Yeah!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo je bent nog nooit zo vaak gequote
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef Cuckoo het volgende:
Het is maar goed dat wij later met z'n allen niet in één bedrijf werken, want dan is de boel heel erg snel failliet![]()
Het is maar goed dat wij later met z'n allen niet in één bedrijf werken, want dan is de boel heel erg snel failliet![]()
*Sorry Cuckoo, moest lachenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef Damzkieee het volgende:
Het is maar goed dat jij de magazijnen niet beheert Cuckoo, want met jouw Navision kennis denk je 300 stoelen Beno op voorraad te hebben terwijl er maar 3 zijn
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef Damzkieee het volgende:
Het is maar goed dat jij de magazijnen niet beheert Cuckoo, want met jouw Navision kennis denk je 300 stoelen Beno op voorraad te hebben terwijl er maar 3 zijn
Wat een kampersnolquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Winnares borstvergroting nog te jong
Volgens mij heeft zij een aardige voorgevel of lijkt dat zo?!
Idd, zal me niks verbazen als ze een kampiane is en haar 2e naam Anita isquote:
Ja hoor, met jou ook?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef jslavenburg het volgende:
Een goedemorgen allemaal. Alles goed hier?
ja.. of WinPopUpquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef Bootje84 het volgende:
piet, die goeie ouwe tijd met net send..
is leuk op een LAN partij toen het net populair was.. net send berichtje naar het hele lan.. 1500 computers..
iedereen.. HEEEY, WTF?
Wat was de tweede prijs?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Damzkieee het volgende:
Degene die 2e was geworden was boos omdat de winnares al een C-cup schijn te hebben en zij was plat
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Stienn het volgende:
inderdaad, ze mogen gelijk haar kop verbouwen..
Rustig rustig, gaat zo zijn gangetjequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook?
Ff een boterhammetje met gehakt van gisteraaf opsmullen, ff curry opgedaan![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Stienn het volgende:
inderdaad, ze mogen gelijk haar kop verbouwen..
Nou ja, meedingers ofzoquote:
En rijdt op een vett'n scootahhhhhhhh of in de auto van sjonniequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, zal me niks verbazen als ze een kampiane is en haar 2e naam Anita is![]()
Die reacties ook altijd, geweldigquote:
sekseverandering..quote:
Heb t al:quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou ja, meedingers ofzo
weet niet of dat wel klopte wat ik zei, maar het was iig een van de verliezers.
geef dr eens ongelijk.. deze trut moet meedoen aan double extreme makeover; nothing to lose..quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Damzkieee het volgende:
Degene die 2e was geworden was boos omdat de winnares al een C-cup schijn te hebben en zij was plat
De tweede prijs was pannenkoekenmix, om de pannenkoeken wat dikker te makenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Heb t al:
Daarnaast hebben wij nog een prachtige tweede prijs. Overdag krijgen de winnaressen een microdermabrasie behandeling bij Kliniek Nieuwstraat. En ’s Avonds worden zij opgehaald door een limousine en naar de Baja Beach Club gebracht worden voor een VIP-night. De derde prijs is een VIP-night in de Baja Beach Club.
--
En was op basis van foto, motivatie enzo (ik dacht loting), dus ze heeft een punt eventueel idd..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
Of een strijkijzer, zodat haar vriend op haar kan strijken
Deense vrouwen zekerquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef Bootje84 het volgende:
bij BNN hebben ze op het dakterras trouwens een soort tent opgebouwd van kebabTV..
het logo van kebabTV is identiek aan die uit denemarken. snap alleen de connectie niet..
Wat is kebab TV?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef Bootje84 het volgende:
bij BNN hebben ze op het dakterras trouwens een soort tent opgebouwd van kebabTV..
het logo van kebabTV is identiek aan die uit denemarken. snap alleen de connectie niet..
T is Fok! hequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zo een reactie had ik al verwacht...
[..]
Meh zijn wel ok, heb beter gezien...
je kan ook gewoon naar www.overoverwerken.nl gaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:58 schreef Bootje84 het volgende:
slavenburg, dan is dit topic met 1 reply van mij vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |