Wie zijn moeder?quote:portretrecht?
Wat geil!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef jslavenburg het volgende:
Zo hier is ie dan
Mijn stagebegeleidster (die vrouw aan de rechterkant) http://img242.imageshack.(...)s2006boomgaarmn2.jpg
Whehehe daar ben je klaar meequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef jslavenburg het volgende:
Zo hier is ie dan
Mijn stagebegeleidster (die vrouw aan de rechterkant) http://img242.imageshack.(...)s2006boomgaarmn2.jpg
Vernieuwing van divisie is ons in elk geval al geluktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Bij Heracles zijn ze ook van de oude stempel
dan ga je toch gewoon nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Yepp!
[..]
Best hoor!
Heb echt géén zin om te werken zo!! Blergh![]()
Red me!
Toch niet stiekem met je begeleider naar het toilet he?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef jslavenburg het volgende:
Anyways ik ga ervan door, ben misschien straks terug, en anders tot muruguh![]()
Hou a.u.b, je fantasieen voor jequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:20 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Toch niet stiekem met je begeleider naar het toilet he?
Sick mind.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:20 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Toch niet stiekem met je begeleider naar het toilet he?
ciao!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef jslavenburg het volgende:
Anyways ik ga ervan door, ben misschien straks terug, en anders tot muruguh![]()
1.3 op 56 k?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
CS 1.3 op een 56K modem.. the good old days.. toen wtfpwnde ik al
heb vanalles online gespeeld.. HL2 deathmatch, RTCW:ET, halflife 1, CS, MOHAA, CoD2
Schijten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef Goover het volgende:
3 keer raden waar ik van 13 tot nu geweest ben?
ik denk dat je met een auto wegmoestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef Goover het volgende:
3 keer raden waar ik van 13 tot nu geweest ben?
quote:
toch nog goedgekomen dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef Goover het volgende:
[..]Weer in de Renault Megane Senic waar ik de handrem niet ik kon vinden
.
Hij begon ineens te piepen, blijkt dat ie op gas rijd en dat was op, maarja ik zie een benzine metertje die nog over de helft vol stond. Maar nadat ik op een knopje had gedrukt is hij overgeschakeld geloof ik en hield hij op met piepen...
7 jaar..? Nou ik heb iig 1.3 over ADSL gespeeld en ik had hem vrij snel. Misschien dat ik het in het begin over ISDN gedaan heb en daarna ADSL. ISDN hebben we ook gehad iig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
1.3 was uit toen ik ongeveer 15 was.. dat is 7 jaar geleden.. ISDN had je misschien, ADSL lijkt me sterk
Scenic hebben wij thuis ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef Goover het volgende:
[..]Weer in de Renault Megane Senic waar ik de handrem niet ik kon vinden
.
Hij begon ineens te piepen, blijkt dat ie op gas rijd en dat was op, maarja ik zie een benzine metertje die nog over de helft vol stond. Maar nadat ik op een knopje had gedrukt is hij overgeschakeld geloof ik en hield hij op met piepen...
metoo.comquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb het gehad.nl
Dit is wel de business editie met navigatie, cruisecontrol etc etc etc etc etc...quote:
helemaaaal niets !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand vanavond nog wat boeiends doen?
Wij hebben wel de luxe uitvoering met de 2 schuifdaken en elektrisch bedienbare ramen achter. Alleen die andere poespas niet. En wij hebben de kras en deuk uitvoeringquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Dit is wel de business editie met navigatie, cruisecontrol etc etc etc etc etc...
Nais hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij hebben wel de luxe uitvoering met de 2 schuifdaken en elektrisch bedienbare ramen achter. Alleen die andere poespas niet.
Niet naisquote:En wij hebben de kras en deuk uitvoering
tank volgooien, broodjes smeren, rustig aan doen, morgenvroeg om 06.00 gaat de wekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand vanavond nog wat boeiends doen?
ligthetaanmijofwerktjespatietoetsvanjetoetsenbordnietmeerenverveeljejedepleuris?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef Goover het volgende:
[..]
ikmoetstraksalseenidiootnaarhetstatoinfietsenommijntreintehalen.ikhebookgeenzinmeer.nu
NEe, vorige week een paaltje gescratched.quote:
hetligtaanjouwantineenurlmagjegeenspatiesgebruiken.hoor.comquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ligthetaanmijofwerktjespatietoetsvanjetoetsenbordnietmeerenverveeljejedepleuris?
ditisomtezorgendatwhatpulsedenktdatjebijnajespatiebalknietgebruikt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ligthetaanmijofwerktjespatietoetsvanjetoetsenbordnietmeerenverveeljejedepleuris?
wat een mazzelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
NEe, vorige week een paaltje gescratched.
Gelukkig had mn ma ervoor al een deuk op bijna dezelfde plek gereden en kon het allemaal in 1 schade opgenomen (+/-1500 euro).
scherpquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
ditisomtezorgendatwhatpulsedenktdatjebijnajespatiebalknietgebruikt.
linkje??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef Houniet het volgende:
damn was ik bijna in de verleiding om een plaatje te posten![]()
Linkje :pquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef Houniet het volgende:
damn was ik bijna in de verleiding om een plaatje te posten![]()
quote:
ik heb haar in mijn Fotoboek gezetquote:
naar huis rijden, tanken, eten, douchen, WoW-en, slapen, morgen om 05.00 (!) gaat de wekker.. kom er uiteindelijk om 05.30 uitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
ikhoefnogmaareenkwartier.web-log.nl
[..]
tank volgooien, broodjes smeren, rustig aan doen, morgenvroeg om 06.00 gaat de wekker
ging jij niet met de trein?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
Ohw anders let je effe niet op achterlijke Damzkieee
Naar station lopen, trein pakken, fietsen naar huis, eten, zwemmen, slapen tot 6.50quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
naar huis rijden, tanken, eten, douchen, WoW-en, slapen, morgen om 05.00 (!) gaat de wekker.. kom er uiteindelijk om 05.30 uit
Nu wel jaquote:
jointheclub.bequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb het gehad.nl
sterkte nog dat laatste uurtjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef Frrreek het volgende:
[..]
jointheclub.be
Nog maar een uur, maar verveel me kapot! Let my people goooo
Doh. Geniet ervanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga mensen![]()
morgen ben ik er 's avonds misschien nog wel even (vanavond ook vast nog wel) en anders tot donderdag
ciao!
Rustig aan!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga mensen![]()
morgen ben ik er 's avonds misschien nog wel even (vanavond ook vast nog wel) en anders tot donderdag
ciao!
schraalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef Frrreek het volgende:
[..]
ik check fok op stage in de HTML versie
geen avatars
Godver, waarom ben jij geen wijf? Ik denk aan Leontine, Leonie, e.d. Niet aan Leo Linedancequote:
Je had je slurf al buiten hangen zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Godver, waarom ben jij geen wijf? Ik denk aan Leontine, Leonie, e.d. Niet aan Leo Linedance
wat een desillusie
Ja zo mijn tokus aan mijn collega's laten zien enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je had je slurf al buiten hangen zeker![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En heb net een gesprekje gehad met mijn mentor. Het lijkt er goed uit te zien, maar er moet nog wat aan gebeuren.
ik heb tot einde deze week, dus wordt een makkiequote:
rustig aan hoor. het is bijna weekendquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:21 schreef Damzkieee het volgende:
Spamergo moet aan de bak jongens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |