Vinden jullie het leuk? Mooi!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook, maar we kijken toch nog maar 1 heroes
Maar het is niet verslavend hoor, oh nee
Aha, dus het tuig kwam weer van buiten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar triest natuurlijk. Ik moest gisteren zelf ook in Amsterdam zijn (vlakbij stadhouderskade) maar heb er eigenlijk niks van meegekregen. In de trein terug alleen wat pubers die 'Joduh, Joduh' riepen en tegen een frisdrankautomaat aan schopten toen hun euro niet geaccepteerd werd.
quote:
erm nee, omdat je back bentquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:03 schreef Lionheaad het volgende:
Waarvoor feliciteren jullie me nou??
Voor m'n nieuwe werk of omdat ik getrouwd ben??
Waar ben je al die tijd geweest ??quote:
Oke en bij je nieuwe baan kan je wel op Fok ?? altijd erg belangrijk om te weten natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:08 schreef Lionheaad het volgende:
Nieuwe bedrijfspolicy...kon de gok niet meer nemen....
Ik word helpdesk medewerker autocad (met techniek applicaties)
Dat is de hoofdtaak, daarnaast natuurlijk de nodige ontwikkeling en teswerk...
Ik doe niks andersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:29 schreef Lionheaad het volgende:
Zo nu en dan moet dat wel kunnen...
Nog al een agentquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:12 schreef Pro_Shifty het volgende:
goede morgen:)
Ik heb er 2quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef Grulez het volgende:
Een laptop lijkt me ook wel wat...
ik maar 1quote:
Dat is dan weer behoorlijk overdrevenquote:
1 voor op schoolquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
2 van voor de oorlog en 1 redelijk nieuwe?, anders lijkt het me een beetje overbodig![]()
wij hebben er hier 3 minder dan een week geleden: 'iemand' heeft ze meegenomenquote:
1 voor op school en 1 voor thuis terwijl je ze ook gewoon mee kan nemenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef borisz het volgende:
[..]
1 voor op school
1 voor thuis
1 reserve mocht er 1tje stuk gaan
die van thuis is modern ja![]()
1 gebruik ik op school om tentamens te maken, ja ik doe dat via de laptop. Die blijft vooral op schoolquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
1 voor op school en 1 voor thuis terwijl je ze ook gewoon mee kan nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |