Ach, wat scheelt 2 posts.quote:
Oe, dat maakte indruk. Weer 4 streamsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
En ik dacht toch echt dat we pas op 2 streams overgingen om 02.00 uur...
Ja jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oe, dat maakte indruk. Weer 4 streams
Met z'n allen boven in een ruimte. Er valt weinig anders te zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
En ik dacht toch echt dat we pas op 2 streams overgingen om 02.00 uur...
ik vind het wel liefquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef Varen het volgende:
Ik word een beetje kriebelig van dat gezoen van Huub en Lieke, ben ik de enige?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, na dat slagershoedje met elastiekje van Lobasca ben ik nu weer even terug op aarde. Tranen weg uit mijn ogen en hopelijk vanaf nu wat minder spelfouten.![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef Varen het volgende:
Voorkant, zijkant, vijver, zwembad... Ik noem maar wat... alles behalve die twee beelden waarvoor we straks OOK gaan betalen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met z'n allen boven in een ruimte. Er valt weinig anders te zien.
Erg Irritant ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef Varen het volgende:
Nee hoor erger me er ook kapot aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef Varen het volgende:
Die keuze maak ik over een maand. Oh nee, mei telt niet meer mee volgens Natasja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorkant, zijkant, vijver, zwembad... Ik noem maar wat... alles behalve die twee beelden waarvoor we straks OOK gaan betalen.
quote:
Nee, ik word zelf een beetje misselijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef Varen het volgende:
Kut, wel koffertjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef SiRojK het volgende:
Nee, geen koffertje!
Hou op jij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Lobasca het volgende:
poing poing
Waar precies ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef solara4 het volgende:
wat gebeurt er allemaal???
Beetje flauw toch eigenlijk wel van Pietje. Sorry Lobasca.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Lobasca het volgende:
poing poing
Ik vind het lief van Pietje dat 'ie alá J.de B. voor mij achter de tekentafel is gejumpt om mijn outfit te updaten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beetje flauw toch eigenlijk wel van Pietje. Sorry Lobasca.![]()
Ben jij Kenneth ? Je lult net zo dom als Brianquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef johnboy210965 het volgende:
een man die 26 jaar is loopt achter een meisje van 19 aan niet een keer maar wel twee keer wat een pedo maja loverboys je kent ze wel een hoop gelullen maar geen daden
Ik mis het en een puntquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef johnboy210965 het volgende:
een man die 26 jaar is loopt achter een meisje van 19 aan niet een keer maar wel twee keer wat een pedo maja loverboys je kent ze wel een hoop gelullen maar geen daden
Jij blijftquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die keuze maak ik over een maand. Oh nee, mei telt niet meer mee volgens Natasja.![]()
Ben jij nou Lobasca aan het bewerkstelligen? Dan moet ze haast wel blond en erg lekker zijn!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beetje flauw toch eigenlijk wel van Pietje. Sorry Lobasca.![]()
Jaa, zij verleidt hemquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef Marelle het volgende:
Brian weer aan het liegen, natuurlijk is Amanda weer fout, tuurlijk brother![]()
tuurlijkquote:
Niet te volgen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef Dark het volgende:
B:" Bij ruzies heb je altijd iets gemist of heb je altijd een stukje achter gelaten."
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Leuk dat je je probeert in te leven in de TT!![]()
Helaas iis dat een doomscenario.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Disana het volgende:
Wat zou Brian willen als Amanda ECHT niets meer van hem zou willen.
Misschien kan CopyCat een Briantilliaans vertaalboekje bewerkstelligen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef Dark het volgende:
B:" Bij ruzies heb je altijd iets gemist of heb je altijd een stukje achter gelaten."
Zullen we daar ooit achterkomen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Disana het volgende:
Wat zou Brian willen als Amanda ECHT niets meer van hem zou willen.
die moeten elkaar gewoon lekker gek maken !!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:12 schreef akveor het volgende:
Gaat Brian nu Amanda verbieden verleidelijk te doen ofzo? Drammerig mannetje.
vrees van niet....aangezien amanda als een dolgeworden geit achter die gozer aan blijft draven.quote:
Ben blij dat ik ateist ben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
De Kindjes van God maken een gezellige avondwandeling!
[afbeelding]
kindjes van god??? hun mobiele nummer eindigd vast op 666quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
De Kindjes van God maken een gezellige avondwandeling!
[afbeelding]
Give it time babe.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wordt het niet tijd dat hij Nena weer eens noemt?
Plusje voor Lieke!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:14 schreef Dark het volgende:
Brian voelt zich meer aangetrokken tot Amanda dan tot Lieke, hij vertrouwt Lieke niet!
Hij durft een sterke vrouw helemaal niet te benaderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:14 schreef Dark het volgende:
Brian voelt zich meer aangetrokken tot Amanda dan tot Lieke, hij vertrouwt Lieke niet!
Nee hij staat nu in de Huub modusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wordt het niet tijd dat hij Nena weer eens noemt?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij durft een sterke vrouwhelemaal niet te benaderen.
Als Brian nou eens zou beseffen dat hij het ipv van over Huub steeds over zichzelf heeft...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:16 schreef Dark het volgende:
Als je naar Huub kijkt zie je een zielige player en dat zegt ook weer veel over de dames. (B)
Nee, dat gaat ze niet.. TUURLIJK WEL, ze hangt de hele dag in zo'n stinkende nicotine mond van Huubquote:
Zou ze dat ook van Herma hebben? Klinkt behoorlijk schofterig hard als het waar is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
N: Lieke heeft haar katten op Marktplaats gezet, om de Kooi in de gaan.
bij deze is lieke dus uitgekakt bij mij....ben een dierliefhebber....dus doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii liekequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
Lieke woont in een kraakpand in Verweggistan, weet Natasia Brian te vertellen.
En d'r katten heeft ze gewoon weggegeven, niet eens gekeken of ze wel een goed thuis kregen, gewoon op marktplaats gezet.
Hoe weet N dat allemaal??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ze dat ook van Herma hebben? Klinkt behoorlijk schofterig hard als het waar is.
had zij ook met haar kindjes kunnen doen bedenkt ze zich ineens!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke heeft haar katten op marktplaats gezet volgens natasia?
Ik ook. Niet alle dieren, maar sommigequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
bij deze is lieke dus uitgekakt bij mij....ben een dierliefhebber....dus doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lieke![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als Brian nou eens zou beseffen dat hij het ipv van over Huub steeds over zichzelf heeft...
better op markplaats.nl dan een touw om de nek en aan een boom toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
bij deze is lieke dus uitgekakt bij mij....ben een dierliefhebber....dus doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lieke![]()
Zou je niet eerst je bronnen checken voor je Lieke uitzwaaitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja die bedenkt zich waarschijnlijk dat dit een gemiste kans is....dan had ze zonder tijdlimiet in de kooi kunnen blijvenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
had zij ook met haar kindjes kunnen doen bedenkt ze zich ineens!!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
had zij ook met haar kindjes kunnen doen bedenkt ze zich ineens!!
Cindy, cindy , cindy...Je weet toch wie het zegt !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Koosnaampje in de buitenwereldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef easysatellite het volgende:
warom noemen ze amanda, amy?
daar zit wat in...maar tis me opgevallen dat veel dingen toch wel kloppen....noem het...waar rook is is vuur!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou je niet eerst je bronnen checken voor je Lieke uitzwaait![]()
Ruzie tussen die 2 wordt vuurwerkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:21 schreef FSR het volgende:
Bwian praat zich schoon.. Hij kan never tegen Lieke op..
Natasia lult uit haar nek,Lieke woont in een anti kraak villa en die katten lijkt me ook heel sterk.Natasia heeft niet haar huisdieren maar haar kinderen in de steek gelaten dus heeft totaal geen recht van spreken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ze dat ook van Herma hebben? Klinkt behoorlijk schofterig hard als het waar is.
jajaja degene met een bordeel en wilgo als portier(maar dat verhaal schijnt ook te kloppen)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Cindy, cindy , cindy...Je weet toch wie het zegt !
Degradatie naar VOL!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
daar zit wat in...maar tis me opgevallen dat veel dingen toch wel kloppen....noem het...waar rook is is vuur!
oh je bedoelt Ton van nats!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
daar zit wat in...maar tis me opgevallen dat veel dingen toch wel kloppen....noem het...waar rook is is vuur!
ik mag het hopenquote:
natasja kan inderdaad weinig zeggen.....die laat haar bloedeigen kids in de steek.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef kybe het volgende:
[..]
Natasia lult uit haar nek,Lieke woont in een anti kraak villa en die katten lijkt me ook heel sterk.Natasia heeft niet haar huisdieren maar haar kinderen in de steek gelaten dus heeft totaal geen recht van spreken.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef kybe het volgende:
[..]
Natasia lult uit haar nek,Lieke woont in een anti kraak villa en die katten lijkt me ook heel sterk.Natasia heeft niet haar huisdieren maar haar kinderen in de steek gelaten dus heeft totaal geen recht van spreken.
en die uitgekakte portsaus breng je weer naar de groothandel...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik ook. Niet alle dieren, maar sommige![]()
Met een portsausje![]()
Mag niet van Pannenkoek.. !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:26 schreef rooie3 het volgende:
Nee niet weer iets bij Japio.
Waarom niet bij Brian stelletje domoren.
Tis nog niet officieelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik niet aardig naar een medefokker.![]()
ja vooruit dat is zo.....maar dat ligt er ook aan hoe je je dieren ziet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
Twee katten op Marktplaats zetten klinkt mij beter in de oren dan twee kids achterelaten voor een jaar, en plus.
Wat een trutquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
N kan ze ook op Marktplaats zetten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
Twee katten op Marktplaats zetten klinkt mij beter in de oren dan twee kids achterelaten voor een jaar, en plus.
Neequote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef Varen het volgende:
[..]
N kan ze ook op Marktplaats zetten.
Dat heeft mijn broer een keer met zijn schoonmoeder gedaan, daar heeft hij veel reakties opgekregen.
Te laag voor woorden,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Lees even terug.quote:
SILF?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef Varen het volgende:
[..]
N kan ze ook op Marktplaats zetten.
Dat heeft mijn broer een keer met zijn schoonmoeder gedaan, daar heeft hij veel reakties opgekregen.
Dat snap ik ook niet hoor, Japio zou een goeie bondgenoot zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:26 schreef rooie3 het volgende:
Nee niet weer iets bij Japio.
Waarom niet bij Brian stelletje domoren.
Alles wat mevrouw Blank aan leugens uitbraakt is te laag voor woorden.quote:
Zeker weten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:30 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet hoor, Japio zou een goeie bondgenoot zijn
Ik seg , ik hou durfan, heerlijk relativeren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Alles wat mevrouw Blank aan leugens uitbraakt is te laag voor woorden.![]()
En degenen die alles voetstoots aannemen, moeten eerst eens nadenken,aub, dankjewel.![]()
![]()
voorlopig schaar ik het in de zelfde categorie als "Huub is zonder moeder opgegroeid".quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja vooruit dat is zo.....maar dat ligt er ook aan hoe je je dieren ziet.
ik heb zelf geen kids(wil ze wel,maar lukt niet) en zie dus mn dieren een klein beetje als mn kindjes!
moet er niet aan denken om ze zomaar weg te doen voor een rotvilla!![]()
Lees eens terug: Dat mag niet van de Febo, ivm het te hoge para-gehalte van de heer B. Fintelman Kubatz.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef farceman het volgende:
pak gvrdm ook eens een keer Brian stelletje lafaards
Jaap is ook een mensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lees eens terug: Dat mag niet van de Febo, ivm het te hoge para-gehalte van de heer B. Fintelman Kubatz.
Ik vind dat dingen, buiten de kooi, die volgens anderen zijn voorgevallen wat Natasja betreft, eerst heel goed nagetrokken moeten worden. Je moet met zekerheid weten of het waar is, anders kun je niet zomaar (klakkeloos) iets voor waar aannemenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Alles wat mevrouw Blank aan leugens uitbraakt is te laag voor woorden.![]()
En degenen die alles voetstoots aannemen, moeten eerst eens nadenken,aub, dankjewel.![]()
![]()
"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lees eens terug: Dat mag niet van de Febo, ivm het te hoge para-gehalte van de heer B. Fintelman Kubatz.
Jaap?quote:
Volgens de FEBO is B.Fintelman Kubatz meer mens!quote:
probleem is dat netty (inclusief haar alliantie) haar emmertje overloopt en zij de villa bestormen waar de ME nog een week werk aan heeft om de boel weer op orde te krijgen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef farceman het volgende:
pak gvrdm ook eens een keer Brian stelletje lafaards
Ik geloof dat ik het nog leuker zou vinden als Lieke hier niets over zegt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef FSR het volgende:
Ik ben b enieuwd naar morgenvroeg, de confrontatie Lieke - Herma...
Lieke weet wie de zeep in haar schoenen heeft gedaan...
Natatsja heeft zelf toegegeven dat ze de buuf inelkaar gebeukt heeft. Need more proof?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:36 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik vind dat dingen, buiten de kooi, die volgens anderen zijn voorgevallen wat Natasja betreft, eerst heel goed nagetrokken moeten worden. Je moet met zekerheid weten of het waar is, anders kun je niet zomaar (klakkeloos) iets voor waar aannemen![]()
Misschien dat de villa na ingrijpen van Netty (inclusief haar alliantie) nooit meer op orde komtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
probleem is dat netty (inclusief haar alliantie) haar emmertje overloopt en zij de villa bestormen waar de ME nog een week werk aan hebben om de boel weer op orde te krijgen..
Weet je wat poekie betekent?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef Vandaag... het volgende:
er staat wel wat op google (jaja, geen leven etc.) Maar het is al verwijderd van marktplaats dus misschien al van ver voordat Lieke de kooi in zou gaan. Misschien vond ze poekie gewoon niet lief.
[afbeelding]
... dat nummer werkt nog...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef Vandaag... het volgende:
er staat wel wat op google (jaja, geen leven etc.) Maar het is al verwijderd van marktplaats dus misschien al van ver voordat Lieke de kooi in zou gaan. Misschien vond ze poekie gewoon niet lief.
[afbeelding]
volgens mij zijn er al meerdere verhalen over natasja(zelf graag natasia genoemd..) die waar bleken te zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natatsja heeft zelf toegegeven dat ze de buuf inelkaar gebeukt heeft. Need more proof?
Gaat niet over op de streamsquote:
Is Maleis voor kut.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Voor mij betekent het een veel voorkomende naam voor een kat.![]()
![]()
Dat heb ik niet meegekregen of gezien op Tien, en tja als Natasja het zelf heeft toegegeven dan kan het niet anders dan waar zijn. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat je met dit soort beschuldigingen uit moet kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natatsja heeft zelf toegegeven dat ze de buuf inelkaar gebeukt heeft. Need more proof?
... net nog, maar lieke neemt niet op...quote:
Hoe doe jij dat als vrouw? Best moeilijk lijkt mequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
Fokkers, Eric , Huub en Lieke , hebben het auto-fellatio, en wij hebben het over.....
Kreeg je een voicemail ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... net nog, maar lieke neemt niet op...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahaha wist ik ook niet,er lopen dus heel wat kutjes rond in nederland??![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
Fokkers, Eric , Huub en Lieke , hebben het auto-fellatio, en wij hebben het over.....
Ben jij dr buurjongen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:44 schreef johnboy210965 het volgende:
he de katen zijn bij haar auders
... ben ook een dierenvriend merk ik ... ik hou ook van poezen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:45 schreef Liess het volgende:
Is het slecht als je je katten op internet zet? Want dan vind ik dat je dat hele dierengebeuren op marktplaats moet afschaffen.
Sambal bij?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Puki ajam, klinkt als een gerecht van de chinees, betekent : kippenkutje.
Marktplaats.nl > 1 poes, 1 kat - Dieren en Toebehoren - Katten en ...Ze zijn super leuk en lief, maar ga binnenkort voor langere tijd op reis en zoek zodoende ...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef Vandaag... het volgende:
[afbeelding]
van poekies?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ben ook een dierenvriend merk ik ... ik hou ook van poezen...
Goed opgemerkt, we willen geen sportende Tas zien maar wel kijken of Braindead zich aan z'n woord houdt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef Dark het volgende:
Waar zijn Brian en Amanda? Streams please!
Ik hou ook van poesjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ben ook een dierenvriend merk ik ... ik hou ook van poezen...
Als dit echt DGK Lieke is dan vind ik het echte een maf kind. Je doet toch niet je katten weg? Mischien is ze na vier weken weer thuis!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Marktplaats.nl > 1 poes, 1 kat - Dieren en Toebehoren - Katten en ...Ze zijn super leuk en lief, maar ga binnenkort voor langere tijd op reis en zoek zodoende ...
langere tijd op reis en zoek zodoende een nieuwe eigenaar. ...
Dat weten wequote:
geschoren poekies getagged met een piercing...quote:
Dat is altijd de dode hoek Peet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
Ik wil verdomme dat ze Brian is gaan aanpakken. Ik heb het met Jaap nu wel gezien. Jaap kan soms best wel leuk uit de hoek komen. Brian heb ik nog nooit leuk uit de hoek zien komen.
Ze zijn zo stom bezig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
Ik wil verdomme dat ze Brian is gaan aanpakken. Ik heb het met Jaap nu wel gezien. Jaap kan soms best wel leuk uit de hoek komen. Brian heb ik nog nooit leuk uit de hoek zien komen.
Ik vind het nooit leuk, als Brian hoektquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
Delly ligt onder, aiaiaiaiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:54 schreef beequeen het volgende:
Aman en Brainless in de sauna......aiaaiiaaiaiii
Schat, ik zit ben geen lid van de FEBO.quote:
precies, zou ik ook leuk vinden en dan voornamelijk als ze Brian pakken. Maar ja dat mag niet van de FEBOquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn leuk als ze eens een ander pakken dan Japio.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:54 schreef rooie3 het volgende:
Ze zijn zo stom bezig.
Huub met zijn mooie praatjes dat het zonde is om zijn energie te gebruiken tegen Japio.
Win je een hoop mee als japio weer tegen Huub gaat.
Maar dan is het zijn eigen schuld.
Ja tuurlijk! Alle mogelijkheden om naar buiten te komenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Dark het volgende:
Brian wil wel graag mee met Aman, als model voor de visagistenwedstrijd.
Kort samengevat : Borden en bestek mogen ze bewaren ......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef FdW het volgende:
Als er ooit een vervolg op dit programma komt zullen uitgangspunten, naam, regels en interne en externe communicatie heel anders worden.
Hij is niet de enige opgsloten gek die daar over nadenkt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Alle mogelijkheden om naar buiten te komen
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
Dat is de gier van me beste vriendquote:
Gier mist gabber
Uit roofvogelpark Stonehenge Wildlife in het Zuid-Hollandse Schoonrewoerd is vrijdag een witruggier weggevlogen. De vogel ontkwam tijdens een training. Een achtergebleven witruggier blijkt zijn trainingsmaatje nu erg te missen, en vertoont
mag niet van de FEBO want een uurtje en hij is Paraquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn leuk als ze eens een ander pakken dan Japio.
Netty, Kenneth ennee..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef KimiK het volgende:
Volgt iemand het gesprek in de sauna eigenlijk?
ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef KimiK het volgende:
... en een buitengewoon slechte speller....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef johnboy210965 het volgende:
ja dat krijg je als je een luije fliker bent en niet werken maar de hoer spelen dan kan je elke avond vat weg snuiven ps ik ben homo
Ben (net)er maar begrijp er geen ruk van.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef KimiK het volgende:
Dat wordt inderdaad tijd, maar bij de Febo zullen ze bang zijn dat Brian bij het minste of geringste totaal door het lint gaat. Vind ik geen reden trouwens om Brian niet aan te pakken, dan leggen ze maar een rustgevend spuitje voor hem klaar......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
Oeps Mootie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
... een een buitengewoon slechte speller....![]()
Euh....?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:11 schreef johnboy210965 het volgende:
je kenk dat dit een spel is wakker worden dit is tv en ik ben een huub fen
ach wat leuk, een Huub fenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:11 schreef johnboy210965 het volgende:
Nee vind ik nietquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Dark het volgende:
Brian heeft vragen gesteld over het uitbrengen van zijn gedichtenbundel en heeft te horen gekregen dat het op een laag pitje is gezet, maar als hij wil, schrijft hij 5 gedichten per dag!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:11 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaa, nee brian, er wordt niets in gang gezet, je bent kansloos!
Had het nog niet gelezen, maar vind hem grappigquote:Beste luitjes,
Wegens de verbouwing van mijn villa door mijn grote swa, Jan de Boeffriet, is er nog maar 1 pc ipv 3 beschikbaar. De stroom staat ook niet altijd op die ene pc. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Dientenggevolge heeft dit invloed op de kwantiteit van berichtgeving.
Adiosss
Dr. Jaap
Wordt binnenkort uitgebracht door uitgeverij Edet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Dark het volgende:
Brian heeft vragen gesteld over het uitbrengen van zijn gedichtenbundel en heeft te horen gekregen dat het op een laag pitje is gezet, maar als hij wil, schrijft hij 5 gedichten per dag!
... en sommige namen zijn om privacyredenen veranderd om gevrijwaard te zijn van aanklachten om de schuldigen te beschermen... enige gelijkenis berust op louter toeval... alle anekdotes, verhalen, hoogte- en dieptepunten, roddels, drugs, deals, rivaliteit en waanzin zijn zo objectief mogelijk weergegeven... etc..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef FdW het volgende:
Als er ooit een vervolg op dit programma komt zullen uitgangspunten, naam, regels en interne en externe communicatie heel anders worden.
Bij Edet hebben ze alleen maar grote oplagenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wordt binnenkort uitgebracht door uitgeverij Edet.
Wat zal ik lekker schijtenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wordt binnenkort uitgebracht door uitgeverij Edet.
Mootie Je outfitquote:
Johnboyquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:11 schreef johnboy210965 het volgende:
Dan wordt zijn "ster" nog groter. Dan kan hij zijn hele tot nu toe geproduceerde "' oevre" er in persen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij Edet hebben ze alleen maar grote oplagen![]()
Heb je daar die gek voor nodig? Japio geniet er altijd van:-)quote:
ik vind je avatar weer geweldigquote:
... voor hetzelfde geld heb je een plaag in je tuin...quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan wordt zijn "ster" nog groter. Dan kan hij zijn hele tot nu toe geproduceerde "' oevre" oeuvre er in persen.
Carglassquote:
Ben ik helemaal met Amanda eens, ik hoop dat ze er wat van heeft geleerd, maar ik vrees het ergstequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
Amanda vond dat Brian alles mocht doen en zij helemaal niks, Brian is het hier niet mee eens!
Oepsquote:
Amanda is wel een stuk mondiger geworden. Echt een pluspunt maar helaas zit ze weer bij Brain te kwijlen das wel weer jammerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:24 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met Amanda eens, ik hoop dat ze er wat van heeft geleerd, maar ik vrees het ergste![]()
Als een rochel en een klap daar geen einde aan maken..... dan zal het wel nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda is wel een stuk mondiger geworden. Echt een pluspunt maar helaas zit ze weer bij Brain te kwijlen das wel weer jammer![]()
sdelytihcs....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Johnboy
Je bent welkom, maar wil je alsjeblieft een hoofdletter aan het begin van een zin, en een punt aan het einde van een zin zetten?
Ik schat zo dat je hierboven 4 zinnen zegt, maar ik weet het niet zeker.
Waardoor ik er niet veel van snap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |