Als Brian nou eens zou beseffen dat hij het ipv van over Huub steeds over zichzelf heeft...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:16 schreef Dark het volgende:
Als je naar Huub kijkt zie je een zielige player en dat zegt ook weer veel over de dames. (B)
Nee, dat gaat ze niet.. TUURLIJK WEL, ze hangt de hele dag in zo'n stinkende nicotine mond van Huubquote:
Zou ze dat ook van Herma hebben? Klinkt behoorlijk schofterig hard als het waar is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
N: Lieke heeft haar katten op Marktplaats gezet, om de Kooi in de gaan.
bij deze is lieke dus uitgekakt bij mij....ben een dierliefhebber....dus doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii liekequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
Lieke woont in een kraakpand in Verweggistan, weet Natasia Brian te vertellen.
En d'r katten heeft ze gewoon weggegeven, niet eens gekeken of ze wel een goed thuis kregen, gewoon op marktplaats gezet.
Hoe weet N dat allemaal??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ze dat ook van Herma hebben? Klinkt behoorlijk schofterig hard als het waar is.
had zij ook met haar kindjes kunnen doen bedenkt ze zich ineens!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke heeft haar katten op marktplaats gezet volgens natasia?
Ik ook. Niet alle dieren, maar sommigequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
bij deze is lieke dus uitgekakt bij mij....ben een dierliefhebber....dus doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lieke![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als Brian nou eens zou beseffen dat hij het ipv van over Huub steeds over zichzelf heeft...
better op markplaats.nl dan een touw om de nek en aan een boom toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
bij deze is lieke dus uitgekakt bij mij....ben een dierliefhebber....dus doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lieke![]()
Zou je niet eerst je bronnen checken voor je Lieke uitzwaaitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja die bedenkt zich waarschijnlijk dat dit een gemiste kans is....dan had ze zonder tijdlimiet in de kooi kunnen blijvenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
had zij ook met haar kindjes kunnen doen bedenkt ze zich ineens!!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
had zij ook met haar kindjes kunnen doen bedenkt ze zich ineens!!
Cindy, cindy , cindy...Je weet toch wie het zegt !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Koosnaampje in de buitenwereldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef easysatellite het volgende:
warom noemen ze amanda, amy?
daar zit wat in...maar tis me opgevallen dat veel dingen toch wel kloppen....noem het...waar rook is is vuur!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou je niet eerst je bronnen checken voor je Lieke uitzwaait![]()
Ruzie tussen die 2 wordt vuurwerkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:21 schreef FSR het volgende:
Bwian praat zich schoon.. Hij kan never tegen Lieke op..
Natasia lult uit haar nek,Lieke woont in een anti kraak villa en die katten lijkt me ook heel sterk.Natasia heeft niet haar huisdieren maar haar kinderen in de steek gelaten dus heeft totaal geen recht van spreken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ze dat ook van Herma hebben? Klinkt behoorlijk schofterig hard als het waar is.
jajaja degene met een bordeel en wilgo als portier(maar dat verhaal schijnt ook te kloppen)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Cindy, cindy , cindy...Je weet toch wie het zegt !
Degradatie naar VOL!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
daar zit wat in...maar tis me opgevallen dat veel dingen toch wel kloppen....noem het...waar rook is is vuur!
oh je bedoelt Ton van nats!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
daar zit wat in...maar tis me opgevallen dat veel dingen toch wel kloppen....noem het...waar rook is is vuur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |