quote:
Ik speel echt van alles. Ik speel Counterstrike Source, Command and Conquer 3quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Titan Quest en FIFA 06 en soms F1 '99-'02 en heel soms ook nog wel eens De Sims 2 spelen.
En watvoor games doe jij?
Dat wilde ik net ook zeggen, vooral om de reden dat ik NU IN EEN KLAS ZIT WAAR 5 a 6 JARIGEN zitten...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef Damzkieee het volgende:
DOE DIE PLAATJES NOU EENS IN EEN LINKJE GODVERRE!
Is dat nou zo moeilijk? 2 redenen:
- Laden van de pagina duurt langer
- Er zitten hier mensen op kantoor
b.v.d.
hier speel ik altijd Magical Kicks 2.0quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet op je werk?Of op je werk doe je natuurlijk met de hele afdeling Unreal Tournament
Unreal Tournament GOTY, jaar of 4 geleden. Nooit echt veel succes gehad trouwensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef jslavenburg het volgende:
Wat was de eerste game die jullie online tegen andere mensen speelde? En hoelang geleden was dat?
er is toch niets te zien op dat plaatje?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat wilde ik net ook zeggen, vooral om de reden dat ik NU IN EEN KLAS ZIT WAAR 5 a 6 JARIGEN zitten...![]()
Maar jij hebt het beste vooruitzicht voor als je vrij bentquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:55 schreef Frrreek het volgende:
2 uur is echt fucking zuur. Heb niks te doen, maar allang blij dat dit topic bestaat
Ik denk UT, al redelijk wat jaar geleden. Toen werd ik dikke pwn in een mod - Tactical Ops. Nog wat UT2004, CS en andere shooters gespeeld, maar niet zo actief als TOquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef jslavenburg het volgende:
Wat was de eerste game die jullie online tegen andere mensen speelde? En hoelang geleden was dat?
Ja maar, mijn stagebegeleidster loopt hier rondquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
er is toch niets te zien op dat plaatje?Alsof een 5/6 jarige gelijk aan neuken denkt als ie een naakt iemand ziet
ik ben BootVluchteling. trots op 3K uur WoWquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik speel echt van alles. Ik speel Counterstrike Source, Command and Conquer 3, Call of Duty, Tiger Woods PGA, Day of Defeat Source, Test Drive Unlimited. Kijk anders even op mijn xfire profiel
www.xfire.com/profile/jslavenburg
Heeft iemand anders hier ook een xfire profiel?
ik speel nooit online, op één of andere manier vind mijn PC/internetverbinding dat niet leuk. het enige dat ik wel eens online geprobeerd heb was FIFA 05, maar dat was je net bezig met een wedstrijd en dan krijg je een bericht connection lost of iets dergelijks en dan heeft de andere de wedstrijd gewonnenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef jslavenburg het volgende:
ziet het er leuk uit?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja maar, mijn stagebegeleidster loopt hier rondzij is redelijk soepel met allerlei dingen, maar dat gaat net te ver, en ik zit hier nu ook een beetje "stiekumpjus"
Moet je je ma van je 28k modem halenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik speel nooit online, op één of andere manier vind mijn PC/internetverbinding dat niet leuk. het enige dat ik wel eens online geprobeerd heb was FIFA 05, maar dat was je net bezig met een wedstrijd en dan krijg je een bericht connection lost of iets dergelijks en dan heeft de andere de wedstrijd gewonnenEn iedereen speelt altijd met de topclubs, omdat ze het niet met mindere spelers kunnen
Ze is 53quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Louis van Gaal![]()
![]()
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=92535/sc=b08097
maar pijpen kan ze als de beste?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Moet je je ma van je 28k modem halen![]()
![]()
![]()
[..]
Ze is 53-.-
nah, ik vroeg het aan jou..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik, jij bent hiet zeker al is geweest?
1. mijn moeder zit niet op internet. tegenwoordig hebben we wel een snellere verbinding dan twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Moet je je ma van je 28k modem halen![]()
![]()
![]()
[..]
Ze is 53-.-
Sorry ik heb al een vriendin, en ze is niet echt mijn smaak nee...kan wel zoeken voor fotoquote:
Doe eens gek.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Sorry ik heb al een vriendin, en ze is niet echt mijn smaak nee...kan wel zoeken voor foto
ik zei te VER! niet te dichtbijquote:
Werken? Nu nog school?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Yepp!
[..]
Best hoor!
Heb echt géén zin om te werken zo!! Blergh![]()
Red me!
Hoe zit dat met portretrecht?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef jslavenburg het volgende:
Zo hier is ie dan
Mijn stagebegeleidster (die vrouw aan de rechterkant) http://img242.imageshack.(...)s2006boomgaarmn2.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |