Zoals ik al eerder heb gezegd op school: Ik heb geen idee hoe.quote:
Het zit in de familie?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:18 schreef rubbereend het volgende:
mijn vader ligt al sinds wonesdag plat met jicht in de knie.... hij kan er niks mee, (handig, hij is wat zwaarlijvig en niet echt flexibel dus voor douchen is het een heel werk). Komt de huisarts net dat hij het toch nagekeken wil hebben in het zoekenhuis, dat het misschien wat anders is..... tis nu wachten op de ambulance en dan mogen die ziekenbroeders lekker kijken hoe ze hem op de brancard krijgen
It runs in the family?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:18 schreef rubbereend het volgende:
handig, hij is wat zwaarlijvig .....
Geeft niet. Het leven gaat natuurlijk wel gewoon door, hoe hard het ook klinkt.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:02 schreef RayMania het volgende:
Life is a bitch. Waarom plaats ik zo'n smiley op deze pagina. Erg ontoepasselijk.
Mooi dorp he, Geldropquote:Op maandag 7 mei 2007 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag.
Ook weer thuis, lange reis en een korte nacht gehad.. Zo maar even bij slapen denk ik
Tof Clau!
Ik ga ook alleen maar lesgeven, het schaken zelf kan me gestolen worden at the moment... 't is alleen te laat om nog een oplossing te verzinnen voor mijn groepje...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:.
Sterkte Lego... Dat je nu kunt schaken zeg...
Wat denk je van door omstandigheden kan ik niet lesgeven.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen maar lesgeven, het schaken zelf kan me gestolen worden at the moment... 't is alleen te laat om nog een oplossing te verzinnen voor mijn groepje...
onder deze omstandigheden, hoef je daar geen oplossing voor te verzinnenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen maar lesgeven, het schaken zelf kan me gestolen worden at the moment... 't is alleen te laat om nog een oplossing te verzinnen voor mijn groepje...
Je hoeft niet mensen uit VBL aan te kijken.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Knappe eikel die daar geen begrip voor heeft.
Ziekenhuis, rotonde dichtbij het ziekenhuis en rare woonwijk. Misschien de Coevering, waarbij sommige huizen de schuur voor het huis hebben?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:.
Sterkte Lego... Dat je nu kunt schaken zeg...
En Bos, weinig van gezien behalve een ziekenhuis, rotonde, rare woonwijk waar ik sliep en het station haha...
Hoeveel is het nu? Ik ga zo pas inschakelen...quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ziekenhuis, rotonde dichtbij het ziekenhuis en rare woonwijk. Misschien de Coevering, waarbij sommige huizen de schuur voor het huis hebben?
Okee, je weet dus ook geen straatnamen (als je die wilt zeggen) ?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen idee, in de auto werd ik bijna misselijk van de bochten haha... Het was nog een stukje lopen naar station iig...
Ik heb geen idee...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, je weet dus ook geen straatnamen (als je die wilt zeggen) ?
hoezo nieuwschierig.
Of was je er gewoon zo ondersteboven van dat het zo overkwam?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
.
[..]
Ik heb geen idee....
Was een rare woning ook in die flat, je kwam boven binnen.
Selby met briljant spel tot nu toe, jammer dat hij last had van een kick anders had het nu 12-10 gestaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |