Ben (net)er maar begrijp er geen ruk van.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef KimiK het volgende:
Volgt iemand het gesprek in de sauna eigenlijk?
Dat wordt inderdaad tijd, maar bij de Febo zullen ze bang zijn dat Brian bij het minste of geringste totaal door het lint gaat. Vind ik geen reden trouwens om Brian niet aan te pakken, dan leggen ze maar een rustgevend spuitje voor hem klaar......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
Ik wil verdomme dat ze Brian is gaan aanpakken. Ik heb het met Jaap nu wel gezien. Jaap kan soms best wel leuk uit de hoek komen. Brian heb ik nog nooit leuk uit de hoek zien komen.
Oeps Mootie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
... een een buitengewoon slechte speller....![]()
Euh....?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:11 schreef johnboy210965 het volgende:
je kenk dat dit een spel is wakker worden dit is tv en ik ben een huub fen
ach wat leuk, een Huub fenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:11 schreef johnboy210965 het volgende:
je kenk dat dit een spel is wakker worden dit is tv en ik ben een huub fen
Nee vind ik nietquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Dark het volgende:
Brian heeft vragen gesteld over het uitbrengen van zijn gedichtenbundel en heeft te horen gekregen dat het op een laag pitje is gezet, maar als hij wil, schrijft hij 5 gedichten per dag!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:11 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaa, nee brian, er wordt niets in gang gezet, je bent kansloos!
Had het nog niet gelezen, maar vind hem grappigquote:Beste luitjes,
Wegens de verbouwing van mijn villa door mijn grote swa, Jan de Boeffriet, is er nog maar 1 pc ipv 3 beschikbaar. De stroom staat ook niet altijd op die ene pc. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Dientenggevolge heeft dit invloed op de kwantiteit van berichtgeving.
Adiosss
Dr. Jaap
Wordt binnenkort uitgebracht door uitgeverij Edet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Dark het volgende:
Brian heeft vragen gesteld over het uitbrengen van zijn gedichtenbundel en heeft te horen gekregen dat het op een laag pitje is gezet, maar als hij wil, schrijft hij 5 gedichten per dag!
... en sommige namen zijn om privacyredenen veranderd om gevrijwaard te zijn van aanklachten om de schuldigen te beschermen... enige gelijkenis berust op louter toeval... alle anekdotes, verhalen, hoogte- en dieptepunten, roddels, drugs, deals, rivaliteit en waanzin zijn zo objectief mogelijk weergegeven... etc..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef FdW het volgende:
Als er ooit een vervolg op dit programma komt zullen uitgangspunten, naam, regels en interne en externe communicatie heel anders worden.
Bij Edet hebben ze alleen maar grote oplagenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wordt binnenkort uitgebracht door uitgeverij Edet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |