Goede verkoperquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Jep, ik ook.
De 'ambassadeur' van de WO-minor adviseerde mij om 'afscheid te nemen van vrienden en familie', omdat 'ie heel zwaar schijnt te zijn.
LOLLERCAUST!!!quote:
ga jij ff 93 km fietsen voor een enkeltje..?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:49 schreef denB het volgende:
[..]
Die uitgave kies je zelf voor, je kan ook fietsen, of een vergoeding aanvragen bij je stage. Dit op mijn stage plek de normaalste zaak gewoon. Vergeet niet dat je gewoon voor hun werkt, en niet een simpele stagiar bent
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:54 schreef Freshthinking het volgende:
GVD
Dankzij die kutverbinding hier de fipo gemist
Meer dankzij teamwork van team Enschedequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:54 schreef Freshthinking het volgende:
GVD
Dankzij die kutverbinding hier de fipo gemist
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Meer dankzij teamwork van team Enschede
Ikke niet, klikte er toevallig net opquote:
hoerquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ikke niet, klikte er toevallig net op![]()
Hou ook van jouquote:
Ja, hij zei ook nog tegen ons: "Ik zou maar een andere minor gaan doen, want daar heb je allemaal real-life opdrachten in het bedrijfsleven enzo. Deze minor is saai en suf. Maar als je je beter voelt dan de rest, en als je denkt: er moet meer zijn dan HBO, dan moet je het gaan doen. Maar dan gaan we wel eerst kritisch kijken naar je cijferlijst."quote:
WTFquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:57 schreef Bootje84 het volgende:
collega's zijn gek hier vroeg op de ochtend
[afbeelding]
kantoorhumorquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:57 schreef Bootje84 het volgende:
[afbeelding]
Doe je t niet!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:00 schreef Teije het volgende:
Ik moet aan me stage verslag werken maar ik heb er echt geen zin in. Help!
Dat moet ik ook nog doen ja.. Helemaal geen tijd voor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:00 schreef Teije het volgende:
LOLquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:57 schreef Bootje84 het volgende:
[afbeelding]
Deed ik ook nietquote:
Ach komt wel. Wij moeten alleen nog wat aanpassenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:00 schreef Teije het volgende:
Bedankt voor de tipquote:
Wel tijd, geen zinquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:01 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog doen ja.. Helemaal geen tijd voor.
MESO en MAcroquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
ik ben bezig met een impactanalyse over de impact van omgevingsfactoren op een spelbedrijf..
iemand suggesties..? volgens de drets..
Demografisch
regulerende
Economische
technologische
sociale
factoren..
Demografischequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
ik ben bezig met een impactanalyse over de impact van omgevingsfactoren op een spelbedrijf..
iemand suggesties..? volgens de drets..
Demografisch
regulerende
Economische
technologische
sociale
factoren..
ik heb er ook een heleboelquote:
Graag gedaanquote:
K ook, vond die dingen te gek altijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik heb er ook een heleboel
Flying flippo's...![]()
Wij ook DEPEST.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef DaFan het volgende:
Lol wat is Drets
Saxion leer je altijd DESTEP (politiek er nog bij dus). Kemperman noemt dat altijd DEPEST....malle vent
Gisteren ook al, dus de trend wordt voortgezetquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jullie gaan wel heel erg hard vandaag
kan allebei iddquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef DaFan het volgende:
Lol wat is Drets
Saxion leer je altijd DESTEP (politiek er nog bij dus). Kemperman noemt dat altijd DEPEST....malle vent
Je moet wat doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jullie gaan wel heel erg hard vandaag
We hebben een A4tje volquote:
vondquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef Stienn het volgende:
hehe, eindverslag ff geschreven.. wat ik nu van de opleiding vondt en wat de plus en min punten waren.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:12 schreef Damzkieee het volgende:
Heeft iemand het op spelling gecheckt?
als je van een online managementspel houdt is het wel leuk, vind ik althans. Het begin is wel lastig, maar als je eenmaal weet hoe het moet, gaat het steeds beter. Het is gratis, dus je kan ermee beginnen. Mocht je het niets vinden, kan je altijd stoppenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:10 schreef Casual-T het volgende:
[PC] Megatycoon #5
Luctor, is dit wat? Heb d'r nog nooit van gehoord..![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef ETA het volgende:
kantoorhumor is altijd leuk. Aangezien ik hier niet alles meekrijg door de taal is het nogal saai....
beste grap ooit: iemand een net send berichtje laten sturen naar iedereen binnen het bedrijf (paar duizend man ofzo). Hij alles intikken in cmd screen en op enter drukken, echter voor 10 seconden gebeurt er niks, en dan ineens op alle computers tegelijk een popup met een leuk windows bliepje(achteraf bleek dat alleen onze afdeling van 60 man de bericht kreeg). Woooopsss, hij zich dood schamen omdat het niet echt een net berichtje was (hij wist niet wat hij exact deed
).
Om het nog leuker te maken zijn we naar een andere collega gelopen en gevraagd zich voor te doen als de IT manager en hem ff te bellen. Dus hij belt en zegt met barse stem: "Zeg, die berichtjes sturen over het hele netwerk, dat kan niet!!!" en dan nog paar dreigementen over ontslag etc. Wij konden meeluisteren en hoorde hem stamelen van sorry, zal niet weer gebeuren etc
![]()
in een deuk gelegen
net sendquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef ETA het volgende:
kantoorhumor is altijd leuk. Aangezien ik hier niet alles meekrijg door de taal is het nogal saai....
beste grap ooit: iemand een net send berichtje laten sturen naar iedereen binnen het bedrijf (paar duizend man ofzo). Hij alles intikken in cmd screen en op enter drukken, echter voor 10 seconden gebeurt er niks, en dan ineens op alle computers tegelijk een popup met een leuk windows bliepje(achteraf bleek dat alleen onze afdeling van 60 man de bericht kreeg). Woooopsss, hij zich dood schamen omdat het niet echt een net berichtje was (hij wist niet wat hij exact deed
).
Om het nog leuker te maken zijn we naar een andere collega gelopen en gevraagd zich voor te doen als de IT manager en hem ff te bellen. Dus hij belt en zegt met barse stem: "Zeg, die berichtjes sturen over het hele netwerk, dat kan niet!!!" en dan nog paar dreigementen over ontslag etc. Wij konden meeluisteren en hoorde hem stamelen van sorry, zal niet weer gebeuren etc
![]()
in een deuk gelegen
Was Lienelien aan het zeuren corrigerenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef Stienn het volgende:
Zo, nu is dat gezeur over m'n spelling afgelopen. Heb m'n onderschrift aangepast!
Hopen dat daar geen fouten in zitten..
en/of aan elkaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef Stienn het volgende:
Zo, nu is dat gezeur over m'n spelling afgelopen. Heb m'n onderschrift aangepast!
Hopen dat daar geen fouten in zitten..
Zo zet ik de PCs van collega's wel eens uit met shutdownquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef ETA het volgende:
).
![]()
in een deuk gelegen
sorryquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef Stienn het volgende:
Nee, die andere pannenkoeken die niks te doen hebben op stage..
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:23 schreef denB het volgende:
[..]
Zo zet ik de PCs van collega's wel eens uit met shutdown
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef Stienn het volgende:
Maakt nie uit, tis altijd vervelend wanneer lui gaan zeuren dat je het anders moet doen.. maarja, boeiend! Bier!quote:
Jeweettog.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef Stienn het volgende:
BIER!! waar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:25 schreef Stienn het volgende:
[..]
Maakt nie uit, tis altijd vervelend wanneer lui gaan zeuren dat je het anders moet doen.. maarja, boeiend! Bier!![]()
Wat is dat toch met dat garp? Is dat een soort nieuwe populaire schrijfwijze van grap ofzo??quote:
Ja, jeweet. Heb je gezegdquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat garp? Is dat een soort nieuwe populaire schrijfwijze van grap ofzo??![]()
Goeie garp is FOK!taal hè.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat garp? Is dat een soort nieuwe populaire schrijfwijze van grap ofzo??![]()
Lollercaust!``111`~!!!111`111!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Goeie garp is FOK!taal hè.
Net als jeweettok
Roflcopter
Einzzz!!!@111Einzweipolizeimetbierdabei
last van Na-Palmquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:26 schreef Stienn het volgende:
in m'n pens van gister.. bierscheetjes laten op stage..
Dat gaat deze nuchtere Tukker boven de petquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Net als jeweettok
Roflcopter
en loopt de helft op Fok te klagen over het slechte taalgebruik van de leden..quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Net als jeweettok
Roflcopter
pwnd wie unne n00b.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat gaat deze nuchtere Tukker boven de pet![]()
quote:
Boefje dat je er rond loopt!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Btw; ben vandaag nog niet verder gekomen dan het openen van m'n Word document. Voor de rest beetje bezig geweest met vervolgstudie/internetten/met collega's lullen & koffie drinken![]()
Ik heb welgeteld 1 pagina getikt..quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Btw; ben vandaag nog niet verder gekomen dan het openen van m'n Word document. Voor de rest beetje bezig geweest met vervolgstudie/internetten/met collega's lullen & koffie drinken![]()
Ik heb iets meer dan jou gedaan!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |