sepoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Damzkieee het volgende:
fipo
Wehehheeh ik ooK!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
sepo
ik zat speciaal te F5'en hiervoor
Nee spatie, veruit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
backspace gebruik je het meest lijkt het
quote:
Lees:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:38 schreef Teije het volgende:
[..]
hey cool, welk programma gebruik je daarvoor?
hij is wel weer aan het F5-en hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Damzkieee het volgende:
FIPO!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:38 schreef Freshthinking het volgende:
hehe, wat een werkzaamheden ook eigenlijk. elke keer wachten tot je weer een fipo kunt scoren
heb het al aangepastquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:38 schreef jslavenburg het volgende:
Lol mijn avatars zijn fubar, ik heb ze niet toegevoegd op Fok! Wiki, maar zal die grote wel weghalen
daar was ik het beste in dit keerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
ALtijd weer spannend.
Je kunt ook een LaPo proberen te scoren, dan hoef je niet mee te doen aan de FiPo run!
was er toch mee bezigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Damned je bent te snel, maar thanks![]()
verander je jouw OP ff?? Luctor had de OP aangepast en nu kan jij het nog veranderenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
ALtijd weer spannend.
Je kunt ook een LaPo proberen te scoren, dan hoef je niet mee te doen aan de FiPo run!
Dooreten dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik probeer een zak toffee's te openen, scheurt heel die zak openEn het zonnetje begint hier nu eindelijk te schijnen
![]()
ik moet hier nog 1 uur en 18 minuten zittenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef jslavenburg het volgende:
En hoelaat zijn jullie allemaal klaar vandaag?
Dit doet mij geen plezier. Met m'n extra uurquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet hier nog 1 uur en 18 minuten zitten
Mijn nieuwe project begint morgen pas. Ga weg van deze afdeling. Geen kont te doen, op voorbereiden voor dat nieuwe project na. En daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:44 schreef jslavenburg het volgende:
Ligt het aan mij of vervelen jullie je ook de tering?
ik stop vandaag maar eens om 16:00 uur, gister was het al 17:15 uur en heb nog iets van 10 uur in de plusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef jslavenburg het volgende:
En hoelaat zijn jullie allemaal klaar vandaag?
Ik zou een dagje gewoon niet gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik stop vandaag maar eens om 16:00 uur, gister was het al 17:15 uur en heb nog iets van 10 uur in de plus
mooi werkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik stop vandaag maar eens om 16:00 uur, gister was het al 17:15 uur en heb nog iets van 10 uur in de plus
het is zo dat dit officieel mijn laatste week is en ik nog lang niet klaar benquote:
over watvoor games wil je het hebben?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef jslavenburg het volgende:
Zullen we het over games hebben ofzo? Of iemand anders een idee?
Wat voor games speel jij? Behalve C&C 3quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
over watvoor games wil je het hebben?
Titan Quest en FIFA 06 en soms F1 '99-'02 en heel soms ook nog wel eens De Sims 2 spelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat voor games speel jij? Behalve C&C 3
PES6 op m'n laptopjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat voor games speel jij? Behalve C&C 3
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef jslavenburg het volgende:
Zullen we het over games hebben ofzo? Of iemand anders een idee?
en heb jij het gevoel dat je beschermd wordt?quote:
quote:
Ik speel echt van alles. Ik speel Counterstrike Source, Command and Conquer 3quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Titan Quest en FIFA 06 en soms F1 '99-'02 en heel soms ook nog wel eens De Sims 2 spelen.
En watvoor games doe jij?
Dat wilde ik net ook zeggen, vooral om de reden dat ik NU IN EEN KLAS ZIT WAAR 5 a 6 JARIGEN zitten...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef Damzkieee het volgende:
DOE DIE PLAATJES NOU EENS IN EEN LINKJE GODVERRE!
Is dat nou zo moeilijk? 2 redenen:
- Laden van de pagina duurt langer
- Er zitten hier mensen op kantoor
b.v.d.
hier speel ik altijd Magical Kicks 2.0quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet op je werk?Of op je werk doe je natuurlijk met de hele afdeling Unreal Tournament
Unreal Tournament GOTY, jaar of 4 geleden. Nooit echt veel succes gehad trouwensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef jslavenburg het volgende:
Wat was de eerste game die jullie online tegen andere mensen speelde? En hoelang geleden was dat?
er is toch niets te zien op dat plaatje?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat wilde ik net ook zeggen, vooral om de reden dat ik NU IN EEN KLAS ZIT WAAR 5 a 6 JARIGEN zitten...![]()
Maar jij hebt het beste vooruitzicht voor als je vrij bentquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:55 schreef Frrreek het volgende:
2 uur is echt fucking zuur. Heb niks te doen, maar allang blij dat dit topic bestaat
Ik denk UT, al redelijk wat jaar geleden. Toen werd ik dikke pwn in een mod - Tactical Ops. Nog wat UT2004, CS en andere shooters gespeeld, maar niet zo actief als TOquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef jslavenburg het volgende:
Wat was de eerste game die jullie online tegen andere mensen speelde? En hoelang geleden was dat?
Ja maar, mijn stagebegeleidster loopt hier rondquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
er is toch niets te zien op dat plaatje?Alsof een 5/6 jarige gelijk aan neuken denkt als ie een naakt iemand ziet
ik ben BootVluchteling. trots op 3K uur WoWquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik speel echt van alles. Ik speel Counterstrike Source, Command and Conquer 3, Call of Duty, Tiger Woods PGA, Day of Defeat Source, Test Drive Unlimited. Kijk anders even op mijn xfire profiel
www.xfire.com/profile/jslavenburg
Heeft iemand anders hier ook een xfire profiel?
ik speel nooit online, op één of andere manier vind mijn PC/internetverbinding dat niet leuk. het enige dat ik wel eens online geprobeerd heb was FIFA 05, maar dat was je net bezig met een wedstrijd en dan krijg je een bericht connection lost of iets dergelijks en dan heeft de andere de wedstrijd gewonnenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef jslavenburg het volgende:
ziet het er leuk uit?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja maar, mijn stagebegeleidster loopt hier rondzij is redelijk soepel met allerlei dingen, maar dat gaat net te ver, en ik zit hier nu ook een beetje "stiekumpjus"
Moet je je ma van je 28k modem halenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik speel nooit online, op één of andere manier vind mijn PC/internetverbinding dat niet leuk. het enige dat ik wel eens online geprobeerd heb was FIFA 05, maar dat was je net bezig met een wedstrijd en dan krijg je een bericht connection lost of iets dergelijks en dan heeft de andere de wedstrijd gewonnenEn iedereen speelt altijd met de topclubs, omdat ze het niet met mindere spelers kunnen
Ze is 53quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Louis van Gaal![]()
![]()
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=92535/sc=b08097
maar pijpen kan ze als de beste?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Moet je je ma van je 28k modem halen![]()
![]()
![]()
[..]
Ze is 53-.-
nah, ik vroeg het aan jou..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik, jij bent hiet zeker al is geweest?
1. mijn moeder zit niet op internet. tegenwoordig hebben we wel een snellere verbinding dan twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Moet je je ma van je 28k modem halen![]()
![]()
![]()
[..]
Ze is 53-.-
Sorry ik heb al een vriendin, en ze is niet echt mijn smaak nee...kan wel zoeken voor fotoquote:
Doe eens gek.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Sorry ik heb al een vriendin, en ze is niet echt mijn smaak nee...kan wel zoeken voor foto
ik zei te VER! niet te dichtbijquote:
Werken? Nu nog school?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Yepp!
[..]
Best hoor!
Heb echt géén zin om te werken zo!! Blergh![]()
Red me!
Hoe zit dat met portretrecht?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef jslavenburg het volgende:
Zo hier is ie dan
Mijn stagebegeleidster (die vrouw aan de rechterkant) http://img242.imageshack.(...)s2006boomgaarmn2.jpg
Wie zijn moeder?quote:portretrecht?
Wat geil!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef jslavenburg het volgende:
Zo hier is ie dan
Mijn stagebegeleidster (die vrouw aan de rechterkant) http://img242.imageshack.(...)s2006boomgaarmn2.jpg
Whehehe daar ben je klaar meequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef jslavenburg het volgende:
Zo hier is ie dan
Vernieuwing van divisie is ons in elk geval al geluktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Bij Heracles zijn ze ook van de oude stempel
dan ga je toch gewoon nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Yepp!
[..]
Best hoor!
Heb echt géén zin om te werken zo!! Blergh![]()
Red me!
Toch niet stiekem met je begeleider naar het toilet he?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef jslavenburg het volgende:
Anyways ik ga ervan door, ben misschien straks terug, en anders tot muruguh![]()
Hou a.u.b, je fantasieen voor jequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:20 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Toch niet stiekem met je begeleider naar het toilet he?
Sick mind.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:20 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Toch niet stiekem met je begeleider naar het toilet he?
ciao!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef jslavenburg het volgende:
Anyways ik ga ervan door, ben misschien straks terug, en anders tot muruguh![]()
1.3 op 56 k?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
CS 1.3 op een 56K modem.. the good old days.. toen wtfpwnde ik al
heb vanalles online gespeeld.. HL2 deathmatch, RTCW:ET, halflife 1, CS, MOHAA, CoD2
Schijten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef Goover het volgende:
3 keer raden waar ik van 13 tot nu geweest ben?
ik denk dat je met een auto wegmoestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef Goover het volgende:
3 keer raden waar ik van 13 tot nu geweest ben?
quote:
toch nog goedgekomen dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef Goover het volgende:
[..]Weer in de Renault Megane Senic waar ik de handrem niet ik kon vinden
.
Hij begon ineens te piepen, blijkt dat ie op gas rijd en dat was op, maarja ik zie een benzine metertje die nog over de helft vol stond. Maar nadat ik op een knopje had gedrukt is hij overgeschakeld geloof ik en hield hij op met piepen...
7 jaar..? Nou ik heb iig 1.3 over ADSL gespeeld en ik had hem vrij snel. Misschien dat ik het in het begin over ISDN gedaan heb en daarna ADSL. ISDN hebben we ook gehad iig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
1.3 was uit toen ik ongeveer 15 was.. dat is 7 jaar geleden.. ISDN had je misschien, ADSL lijkt me sterk
Scenic hebben wij thuis ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef Goover het volgende:
[..]Weer in de Renault Megane Senic waar ik de handrem niet ik kon vinden
.
Hij begon ineens te piepen, blijkt dat ie op gas rijd en dat was op, maarja ik zie een benzine metertje die nog over de helft vol stond. Maar nadat ik op een knopje had gedrukt is hij overgeschakeld geloof ik en hield hij op met piepen...
metoo.comquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb het gehad.nl
Dit is wel de business editie met navigatie, cruisecontrol etc etc etc etc etc...quote:
helemaaaal niets !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand vanavond nog wat boeiends doen?
Wij hebben wel de luxe uitvoering met de 2 schuifdaken en elektrisch bedienbare ramen achter. Alleen die andere poespas niet. En wij hebben de kras en deuk uitvoeringquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Dit is wel de business editie met navigatie, cruisecontrol etc etc etc etc etc...
Nais hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij hebben wel de luxe uitvoering met de 2 schuifdaken en elektrisch bedienbare ramen achter. Alleen die andere poespas niet.
Niet naisquote:En wij hebben de kras en deuk uitvoering
tank volgooien, broodjes smeren, rustig aan doen, morgenvroeg om 06.00 gaat de wekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand vanavond nog wat boeiends doen?
ligthetaanmijofwerktjespatietoetsvanjetoetsenbordnietmeerenverveeljejedepleuris?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef Goover het volgende:
[..]
ikmoetstraksalseenidiootnaarhetstatoinfietsenommijntreintehalen.ikhebookgeenzinmeer.nu
NEe, vorige week een paaltje gescratched.quote:
hetligtaanjouwantineenurlmagjegeenspatiesgebruiken.hoor.comquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ligthetaanmijofwerktjespatietoetsvanjetoetsenbordnietmeerenverveeljejedepleuris?
ditisomtezorgendatwhatpulsedenktdatjebijnajespatiebalknietgebruikt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ligthetaanmijofwerktjespatietoetsvanjetoetsenbordnietmeerenverveeljejedepleuris?
wat een mazzelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
NEe, vorige week een paaltje gescratched.
Gelukkig had mn ma ervoor al een deuk op bijna dezelfde plek gereden en kon het allemaal in 1 schade opgenomen (+/-1500 euro).
scherpquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
ditisomtezorgendatwhatpulsedenktdatjebijnajespatiebalknietgebruikt.
linkje??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef Houniet het volgende:
damn was ik bijna in de verleiding om een plaatje te posten![]()
Linkje :pquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef Houniet het volgende:
damn was ik bijna in de verleiding om een plaatje te posten![]()
quote:
ik heb haar in mijn Fotoboek gezetquote:
naar huis rijden, tanken, eten, douchen, WoW-en, slapen, morgen om 05.00 (!) gaat de wekker.. kom er uiteindelijk om 05.30 uitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
ikhoefnogmaareenkwartier.web-log.nl
[..]
tank volgooien, broodjes smeren, rustig aan doen, morgenvroeg om 06.00 gaat de wekker
ging jij niet met de trein?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
Ohw anders let je effe niet op achterlijke Damzkieee
Naar station lopen, trein pakken, fietsen naar huis, eten, zwemmen, slapen tot 6.50quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
naar huis rijden, tanken, eten, douchen, WoW-en, slapen, morgen om 05.00 (!) gaat de wekker.. kom er uiteindelijk om 05.30 uit
Nu wel jaquote:
jointheclub.bequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb het gehad.nl
sterkte nog dat laatste uurtjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef Frrreek het volgende:
[..]
jointheclub.be
Nog maar een uur, maar verveel me kapot! Let my people goooo
Doh. Geniet ervanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga mensen![]()
morgen ben ik er 's avonds misschien nog wel even (vanavond ook vast nog wel) en anders tot donderdag
ciao!
Rustig aan!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga mensen![]()
morgen ben ik er 's avonds misschien nog wel even (vanavond ook vast nog wel) en anders tot donderdag
ciao!
schraalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef Frrreek het volgende:
[..]
ik check fok op stage in de HTML versie
geen avatars
Godver, waarom ben jij geen wijf? Ik denk aan Leontine, Leonie, e.d. Niet aan Leo Linedancequote:
Je had je slurf al buiten hangen zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Godver, waarom ben jij geen wijf? Ik denk aan Leontine, Leonie, e.d. Niet aan Leo Linedance
wat een desillusie
Ja zo mijn tokus aan mijn collega's laten zien enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je had je slurf al buiten hangen zeker![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En heb net een gesprekje gehad met mijn mentor. Het lijkt er goed uit te zien, maar er moet nog wat aan gebeuren.
ik heb tot einde deze week, dus wordt een makkiequote:
rustig aan hoor. het is bijna weekendquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:21 schreef Damzkieee het volgende:
Spamergo moet aan de bak jongens!
dan zitten mijn 18 weken erop. Maar ik ga volgende week ook nog ff doorquote:
Oh nee, een overijverige stagiair in ons middenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan zitten mijn 18 weken erop. Maar ik ga volgende week ook nog ff door
de ... aanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:25 schreef Damzkieee het volgende:
Emile Ratelband mode aan:
ALS JIJ DENKT DAT HET WEEKEND IS, DAN IS HET OOK WEEKEND! TJAKKA!
Emile Ratelband mode uit.
Wedden dat het ook nog onbetaald is?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh nee, een overijverige stagiair in ons midden![]()
bij jou toen welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je stage loopt is het altijd bijna weekend![]()
quote:
Stoptreintje Enschede-Borne is al onderwegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:doei allemaal
Gaan we gezellig samen naar huis Damzkie
![]()
nog 27 minutes encountingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef DaFan het volgende:
Tot morgen allemaal
Ik ben er nog een half uurtje
quote:
ik pak de fiets welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Stoptreintje Enschede-Borne is al onderweg
iddquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef leolinedance het volgende:
half 5....het is toch van de gekke!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:34 schreef Frrreek het volgende:
[..]
nog 27 minutes encounting
bijna weekend?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:38 schreef Sok41 het volgende:
ik heb zin in weekend
pas op, ander word je nog moequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:46 schreef Frrreek het volgende:
Ik doe rustig en onopvallend. De laatste loodjes
Tenminste ik hoop dat het zoals dat gaat lopen. Maar het vooruitzicht is goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:41 schreef Sok41 het volgende:
[..]
precies.. (plus nog wat andere dingen dan maar okay)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No chance. Ik heb juist energie gespaard om vanavond plezier te hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
pas op, ander word je nog moe [afbeelding]
Ach, als je een eenmaal een beetje in het ritme zit hoef je er niet iedere keer meer topics over te openenquote:
dan is er chaos !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, als je een eenmaal een beetje in het ritme zit hoef je er niet iedere keer meer topics over te openen![]()
Ik hoop alleen wel dat het nu iets gaat worden...ze is wel wat ouder enzo. Maar wel lief en knapquote:
ik zat op schoolquote:
quote:
hier is het nog droogquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:12 schreef leolinedance het volgende:
Fuck ik moet zo voetballen...begint het eens lekker te regenen![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
en? op stage gingen wij ook altijd hard![]()
Hier hangt het er een beetje tussenin. Sta ik daar dalijk te bevriezen in men natte kleren onder de latquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
hier is het nog droog
en pietertje, school moet ook gebeuren![]()
![]()
je mag me AFCA sjaal wel lenenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier hangt het er een beetje tussenin. Sta ik daar dalijk te bevriezen in men natte kleren onder de lat![]()
wil ik aardig zijn ..quote:
quote:
dan mis je misschien wel het begin van het nieuwe deelquote:
wat ga je proberen te makenquote:
daar moet je wel eens wat doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
en? op stage gingen wij ook altijd hard![]()
moet je flink etenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had voor 3 man chicken tonight gehaald...maar ik ben dus alleen![]()
als het doorgaat zoals nu dan lukt dat welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:08 schreef DaFan het volgende:
Nog 10 posts dan is het derde topic van vandaag ook vol
hier kan je PES6 regelen 3 euro - deviance, branden ze direct in de winkelquote:
originele kopie?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:11 schreef Frrreek het volgende:
[..]
hier kan je PES6 regelen 3 euro - deviance, branden ze direct in de winkel
ik heb natuurlijk de originele versie![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:11 schreef Frrreek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:11 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |