Elastiek breekt zo snel..........quote:
Goedkope sletquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef Lobasca het volgende:
Ik zag net een lichtroze beautycase met zwarte bloem, op een bed liggen, heb ik ook... komt gewoon bij kruidvat vandaan, 5 euri
wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef Lobasca het volgende:
Ik zag net een lichtroze beautycase met zwarte bloem, op een bed liggen, heb ik ook... komt gewoon bij kruidvat vandaan, 5 euri
je kan beter zeggen....wanneer heeft ze geen hoerenpakje aan....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft een hoerenpakje aan![]()
(kon me even niet inhouden)
Assistente oidquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:27 schreef Stupidisco het volgende:
wie is die meid die Jan bij zich heeft ?
Waar blijft de jouwe, van de Ian originals?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft een hoerenpakje aan![]()
(kon me even niet inhouden)
Tot hij klaar is???quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
iemand die zn potlood en gummetje kan vasthouden als hij klaar is?
Jan is desliktiesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
iemand die zn potlood en gummetje kan vasthouden als hij klaar is?
Waarschijnlijk jeugdtraumaquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dat is Huub, Jan is disleksties.![]()
neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef rooie3 het volgende:
Denken jullie dat huub gaat dalen in de popie poll
Ik wil meer zweer in Natasja.quote:
Ja, Lieke is de nieuwe nummer 1quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef rooie3 het volgende:
Als hij met Lieke blijft smakken, wel vrees ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef rooie3 het volgende:
nee, maar ik denk Eric wel. Jaap gaat flink stijgen. Hij heeft door dat je met heel gek doen punten scoort, dus dat is hij aan het doen de laatste weken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef rooie3 het volgende:
Lees terug, was een foutje.quote:
Stttttt heb voor Japio gebeldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee, maar ik denk Eric wel. Jaap gaat flink stijgen. Hij heeft door dat je met heel gek doen punten scoort, dus dat is hij aan het doen de laatste weken.
Zij er Fokkers die dat doen?quote:
Ik spendeer mijn hele zakgeld van deze weekquote:
Mag ik je een zakje leestekens en hoofdletters aanbieden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:37 schreef johnboy210965 het volgende:
he als je een spel speeld kijk dan naar big brother all stars bij easy-tv daar kunen ze nog wat van leeren
Kun jij even opzouten hier, VOL is wat voor je. Ik ben het nu zat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:37 schreef johnboy210965 het volgende:
he als je een spel speeld kijk dan naar big brother all stars bij easy-tv daar kunen ze nog wat van leeren
knipquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Mag ik je een zakje leestekens en hoofdletters aanbieden?![]()
Zeker weten. Als was het alleen maar vanwege dat soort reacties.quote:
Bedoel je dit; niet zo'n succes denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:37 schreef johnboy210965 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef kleinzusje het volgende:
[COS#1386] Er komt een dilektisch babyvleugeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |