Alles wat mevrouw Blank aan leugens uitbraakt is te laag voor woorden.quote:
Zeker weten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:30 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet hoor, Japio zou een goeie bondgenoot zijn
Ik seg , ik hou durfan, heerlijk relativeren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Alles wat mevrouw Blank aan leugens uitbraakt is te laag voor woorden.![]()
En degenen die alles voetstoots aannemen, moeten eerst eens nadenken,aub, dankjewel.![]()
![]()
voorlopig schaar ik het in de zelfde categorie als "Huub is zonder moeder opgegroeid".quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja vooruit dat is zo.....maar dat ligt er ook aan hoe je je dieren ziet.
ik heb zelf geen kids(wil ze wel,maar lukt niet) en zie dus mn dieren een klein beetje als mn kindjes!
moet er niet aan denken om ze zomaar weg te doen voor een rotvilla!![]()
Lees eens terug: Dat mag niet van de Febo, ivm het te hoge para-gehalte van de heer B. Fintelman Kubatz.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef farceman het volgende:
pak gvrdm ook eens een keer Brian stelletje lafaards
Jaap is ook een mensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lees eens terug: Dat mag niet van de Febo, ivm het te hoge para-gehalte van de heer B. Fintelman Kubatz.
Ik vind dat dingen, buiten de kooi, die volgens anderen zijn voorgevallen wat Natasja betreft, eerst heel goed nagetrokken moeten worden. Je moet met zekerheid weten of het waar is, anders kun je niet zomaar (klakkeloos) iets voor waar aannemenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Alles wat mevrouw Blank aan leugens uitbraakt is te laag voor woorden.![]()
En degenen die alles voetstoots aannemen, moeten eerst eens nadenken,aub, dankjewel.![]()
![]()
"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lees eens terug: Dat mag niet van de Febo, ivm het te hoge para-gehalte van de heer B. Fintelman Kubatz.
Jaap?quote:
Volgens de FEBO is B.Fintelman Kubatz meer mens!quote:
probleem is dat netty (inclusief haar alliantie) haar emmertje overloopt en zij de villa bestormen waar de ME nog een week werk aan heeft om de boel weer op orde te krijgen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef farceman het volgende:
pak gvrdm ook eens een keer Brian stelletje lafaards
Ik geloof dat ik het nog leuker zou vinden als Lieke hier niets over zegt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef FSR het volgende:
Ik ben b enieuwd naar morgenvroeg, de confrontatie Lieke - Herma...
Lieke weet wie de zeep in haar schoenen heeft gedaan...
Natatsja heeft zelf toegegeven dat ze de buuf inelkaar gebeukt heeft. Need more proof?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:36 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik vind dat dingen, buiten de kooi, die volgens anderen zijn voorgevallen wat Natasja betreft, eerst heel goed nagetrokken moeten worden. Je moet met zekerheid weten of het waar is, anders kun je niet zomaar (klakkeloos) iets voor waar aannemen![]()
Misschien dat de villa na ingrijpen van Netty (inclusief haar alliantie) nooit meer op orde komtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
probleem is dat netty (inclusief haar alliantie) haar emmertje overloopt en zij de villa bestormen waar de ME nog een week werk aan hebben om de boel weer op orde te krijgen..
Weet je wat poekie betekent?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef Vandaag... het volgende:
er staat wel wat op google (jaja, geen leven etc.) Maar het is al verwijderd van marktplaats dus misschien al van ver voordat Lieke de kooi in zou gaan. Misschien vond ze poekie gewoon niet lief.
[afbeelding]
... dat nummer werkt nog...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef Vandaag... het volgende:
er staat wel wat op google (jaja, geen leven etc.) Maar het is al verwijderd van marktplaats dus misschien al van ver voordat Lieke de kooi in zou gaan. Misschien vond ze poekie gewoon niet lief.
[afbeelding]
volgens mij zijn er al meerdere verhalen over natasja(zelf graag natasia genoemd..) die waar bleken te zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natatsja heeft zelf toegegeven dat ze de buuf inelkaar gebeukt heeft. Need more proof?
Gaat niet over op de streamsquote:
Is Maleis voor kut.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Voor mij betekent het een veel voorkomende naam voor een kat.![]()
![]()
Dat heb ik niet meegekregen of gezien op Tien, en tja als Natasja het zelf heeft toegegeven dan kan het niet anders dan waar zijn. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat je met dit soort beschuldigingen uit moet kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natatsja heeft zelf toegegeven dat ze de buuf inelkaar gebeukt heeft. Need more proof?
... net nog, maar lieke neemt niet op...quote:
Hoe doe jij dat als vrouw? Best moeilijk lijkt mequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
Fokkers, Eric , Huub en Lieke , hebben het auto-fellatio, en wij hebben het over.....
Kreeg je een voicemail ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... net nog, maar lieke neemt niet op...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahaha wist ik ook niet,er lopen dus heel wat kutjes rond in nederland??![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
Fokkers, Eric , Huub en Lieke , hebben het auto-fellatio, en wij hebben het over.....
Ben jij dr buurjongen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:44 schreef johnboy210965 het volgende:
he de katen zijn bij haar auders
... ben ook een dierenvriend merk ik ... ik hou ook van poezen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:45 schreef Liess het volgende:
Is het slecht als je je katten op internet zet? Want dan vind ik dat je dat hele dierengebeuren op marktplaats moet afschaffen.
Sambal bij?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Puki ajam, klinkt als een gerecht van de chinees, betekent : kippenkutje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |