K ook, vond die dingen te gek altijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik heb er ook een heleboel
Flying flippo's...![]()
Wij ook DEPEST.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef DaFan het volgende:
Lol wat is Drets
Saxion leer je altijd DESTEP (politiek er nog bij dus). Kemperman noemt dat altijd DEPEST....malle vent
Gisteren ook al, dus de trend wordt voortgezetquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jullie gaan wel heel erg hard vandaag
kan allebei iddquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef DaFan het volgende:
Lol wat is Drets
Saxion leer je altijd DESTEP (politiek er nog bij dus). Kemperman noemt dat altijd DEPEST....malle vent
Je moet wat doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jullie gaan wel heel erg hard vandaag
We hebben een A4tje volquote:
vondquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef Stienn het volgende:
hehe, eindverslag ff geschreven.. wat ik nu van de opleiding vondt en wat de plus en min punten waren.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:12 schreef Damzkieee het volgende:
Heeft iemand het op spelling gecheckt?
als je van een online managementspel houdt is het wel leuk, vind ik althans. Het begin is wel lastig, maar als je eenmaal weet hoe het moet, gaat het steeds beter. Het is gratis, dus je kan ermee beginnen. Mocht je het niets vinden, kan je altijd stoppenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:10 schreef Casual-T het volgende:
[PC] Megatycoon #5
Luctor, is dit wat? Heb d'r nog nooit van gehoord..![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef ETA het volgende:
kantoorhumor is altijd leuk. Aangezien ik hier niet alles meekrijg door de taal is het nogal saai....
beste grap ooit: iemand een net send berichtje laten sturen naar iedereen binnen het bedrijf (paar duizend man ofzo). Hij alles intikken in cmd screen en op enter drukken, echter voor 10 seconden gebeurt er niks, en dan ineens op alle computers tegelijk een popup met een leuk windows bliepje(achteraf bleek dat alleen onze afdeling van 60 man de bericht kreeg). Woooopsss, hij zich dood schamen omdat het niet echt een net berichtje was (hij wist niet wat hij exact deed
).
Om het nog leuker te maken zijn we naar een andere collega gelopen en gevraagd zich voor te doen als de IT manager en hem ff te bellen. Dus hij belt en zegt met barse stem: "Zeg, die berichtjes sturen over het hele netwerk, dat kan niet!!!" en dan nog paar dreigementen over ontslag etc. Wij konden meeluisteren en hoorde hem stamelen van sorry, zal niet weer gebeuren etc
![]()
in een deuk gelegen
net sendquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef ETA het volgende:
kantoorhumor is altijd leuk. Aangezien ik hier niet alles meekrijg door de taal is het nogal saai....
beste grap ooit: iemand een net send berichtje laten sturen naar iedereen binnen het bedrijf (paar duizend man ofzo). Hij alles intikken in cmd screen en op enter drukken, echter voor 10 seconden gebeurt er niks, en dan ineens op alle computers tegelijk een popup met een leuk windows bliepje(achteraf bleek dat alleen onze afdeling van 60 man de bericht kreeg). Woooopsss, hij zich dood schamen omdat het niet echt een net berichtje was (hij wist niet wat hij exact deed
).
Om het nog leuker te maken zijn we naar een andere collega gelopen en gevraagd zich voor te doen als de IT manager en hem ff te bellen. Dus hij belt en zegt met barse stem: "Zeg, die berichtjes sturen over het hele netwerk, dat kan niet!!!" en dan nog paar dreigementen over ontslag etc. Wij konden meeluisteren en hoorde hem stamelen van sorry, zal niet weer gebeuren etc
![]()
in een deuk gelegen
Was Lienelien aan het zeuren corrigerenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef Stienn het volgende:
Zo, nu is dat gezeur over m'n spelling afgelopen. Heb m'n onderschrift aangepast!
Hopen dat daar geen fouten in zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |