben toen maar met mijn vader naar de bioscoop gegaan..quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
naar die party's ga ik ook niet hoor
Mijn moeder had vroeger thuis ook wel is kleding party's. Dan kwam er een graftak met een busje vol rekken met kleding. En dan gingen mijn moeder en haar vriendinnen een beetje shoppenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
er was een keer zo'n party bij mij in huis, ben toen maar met mijn vader naar de bioscoop gegaan..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Mijn moeder had vroeger thuis ook wel is kleding party's. Dan kwam er een graftak met een busje vol rekken met kleding. En dan gingen mijn moeder en haar vriendinnen een beetje shoppen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Mijn moeder had vroeger thuis ook wel is kleding party's. Dan kwam er een graftak met een busje vol rekken met kleding. En dan gingen mijn moeder en haar vriendinnen een beetje shoppen
Netjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:37 schreef PieterBas het volgende:
Zo weer een pagina af voor het stageverslag...
Ik moet er eigenlijk 30 pagina's vol schrijven.. maar ik hou het op 15-20.. Anders wordt het wel heel veel gebakken lucht.quote:
Goedemorgenquote:
WAT DAT MEEN JE NIETquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ajax heeft Delorge gekocht van ADO![]()
Ik weet ook niet wat Ajax met Delorge moet. Maar misschien hebben ze zo hun redenen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Delorge naar Ajax
de eerste? ik dacht dat Kennedy Bakircioglu ook al naar Ajax ging
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:51 schreef Casual-T het volgende:
Ajax wordt volgend jaar kampioen..
En dat zegt een rasechte Feyenoorder..![]()
ADOquote:
voor de breedte en het loop vermogen.. maar verder zou ik het echt niet wetenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:51 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat Ajax met Delorge moet. Maar misschien hebben ze zo hun redenen...
Cool..quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:58 schreef Bootje84 het volgende:
geweldig! ze hebben hier allerlei consoles staan.. dreamcast, megadrive etc. net ff house of the dead 2 gespeeld.. met een pistool dat automatisch herlaad
Daarvoor heeft Ajax hem ook gekocht...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
voor de breedte en het loop vermogen.. maar verder zou ik het echt niet weten
Volgens mij hebben wij dat nog gespeeld in die hele foute arcade in Duinrellquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:01 schreef Bootje84 het volgende:
ja mooi piet. ik wist dat je het ook vet zou vinden.. echt nostalgie
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:03 schreef Roycoooooo het volgende:
@Houniet: check die foto van Huntelaar in t Ajax topic![]()
![]()
Ik moest hard lachenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14539/686583e0/index.html
quote:
Ik heb thuis nog een werkende NES met DUCKHUNT staanquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:58 schreef Bootje84 het volgende:
geweldig! ze hebben hier allerlei consoles staan.. dreamcast, megadrive etc. net ff house of the dead 2 gespeeld.. met een pistool dat automatisch herlaad
LOLquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14539/686583e0/index.html
Wij ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:10 schreef denB het volgende:
[..]
Ik moest hard lacheniedereen keek me raar aan
![]()
Duckhuntquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog een werkende NES met DUCKHUNT staan(En natuurlijk Super Mario 3)
Bij ons duurt t ook vrij lang hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:16 schreef Goover het volgende:
Die dumpert filmpjes kan ik niet kijken, dat trekt mijn pc niet hier(Serieus)
klopt piet..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij dat nog gespeeld in die hele foute arcade in Duinrell
Nee!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:20 schreef Bootje84 het volgende:
WoW is een sport! mmkay?
Dan is sex ook sport..quote:
werd eens tijd ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
is het ook piet. ik ben érg sportief de laatste tijd
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan is sex ook sport..![]()
Welkom bij het WK verfappen![]()
au 1-0..quote:
ehhhhhhquote:
Die jongen wacht gewoon op een super mooie meid. Groot gelijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
au 1-0..
maaruh piet, bij jou is het toch ook beetje stil aan de andere kant van het bed qua vrouwen?
touché
Geweldig hequote:
Jep, sinds kort weer begonnenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
klopt piet..
heyuh DenB
speelde jij nou WoW?
1-2quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
au 1-0..
maaruh piet, bij jou is het toch ook beetje stil aan de andere kant van het bed qua vrouwen?
touché
100m zaad lozen...quote:
Zaterdag ga ik uit karten en naar een schuimfeest met een stel meidenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die jongen wacht gewoon op een super mooie meid. Groot gelijk![]()
Doe ik ook![]()
quote:
ik neem dus echt niet mijn camera mee naar dat schuimfeestquote:
Schuimfeest en vrouwen, altijd gezelligquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik uit karten en naar een schuimfeest met een stel meiden![]()
Wat Houniet zegt!quote:
En niet anders!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:42 schreef Houniet het volgende:
en zo is het maar net !
Is het waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:39 schreef Bootje84 het volgende:
vd ende zeker? schuimfeest lijkt me beetje een opgeblazen boel
Heb mn char naar een server van mijn maatje gemoved gister avond. Speel nu op Doomhammer (PvE)quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
welke realm, wat voor chars etc..?
Nepbeveiliger laat vrouw uitkleden
PWND![]()
Kus !quote:
quote:
Kun je wel ongestoord in tieten knijpenquote:
Ik ga ook met de auto.. bril leg ik alvast klaar.. is best lastig als je -4 hebt en zonder lenzen auto probeert te rijden.quote:
dwaas ik moest lachenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kun je wel ongestoord in tieten knijpen![]()
Ja of met je stijve snaak tegen vrouwen aanrijdenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hehequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
quote:
deed ik vroeger in het zwembad welquote:
WTFquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:48 schreef Casual-T het volgende:
Jullie moeten niet zoeren, kijk wat wij krijgen..![]()
"Dennis Koenders van JVC naar Feyenoord"
je was toch anti-wow? is toch voor nerds?quote:
haha lollers.. Playah in hart en nierenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
deed ik vroeger in het zwembad wel
al die meiden.. "ahh dat jongetje wat lief"
TOET, in der tiet
"wat een kutblaag!"
Gezelligquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:45 schreef Bootje84 het volgende:
Blondje lvl 69 human warlock 41/8/11, Beestje lvl 62 human pally, Binholland lvl 59 dwarf hunter, Bruistablet lvl 22 NE druid op Xavius (PvP)
op emerald dream (PvE) 60 priest, 60 warrior, 36 mage, 30 rogue...
Sinds wanneer doet Feyenoord in elektronicaquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:48 schreef Casual-T het volgende:
Jullie moeten niet zoeren, kijk wat wij krijgen..![]()
"Dennis Koenders van JVC naar Feyenoord"
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet Feyenoord in elektronica![]()
![]()
Wie ik? Wanneer?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je was toch anti-wow? is toch voor nerds?
d8 ik.. kreeg paar flames naar mn kop dat ik geen leven had enzo na 3K uur WoW..quote:
haha godverdomme. Hier moest ik om lachenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
scherp piet, scherpquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha godverdomme. Hier moest ik om lachen![]()
Ga je gang. Dit keer mag je hem van mij hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:53 schreef Freshthinking het volgende:
ik ga me weer opmaken voor het F5'en
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar hebben jullie het over? toch niet WoW hè?
van die andere spamhoer vast nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga je gang. Dit keer mag je hem van mij hebben![]()
ik voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:55 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
van die andere spamhoer vast niet
Was ik iig niet, heb het nog nooit gespeeld/gezien oid, dus ik oordeel d'r niet over..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
d8 ik.. kreeg paar flames naar mn kop dat ik geen leven had enzo na 3K uur WoW..
maar goed.. ik weet iig dat ik 1 vriendin meer heb dan iemand hier
1-2
Anti WoW afaikquote:
jawel, kerl is hier aan t lullenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:55 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
van die andere spamhoer vast niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |