quote:
ik heb haar in mijn Fotoboek gezetquote:
naar huis rijden, tanken, eten, douchen, WoW-en, slapen, morgen om 05.00 (!) gaat de wekker.. kom er uiteindelijk om 05.30 uitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
ikhoefnogmaareenkwartier.web-log.nl
[..]
tank volgooien, broodjes smeren, rustig aan doen, morgenvroeg om 06.00 gaat de wekker
ging jij niet met de trein?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
Ohw anders let je effe niet op achterlijke Damzkieee
Naar station lopen, trein pakken, fietsen naar huis, eten, zwemmen, slapen tot 6.50quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
naar huis rijden, tanken, eten, douchen, WoW-en, slapen, morgen om 05.00 (!) gaat de wekker.. kom er uiteindelijk om 05.30 uit
Nu wel jaquote:
jointheclub.bequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb het gehad.nl
sterkte nog dat laatste uurtjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef Frrreek het volgende:
[..]
jointheclub.be
Nog maar een uur, maar verveel me kapot! Let my people goooo
Doh. Geniet ervanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga mensen![]()
morgen ben ik er 's avonds misschien nog wel even (vanavond ook vast nog wel) en anders tot donderdag
ciao!
Rustig aan!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga mensen![]()
morgen ben ik er 's avonds misschien nog wel even (vanavond ook vast nog wel) en anders tot donderdag
ciao!
schraalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef Frrreek het volgende:
[..]
ik check fok op stage in de HTML versie
geen avatars
Godver, waarom ben jij geen wijf? Ik denk aan Leontine, Leonie, e.d. Niet aan Leo Linedancequote:
Je had je slurf al buiten hangen zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Godver, waarom ben jij geen wijf? Ik denk aan Leontine, Leonie, e.d. Niet aan Leo Linedance
wat een desillusie
Ja zo mijn tokus aan mijn collega's laten zien enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je had je slurf al buiten hangen zeker![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En heb net een gesprekje gehad met mijn mentor. Het lijkt er goed uit te zien, maar er moet nog wat aan gebeuren.
ik heb tot einde deze week, dus wordt een makkiequote:
rustig aan hoor. het is bijna weekendquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:21 schreef Damzkieee het volgende:
Spamergo moet aan de bak jongens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |