WBquote:
Jammer dat het geen klaverjassen was, anders had ik een letterlijke betekenis mee kunnen geven aan 'natgaan.'quote:
Tuurlijk niet, gek!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ehh.. ik dacht mss is de postbode mn huisje voorbij gereden![]()
mooi moment op binnen te wandelenquote:
had je het lef maarquote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik dan maar gaan?
Die ouwe nodigt zichzelf weer uit hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Goed om afleiding te zoeken Lego
Clauwia, wil je ons adres![]()
Gezellig dat je blijft, Bossie.....Biertje ?quote:
Hij kent me dus nietquote:Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Gezellig dat je blijft, Bossie.....Biertje ?
ha ha ha ....... ben ik een keertje beleefd, is het weer niet goedquote:Op maandag 7 mei 2007 21:05 schreef Bos81 het volgende:
Hij kent me dus niet![]()
Want mensen die me kennen, vragen niks en zetten gewoon een biertje voor me neer
Sorryquote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha ....... ben ik een keertje beleefd, is het weer niet goed![]()
Jij moet eens de stad in als ik er ook ben, jonge. Zaterdag was je er ook niet?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef Grulez het volgende:
Zal ik vanavond maar eens verstandig zijn of wederom de kansloze student uit gaan hangen.......
bel die jongen dan gewoon een keer om af te sprekenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jij moet eens de stad in als ik er ook ben, jonge. Zaterdag was je er ook niet?
Juist wel. Was ook nog eens een mooie avond (van wat ik nog weet)... Eerst halve liters in de 3quote:Op maandag 7 mei 2007 21:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jij moet eens de stad in als ik er ook ben, jonge. Zaterdag was je er ook niet?
Ik heb alleen een blik met een eindeloos touw eraan.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef clauwheee het volgende:
We hebben geen telefoons en mobieltjes in Grunn, dat snap je toch.
Fuckaduck, echt? Ja was prima avondquote:Op maandag 7 mei 2007 21:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Juist wel. Was ook nog eens een mooie avond (van wat ik nog weet)... Eerst halve liters in de 3, toen heel even die rockkroeg tegenover de kar -waar ze hertog jan schenken (ken de naam niet)- daarna Enzo vooraan, De Kar, Shadrak en toen wilde mn gast de tapperij en de blauwe engel nog zien, maar dat waren helaas (...) zo goed als leeg.
Jij?
gaat zeker de verkeerde kant op dat touwquote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb alleen een blik met een eindeloos touw eraan.
Ja sorry in het vaatje kom ik niet heel vaak. Al is dat best een prima kroeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Fuckaduck, echt? Ja was prima avondJe slaat het Vaatje gewoon over, waar ik de heule nacht was? Boehoeeeeeeeeee Grulezzzz!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |