Dan doe je dat fijn maar een keertje welquote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja sorry in het vaatje kom ik niet heel vaak. Al is dat best een prima kroeg.
Pics pics picsquote:Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dan doe je dat fijn maar een keertje wel![]()
![]()
Dikke prima die kroeg, ik vermaak me dr altijd best
diekie diekquote:
Bjorrozorroquote:
Dat idee had ik ook, ja.quote:
je bent gewoon te lui om die antwoorden te zoeken en te postenquote:
Heb jij ooit de OP gelezen van dat topic?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je bent gewoon te lui om die antwoorden te zoeken en te posten![]()
![]()
![]()
ik wel, daardoor zag ik dat er vragen stonden, waarop het antwoord gegeven is, maar nog niet in de OP verwerkt is........luiwammesquote:Op maandag 7 mei 2007 22:06 schreef dndiek het volgende:
Heb jij ooit de OP gelezen van dat topic?
gaan we fucken?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Fuckaduck, echt? Ja was prima avondJe slaat het Vaatje gewoon over, waar ik de heule nacht was? Boehoeeeeeeeeee Grulezzzz!
![]()
De vader is de wens van de gedachte.quote:
en sommige hoge bomen vallen niet ver van de appels als ze veel wind vangen !quote:Op maandag 7 mei 2007 22:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De vader is de wens van de gedachte.
Zolang d'r maar geen natuurkundige onder zit.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en sommige hoge bomen vallen niet ver van de appels als ze veel wind vangen !
Fixed.quote:
Orwell is dan wel weer coolquote:
Ik heb nog 5 boeken om uit te lezen.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Orwell is dan wel weer cool.
Was geintje, ik lees best veel eigenlijk (in de trein etc.).
Ik lees echt alles door elkaar, niet goed. Eerst dat boek van Kluun uitlezen, heb ook nog Fear liggen. En ook nog een boek van Stephen King. Brrrquote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 boeken om uit te lezen.
Anders was lezenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef RayMania het volgende:
Dikkiedik telt niet, dat is plaatjes kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |