Ordinaire reclame.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:28 schreef VoreG het volgende:
Kut titel
Ging ik je zomaar succes wensenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag.
Ook weer thuis, lange reis en een korte nacht gehad.. Zo maar even bij slapen denk ik
Tof Clau!
Hmm spannend hoor!!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:42 schreef clauwheee het volgende:
Haha nee, ik keek er ook giga overheen.
Sien: heb al wel wat dingen lopen, maar nog niet iets echt concreet.
Maar net gesprek gehad. Per 1 juli ontslag, ga vanaf nu 3 dagen p/w werken om mn dagen op te maken. Financieel zijn we er goed uitgekomen, en dat wordt deze week al afgetikt (weet ik zeker dat ik mn geld krijg..), voordat ie op vakantie gaat. Alles zwart op wit.
Hoi HOOLS-zusterquote:
Goed geregeld Clauwia, en je vind snel weer een nieuwe baanquote:Op maandag 7 mei 2007 11:42 schreef clauwheee het volgende:
Maar net gesprek gehad. Per 1 juli ontslag, ga vanaf nu 3 dagen p/w werken om mn dagen op te maken. Financieel zijn we er goed uitgekomen, en dat wordt deze week al afgetikt (weet ik zeker dat ik mn geld krijg..), voordat ie op vakantie gaat. Alles zwart op wit.
Ik hoor liever "Its raining men, halleluja"quote:Op maandag 7 mei 2007 13:21 schreef borisz het volgende:
zoals 2 unlimited al song, theres nothing like the rain![]()
Dag patient, hoe is het met de blauwe plekken ?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:52 schreef rubbereend het volgende:
omg is piemol-zwaarden in douche sportclub gay?
Slechtquote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dag patient, hoe is het met de blauwe plekken ?
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ging ik je zomaar succes wensenZou dat het geweest zijn???
![]()
Het heet niet voor niets een WILDwaterbaanquote:
En dan met zijn 12-en tegelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een WILDwaterbaan
Voor de rest wel een leuk weekend gehad ?quote:
een superweekendquote:Op maandag 7 mei 2007 13:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Voor de rest wel een leuk weekend gehad ?
Mooi dat Rob weer terug is, goed dat hij die vakantiebaantje-rubrieken niet heeft laten varen.quote:
erg leuk iddquote:
Waar hebben we elkaar ontmoet, niet in HOOLS, nee....quote:Op maandag 7 mei 2007 14:11 schreef golfer het volgende:
Ik lees net pas die posts van Smeich over ons in de vorige Hools.![]()
quote:
Tisser legootje ?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Godverdomme, waarom. Wáááááááaáááárom!![]()
wat is de lego?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Godverdomme, waarom. Wáááááááaáááárom!![]()
Zelfs al wist ik daarop het antwoord, dan denk ik niet dat ik het zou kunnen delen.quote:
Het was dus geen ziekte, zeg maarquote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zelfs al wist ik daarop het antwoord, dan denk ik niet dat ik het zou kunnen delen.
Zoals ik al eerder heb gezegd op school: Ik heb geen idee hoe.quote:
Het zit in de familie?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:18 schreef rubbereend het volgende:
mijn vader ligt al sinds wonesdag plat met jicht in de knie.... hij kan er niks mee, (handig, hij is wat zwaarlijvig en niet echt flexibel dus voor douchen is het een heel werk). Komt de huisarts net dat hij het toch nagekeken wil hebben in het zoekenhuis, dat het misschien wat anders is..... tis nu wachten op de ambulance en dan mogen die ziekenbroeders lekker kijken hoe ze hem op de brancard krijgen
It runs in the family?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:18 schreef rubbereend het volgende:
handig, hij is wat zwaarlijvig .....
Geeft niet. Het leven gaat natuurlijk wel gewoon door, hoe hard het ook klinkt.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:02 schreef RayMania het volgende:
Life is a bitch. Waarom plaats ik zo'n smiley op deze pagina. Erg ontoepasselijk.
Mooi dorp he, Geldropquote:Op maandag 7 mei 2007 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag.
Ook weer thuis, lange reis en een korte nacht gehad.. Zo maar even bij slapen denk ik
Tof Clau!
Ik ga ook alleen maar lesgeven, het schaken zelf kan me gestolen worden at the moment... 't is alleen te laat om nog een oplossing te verzinnen voor mijn groepje...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:.
Sterkte Lego... Dat je nu kunt schaken zeg...
Wat denk je van door omstandigheden kan ik niet lesgeven.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen maar lesgeven, het schaken zelf kan me gestolen worden at the moment... 't is alleen te laat om nog een oplossing te verzinnen voor mijn groepje...
onder deze omstandigheden, hoef je daar geen oplossing voor te verzinnenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen maar lesgeven, het schaken zelf kan me gestolen worden at the moment... 't is alleen te laat om nog een oplossing te verzinnen voor mijn groepje...
Je hoeft niet mensen uit VBL aan te kijken.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Knappe eikel die daar geen begrip voor heeft.
Ziekenhuis, rotonde dichtbij het ziekenhuis en rare woonwijk. Misschien de Coevering, waarbij sommige huizen de schuur voor het huis hebben?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:.
Sterkte Lego... Dat je nu kunt schaken zeg...
En Bos, weinig van gezien behalve een ziekenhuis, rotonde, rare woonwijk waar ik sliep en het station haha...
Hoeveel is het nu? Ik ga zo pas inschakelen...quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ziekenhuis, rotonde dichtbij het ziekenhuis en rare woonwijk. Misschien de Coevering, waarbij sommige huizen de schuur voor het huis hebben?
Okee, je weet dus ook geen straatnamen (als je die wilt zeggen) ?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen idee, in de auto werd ik bijna misselijk van de bochten haha... Het was nog een stukje lopen naar station iig...
Ik heb geen idee...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, je weet dus ook geen straatnamen (als je die wilt zeggen) ?
hoezo nieuwschierig.
Of was je er gewoon zo ondersteboven van dat het zo overkwam?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
.
[..]
Ik heb geen idee....
Was een rare woning ook in die flat, je kwam boven binnen.
Selby met briljant spel tot nu toe, jammer dat hij last had van een kick anders had het nu 12-10 gestaanquote:
Dat moet in de Coevering zijn. Zeker zo'n nieuwbouwflat?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
.
[..]
Ik heb geen idee....
Was een rare woning ook in die flat, je kwam boven binnen.
allangquote:
Eerder van de laffe Danny Koef.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van die arme Ryan Donk!
Is je housewarming trouwens al geweest?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef clauwheee het volgende:
Ja boe, en ik vind Koef zo leuk..maar gister toch iets minder.
Ehh.. ik dacht mss is de postbode mn huisje voorbij geredenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heb jij al een uitnodiging gehad dan?![]()
Die constatering is geheel correct.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:42 schreef RayMania het volgende:
Avond.
Zet er 'goede' voor en iedereen is blij.quote:
GOEDE AVOND!!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zet er 'goede' voor en iedereen is blij.
NEEquote:Op maandag 7 mei 2007 19:46 schreef RayMania het volgende:
Dat blij sluipt weg als ik FB lees. Moet dat nou, houd het eens gezellig ja
.
Bedoel je mijquote:Op maandag 7 mei 2007 19:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Was gister op mn bek gegaan op de trap (dat moet iemand bekend voorkomen) en heb nu twee blauwe knieen, zo bleek toen ik onder de douche stond. Grappig
Jaquote:
WBquote:
Jammer dat het geen klaverjassen was, anders had ik een letterlijke betekenis mee kunnen geven aan 'natgaan.'quote:
Tuurlijk niet, gek!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ehh.. ik dacht mss is de postbode mn huisje voorbij gereden![]()
mooi moment op binnen te wandelenquote:
had je het lef maarquote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik dan maar gaan?
Die ouwe nodigt zichzelf weer uit hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Goed om afleiding te zoeken Lego
Clauwia, wil je ons adres![]()
Gezellig dat je blijft, Bossie.....Biertje ?quote:
Hij kent me dus nietquote:Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Gezellig dat je blijft, Bossie.....Biertje ?
ha ha ha ....... ben ik een keertje beleefd, is het weer niet goedquote:Op maandag 7 mei 2007 21:05 schreef Bos81 het volgende:
Hij kent me dus niet![]()
Want mensen die me kennen, vragen niks en zetten gewoon een biertje voor me neer
Sorryquote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha ....... ben ik een keertje beleefd, is het weer niet goed![]()
Jij moet eens de stad in als ik er ook ben, jonge. Zaterdag was je er ook niet?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef Grulez het volgende:
Zal ik vanavond maar eens verstandig zijn of wederom de kansloze student uit gaan hangen.......
bel die jongen dan gewoon een keer om af te sprekenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jij moet eens de stad in als ik er ook ben, jonge. Zaterdag was je er ook niet?
Juist wel. Was ook nog eens een mooie avond (van wat ik nog weet)... Eerst halve liters in de 3quote:Op maandag 7 mei 2007 21:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jij moet eens de stad in als ik er ook ben, jonge. Zaterdag was je er ook niet?
Ik heb alleen een blik met een eindeloos touw eraan.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef clauwheee het volgende:
We hebben geen telefoons en mobieltjes in Grunn, dat snap je toch.
Fuckaduck, echt? Ja was prima avondquote:Op maandag 7 mei 2007 21:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Juist wel. Was ook nog eens een mooie avond (van wat ik nog weet)... Eerst halve liters in de 3, toen heel even die rockkroeg tegenover de kar -waar ze hertog jan schenken (ken de naam niet)- daarna Enzo vooraan, De Kar, Shadrak en toen wilde mn gast de tapperij en de blauwe engel nog zien, maar dat waren helaas (...) zo goed als leeg.
Jij?
gaat zeker de verkeerde kant op dat touwquote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb alleen een blik met een eindeloos touw eraan.
Ja sorry in het vaatje kom ik niet heel vaak. Al is dat best een prima kroeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Fuckaduck, echt? Ja was prima avondJe slaat het Vaatje gewoon over, waar ik de heule nacht was? Boehoeeeeeeeeee Grulezzzz!
![]()
Dan doe je dat fijn maar een keertje welquote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja sorry in het vaatje kom ik niet heel vaak. Al is dat best een prima kroeg.
Pics pics picsquote:Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dan doe je dat fijn maar een keertje wel![]()
![]()
Dikke prima die kroeg, ik vermaak me dr altijd best
diekie diekquote:
Bjorrozorroquote:
Dat idee had ik ook, ja.quote:
je bent gewoon te lui om die antwoorden te zoeken en te postenquote:
Heb jij ooit de OP gelezen van dat topic?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je bent gewoon te lui om die antwoorden te zoeken en te posten![]()
![]()
![]()
ik wel, daardoor zag ik dat er vragen stonden, waarop het antwoord gegeven is, maar nog niet in de OP verwerkt is........luiwammesquote:Op maandag 7 mei 2007 22:06 schreef dndiek het volgende:
Heb jij ooit de OP gelezen van dat topic?
gaan we fucken?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Fuckaduck, echt? Ja was prima avondJe slaat het Vaatje gewoon over, waar ik de heule nacht was? Boehoeeeeeeeeee Grulezzzz!
![]()
De vader is de wens van de gedachte.quote:
en sommige hoge bomen vallen niet ver van de appels als ze veel wind vangen !quote:Op maandag 7 mei 2007 22:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De vader is de wens van de gedachte.
Zolang d'r maar geen natuurkundige onder zit.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en sommige hoge bomen vallen niet ver van de appels als ze veel wind vangen !
Fixed.quote:
Orwell is dan wel weer coolquote:
Ik heb nog 5 boeken om uit te lezen.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Orwell is dan wel weer cool.
Was geintje, ik lees best veel eigenlijk (in de trein etc.).
Ik lees echt alles door elkaar, niet goed. Eerst dat boek van Kluun uitlezen, heb ook nog Fear liggen. En ook nog een boek van Stephen King. Brrrquote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 boeken om uit te lezen.
Anders was lezenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef RayMania het volgende:
Dikkiedik telt niet, dat is plaatjes kijken.
Tuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 23:08 schreef RayMania het volgende:
Er is een verschil tussen de les gelezen worden, en zelf lezen. Dat weet je, hè Bos.
Vergeet zelf gelezen worden niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:08 schreef RayMania het volgende:
Er is een verschil tussen de les gelezen worden, en zelf lezen. Dat weet je, hè Bos.
Nee, als iedereen gaat slapen, kom jij binnen. Dat is een wereld van verschil.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
2017- Thomas Dekker wint voor de zevende maal De Tour
2008- Roger Federer stopt met tennissen door gebrek aan concurrentie
2010- Roger Federer maakt z'n comeback en gaat met een tafeltennisbatje tennissen
2025- Tinus Zijlaard wordt wereldkampioen baanwielrennen
quote:
neuh hoor, ik blijf wel op! Snooker is veels te spannendquote:
vanmiddag kwam Selby terug van 12-4 naar 12-10 ,et briljant spelquote:Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef tong80 het volgende:
Schakel net naar het snookeren. Het is nog spannend geworden
wat aardigquote:Op maandag 7 mei 2007 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh hoor, ik blijf wel op! Snooker is veels te spannend
alleen speciaal voor jou hoorquote:
Haha, wij gaan nu aan onze 2e beginnenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:38 schreef RayMania het volgende:
Nu nog één aflevering Heroes kijken, dan slapen.
Ik ga ook maar een poging daartoe doen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:19 schreef nikky het volgende:
jorienvdherik kan niet fatsoenlijk meeposten. Blijft offtopic gaan, topics vernaggelen, et cetera.
ik ga vanuit mn bedje nog even genieten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoewel de snooker finale van ongekende schoonheid is, ga ik toch maar slapen...
Zo saai is het toch ook weer nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:29 schreef rubbereend het volgende:
ik ben bang dat als ik in bed ga kijken ik in slaap val
quote:
17-13quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan ist klaar ook...
Alhoewel ik dat bij 13-10 vanavond ook dacht...
Vooroordeelbevestigend?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:56 schreef appelsientje het volgende:
Goh rellen in Amsterdam.. waarom ben ik niet verbaast
quote:
Wat? Die enorme spelfout of de rellen?quote:
Beide?quote:
Dus jij had geen baksteen in je hand ??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat? Die enorme spelfout of de rellen?
Maar triest natuurlijk. Ik moest gisteren zelf ook in Amsterdam zijn (vlakbij stadhouderskade) maar heb er eigenlijk niks van meegekregen. In de trein terug alleen wat pubers die 'Joduh, Joduh' riepen en tegen een frisdrankautomaat aan schopten toen hun euro niet geaccepteerd werd.
Vinden jullie het leuk? Mooi!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook, maar we kijken toch nog maar 1 heroes
Maar het is niet verslavend hoor, oh nee
Aha, dus het tuig kwam weer van buiten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar triest natuurlijk. Ik moest gisteren zelf ook in Amsterdam zijn (vlakbij stadhouderskade) maar heb er eigenlijk niks van meegekregen. In de trein terug alleen wat pubers die 'Joduh, Joduh' riepen en tegen een frisdrankautomaat aan schopten toen hun euro niet geaccepteerd werd.
quote:
erm nee, omdat je back bentquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:03 schreef Lionheaad het volgende:
Waarvoor feliciteren jullie me nou??
Voor m'n nieuwe werk of omdat ik getrouwd ben??
Waar ben je al die tijd geweest ??quote:
Oke en bij je nieuwe baan kan je wel op Fok ?? altijd erg belangrijk om te weten natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:08 schreef Lionheaad het volgende:
Nieuwe bedrijfspolicy...kon de gok niet meer nemen....
Ik word helpdesk medewerker autocad (met techniek applicaties)
Dat is de hoofdtaak, daarnaast natuurlijk de nodige ontwikkeling en teswerk...
Ik doe niks andersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:29 schreef Lionheaad het volgende:
Zo nu en dan moet dat wel kunnen...
Nog al een agentquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:12 schreef Pro_Shifty het volgende:
goede morgen:)
Ik heb er 2quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef Grulez het volgende:
Een laptop lijkt me ook wel wat...
ik maar 1quote:
Dat is dan weer behoorlijk overdrevenquote:
1 voor op schoolquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
2 van voor de oorlog en 1 redelijk nieuwe?, anders lijkt het me een beetje overbodig![]()
wij hebben er hier 3 minder dan een week geleden: 'iemand' heeft ze meegenomenquote:
1 voor op school en 1 voor thuis terwijl je ze ook gewoon mee kan nemenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef borisz het volgende:
[..]
1 voor op school
1 voor thuis
1 reserve mocht er 1tje stuk gaan
die van thuis is modern ja![]()
1 gebruik ik op school om tentamens te maken, ja ik doe dat via de laptop. Die blijft vooral op schoolquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
1 voor op school en 1 voor thuis terwijl je ze ook gewoon mee kan nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |