Marktplaats.nl > 1 poes, 1 kat - Dieren en Toebehoren - Katten en ...Ze zijn super leuk en lief, maar ga binnenkort voor langere tijd op reis en zoek zodoende ...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef Vandaag... het volgende:
er staat wel wat op google (jaja, geen leven etc.) Maar het is al verwijderd van marktplaats dus misschien al van ver voordat Lieke de kooi in zou gaan. Misschien vond ze poekie gewoon niet lief.
[afbeelding]
van poekies?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ben ook een dierenvriend merk ik ... ik hou ook van poezen...
Goed opgemerkt, we willen geen sportende Tas zien maar wel kijken of Braindead zich aan z'n woord houdt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef Dark het volgende:
Waar zijn Brian en Amanda? Streams please!
Ik hou ook van poesjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ben ook een dierenvriend merk ik ... ik hou ook van poezen...
Als dit echt DGK Lieke is dan vind ik het echte een maf kind. Je doet toch niet je katten weg? Mischien is ze na vier weken weer thuis!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Marktplaats.nl > 1 poes, 1 kat - Dieren en Toebehoren - Katten en ...Ze zijn super leuk en lief, maar ga binnenkort voor langere tijd op reis en zoek zodoende ...
langere tijd op reis en zoek zodoende een nieuwe eigenaar. ...
Dat weten wequote:
geschoren poekies getagged met een piercing...quote:
Dat is altijd de dode hoek Peet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
Ik wil verdomme dat ze Brian is gaan aanpakken. Ik heb het met Jaap nu wel gezien. Jaap kan soms best wel leuk uit de hoek komen. Brian heb ik nog nooit leuk uit de hoek zien komen.
Ze zijn zo stom bezig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
Ik wil verdomme dat ze Brian is gaan aanpakken. Ik heb het met Jaap nu wel gezien. Jaap kan soms best wel leuk uit de hoek komen. Brian heb ik nog nooit leuk uit de hoek zien komen.
Ik vind het nooit leuk, als Brian hoektquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
Delly ligt onder, aiaiaiaiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:54 schreef beequeen het volgende:
Aman en Brainless in de sauna......aiaaiiaaiaiii
Schat, ik zit ben geen lid van de FEBO.quote:
precies, zou ik ook leuk vinden en dan voornamelijk als ze Brian pakken. Maar ja dat mag niet van de FEBOquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn leuk als ze eens een ander pakken dan Japio.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:54 schreef rooie3 het volgende:
Ze zijn zo stom bezig.
Huub met zijn mooie praatjes dat het zonde is om zijn energie te gebruiken tegen Japio.
Win je een hoop mee als japio weer tegen Huub gaat.
Maar dan is het zijn eigen schuld.
Ja tuurlijk! Alle mogelijkheden om naar buiten te komenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Dark het volgende:
Brian wil wel graag mee met Aman, als model voor de visagistenwedstrijd.
Kort samengevat : Borden en bestek mogen ze bewaren ......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef FdW het volgende:
Als er ooit een vervolg op dit programma komt zullen uitgangspunten, naam, regels en interne en externe communicatie heel anders worden.
Hij is niet de enige opgsloten gek die daar over nadenkt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Alle mogelijkheden om naar buiten te komen
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
Dat is de gier van me beste vriendquote:
Gier mist gabber
Uit roofvogelpark Stonehenge Wildlife in het Zuid-Hollandse Schoonrewoerd is vrijdag een witruggier weggevlogen. De vogel ontkwam tijdens een training. Een achtergebleven witruggier blijkt zijn trainingsmaatje nu erg te missen, en vertoont
mag niet van de FEBO want een uurtje en hij is Paraquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn leuk als ze eens een ander pakken dan Japio.
Netty, Kenneth ennee..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef KimiK het volgende:
Volgt iemand het gesprek in de sauna eigenlijk?
ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef KimiK het volgende:
Volgt iemand het gesprek in de sauna eigenlijk?
... en een buitengewoon slechte speller....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef johnboy210965 het volgende:
ja dat krijg je als je een luije fliker bent en niet werken maar de hoer spelen dan kan je elke avond vat weg snuiven ps ik ben homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |