Die keuze maak ik over een maand. Oh nee, mei telt niet meer mee volgens Natasja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorkant, zijkant, vijver, zwembad... Ik noem maar wat... alles behalve die twee beelden waarvoor we straks OOK gaan betalen.
quote:
Nee, ik word zelf een beetje misselijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef Varen het volgende:
Ik word een beetje kriebelig van dat gezoen van Huub en Lieke, ben ik de enige?
Kut, wel koffertjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef SiRojK het volgende:
Nee, geen koffertje!
Hou op jij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Lobasca het volgende:
poing poing
Waar precies ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef solara4 het volgende:
wat gebeurt er allemaal???
Beetje flauw toch eigenlijk wel van Pietje. Sorry Lobasca.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Lobasca het volgende:
poing poing
Ik vind het lief van Pietje dat 'ie alá J.de B. voor mij achter de tekentafel is gejumpt om mijn outfit te updaten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beetje flauw toch eigenlijk wel van Pietje. Sorry Lobasca.![]()
Ben jij Kenneth ? Je lult net zo dom als Brianquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef johnboy210965 het volgende:
een man die 26 jaar is loopt achter een meisje van 19 aan niet een keer maar wel twee keer wat een pedo maja loverboys je kent ze wel een hoop gelullen maar geen daden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |