Welkom terugquote:
ja, ik kwam het tegen onderweg en ik dacht: laat ik het ff meenemenquote:Op zondag 6 mei 2007 11:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Welkom terug
Je komt terug en het begint met regen....... bedankt he
....... van mij had het daar ook wel mogen blijven.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, ik kwam het tegen onderweg en ik dacht: laat ik het ff meenemen
Succesquote:Op zondag 6 mei 2007 11:39 schreef appelsientje het volgende:
Gezellig, ben nu bij appeldinnetje en haar hele familie komt gezellig op bezoek....zoveel zin in
tot later
ik heb net drie weken bij mijn schoonouders gezeten, niets mis mee. Gelukkig hebben wij met het deel van de familie dat wij niet mogen gewoon ruzie, wel zo makkelijkquote:Op zondag 6 mei 2007 11:39 schreef appelsientje het volgende:
Gezellig, ben nu bij appeldinnetje en haar hele familie komt gezellig op bezoek....zoveel zin in
tot later
What's on the menu?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:11 schreef pascalheister het volgende:
mogge, lekker filmdagje in petto
we beginnen straks met The Talk of the Town daarna 2 wat nieuwere films, en daarna ff zien wat het wordtquote:Op zondag 6 mei 2007 12:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
What's on the menu?
Goodmorrrrrrrrrning by the way!
Lekker.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Hallooooooooooo, iemand een zalmwrapje?
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Ook lekkerquote:Op zondag 6 mei 2007 13:11 schreef golfer het volgende:
Ik hou het nog maar bij was glazen jus d'orange.![]()
Lekker!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:49 schreef Bluezz het volgende:
de vorige combi waar je inzat beviel je ook al nietquote:
15 graden is niet koud hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
....... van mij had het daar ook wel mogen blijven.
Opzich de regen is nog niet zo erg, maar dat het meteen ook zo koud wordt, dat vind ik wat minder.
Maar ook niet echt warmquote:
Ik heb niet echt veel optredens gezienquote:Op zondag 6 mei 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is gelukkig nu nog mooi weer. Welke optredens vond je echt goed?
c-mon en kypski!quote:Op zondag 6 mei 2007 14:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb niet echt veel optredens gezien
1 nummer van C-mon & Kybski, dat klonk echt wel geweldig,
Tijd vliegt als je plezier hebtquote:Op zondag 6 mei 2007 13:57 schreef Suijk het volgende:
Je verheugde je er zo op en nu is het al weer voorbij?
Ik twijfeldequote:
Ja, zoiets zeiden ze wel. T was iig niet Make my day, wat ook een heerlijk nummer is. Maar ik ben wel spontaan fan van ze, heerlijke muziekquote:Op zondag 6 mei 2007 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zal hun nieuwste single wel zijn geweest. Van C en K. Erg lekker nummer. En nu niet brak, of heb je niet veel gedronken?
eend doet de regendans al!quote:Op zondag 6 mei 2007 15:22 schreef rubbereend het volgende:
de lucht betrekt alKom maar met die regen
quote:Op zondag 6 mei 2007 14:29 schreef venomsnake het volgende:
Opnieuw kanker geconstateerd bij Robson![]()
Klote ziekte..!
al wekenquote:
* Againzender zet Only happy when it rains opquote:
Tja en dat gebeurt dus niet.. want het is niet benauwd... verkeerde hittequote:
het kan ook onweren tijdens sneeuwbuien hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 16:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja en dat gebeurt dus niet.. want het is niet benauwd... verkeerde hitte
Goed puntquote:Op zondag 6 mei 2007 16:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
het kan ook onweren tijdens sneeuwbuien hoor
Volgens mij was dat een vraag in de Intermediair deze week.. waarom het niet onweert tijdens sneeuwbuien... maar volgens jou kan het dus welquote:Op zondag 6 mei 2007 16:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
het kan ook onweren tijdens sneeuwbuien hoor
Plaatselijk buitje dan boven jouw huisquote:Op zondag 6 mei 2007 16:49 schreef Suijk het volgende:
De eerste druppeltjes vallen. Nog niet genoeg om een beetje stof weg te spoelen.
't Is niet eens een bui eigenlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Plaatselijk buitje dan boven jouw huis.
Neequote:Op zondag 6 mei 2007 16:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
't Is niet eens een bui eigenlijk.
Was je gisteren nog naar het geweldige festival geweest?
ik heb toch echt eens tijdens een sneeuwbui onweer meegemaakt, was november 2005. Maar het was toen ook wel bizar rotweerquote:Op zondag 6 mei 2007 16:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een vraag in de Intermediair deze week.. waarom het niet onweert tijdens sneeuwbuien... maar volgens jou kan het dus wel
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender zet Only happy when it rains op
Ik bleek hem op mijn reis-MP3 gebrand te hebben. Dus wat gebeurt er gisterenavond op het moment dat wij midden in het Centraal Massief zitten? Garbage begint zo ongeveer op het moment dat ik een enorme regenbui inrijdquote:
In Wageningen hing er wel een prettig sfeertje vond ik. Hoewel ik van de festivals niet veel heb gezien/gehoord. Maar alles er om heen was zeker de moeite waard.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee. Ik houd niet van bevrijdingsfestivals, heel raar sfeertje hangt er dan, zo kil, met C-artiesten.
Volgens mij is alleen Amsterdam gezellig met vijf mei. Ben jij trouwens geweest?
lucht is erg droog, hoop bereikt de grond niet...quote:
wel wel welquote:Op zondag 6 mei 2007 17:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
lucht is erg droog, hoop bereikt de grond niet...
de finale is al aan de gang hoorquote:
Ik was wel even gaan kijken, maar ook gauw weer terug. Ik werd echt moe van die wannabe pimps, stoere jochies en sletjes overal. Ik was ook net op het verkeerde moment qua muziek geloof ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee. Ik houd niet van bevrijdingsfestivals, heel raar sfeertje hangt er dan, zo kil, met C-artiesten.
Volgens mij is alleen Amsterdam gezellig met vijf mei. Ben jij trouwens geweest?
nee heb het over de snookerfinalequote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef borisz het volgende:
[..]
ja sorry 4 uur begint het, maar busjes kijken zal wel![]()
Gelukkig dan maar, niks gemistquote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik was wel even gaan kijken, maar ook gauw weer terug. Ik werd echt moe van die wannabe pimps, stoere jochies en sletjes overal. Ik was ook net op het verkeerde moment qua muziek geloof ik.
Nee, niet echt. Ik zat net in het hiphop uurtje, met ene black star en ook the partysquad dus dat was genieten.quote:
Ben er speciaal voor naar huis gereden vannachtquote:
Ja inderdaad, dat wil je niet missen zulke wereldoptredens.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik zat net in het hiphop uurtje, met ene black star en ook the partysquad dus dat was genieten.
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:19 schreef borisz het volgende:
voordat bos een dooddoener om zijn oren krijgt
Rondje van Thomas Dekker
Da's nog eens wat anders dan in het Philips stadion he!quote:
Daar komt ie bijna nooit.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's nog eens wat anders dan in het Philips stadion he!
daar ga ik heen voor goed voetbalquote:Op zondag 6 mei 2007 19:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's nog eens wat anders dan in het Philips stadion he!
Dat is toch zoquote:
quote:
Jorien zekerquote:Op zondag 6 mei 2007 20:23 schreef RayMania het volgende:
Livescoretopics zijn ook triest geworden zeg. Iemand die het weet te presteren om 300 keer tijdens één wedstrijd weet te posten.
Hoi trouwens.
een gokje Jorien ?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:23 schreef RayMania het volgende:
Livescoretopics zijn ook triest geworden zeg. Iemand die het weet te presteren om 300 keer tijdens één wedstrijd weet te posten.
Hoi trouwens.
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:28 schreef RayMania het volgende:
Op basis van wat, veelvoudig posten en spammen?.
Of op grond van het bloed onder de nagels vandaan halen van ruim 3/4 van de users.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:32 schreef borisz het volgende:
geef hem een waarschuwing en dan snel een laatste en dan laten bannen wegens negeren van de waarschuwingen van de mods![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik gun het ajax zo niet,wie Henk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik denk wel dat ik weet wie.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Neuh doe ik verder gene uitspraken over
Dank jequote:Op zondag 6 mei 2007 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Bier is altijd welkom![]()
feli ajaxsupporters uit Hools
Ja daag.quote:
Maar zijn goal in de 1-5 wedstrijd is wel een belangrijke gebleken.quote:
Jaquote:Op zondag 6 mei 2007 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar zijn goal in de 1-5 wedstrijd is wel een belangrijke gebleken.
Is mijn vriendin ook gek op, op die rose biertjes!quote:
Liever AZ of Ajax dan Twente of Heerenveen. Wat hebben die in de CL te zoeken.....quote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef Suijk het volgende:
Hiep Hoi! Toch nog een prijsje dit jaar. Zul je zien dat AZ de playoffs wint.
Ik wil ook een tuin!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef golfer het volgende:
Eindelijk...het begint een beetje te regenen hier.
Kan onze tuin erg goed gebruiken.
Ik heb een stukje gras op pot staan op het balkonquote:Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Feli Ajaxjes
Zjimsel, je mag ons gras wel hebben
En die k*t-coniferen krijg je er ook nog bij.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Feli Ajaxjes
Zjimsel, je mag ons gras wel hebben
We hadden ook nog de Johan Cruijff schaalquote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef Suijk het volgende:
Hiep Hoi! Toch nog een prijsje dit jaar. Zul je zien dat AZ de playoffs wint.
Die wonnen jullie in 2006quote:Op zondag 6 mei 2007 21:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
We hadden ook nog de Johan Cruijff schaal.
quote:
Ben benieuwd.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:33 schreef RayMania het volgende:
En nu kijken hè, effe doorzetten! Eerste aflevering, misschien eerste twee is op het begin misschien "huh, vind ik dit wel leuk?", maar daarna érg tof. Ben nu bij aflevering 9, en er gebeurt veel. Niet dat trage met lost, maar gelijk actie.
Kampioenenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef VoreG het volgende:
Erg mooi.
Kut Scheringa op z'n bek gegaan samen met dat hele publiek uit Alkmaar. Heerrrrlijk.
az en ajax wel danquote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Liever AZ of Ajax dan Twente of Heerenveen. Wat hebben die in de CL te zoeken.....
Na deze slijtageslag en zonder Gabri hebben we het jullie in ieder geval al bij voorbaat een stukje makkelijker gemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:57 schreef SCH het volgende:
Feli Ajacieden, hoop dat die gasten zich helemaal klem zuipen en woensdag staan te tollen op hun benen
Niet dat we dat nodig hebben hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Na deze slijtageslag en zonder Gabri hebben we het jullie in ieder geval al bij voorbaat een stukje makkelijker gemaakt.
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:01 schreef SCH het volgende:
Ik sta eindelijk weer eens in het fanatieke vak woensdag, heb d'r zin an
Ja, ik vind Eeeeeeeeeeegbert zo leukquote:Op zondag 6 mei 2007 21:57 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was een leuke avond
jammer van de nichtjes dat ze eruit zijn...
Ik draai nu iets wat Pascal wel zal bevallen (en verstaanquote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef borisz het volgende:
Speciaal voor SCH winamp draait nu Olsen Brothers![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:24 schreef pascalheister het volgende:
Jochem Myjer bij de Mike en Thomas Show![]()
Oeehoeoeeeeerreend hard?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik draai nu iets wat Pascal wel zal bevallen (en verstaan)
Wel die band, maar dan een ander nummer. Nu inmiddels niet meer, zoals de mensen in mijn MSN-lijst kunnen zien.quote:
Achterhoek oh Achterhoekquote:Op zondag 6 mei 2007 22:55 schreef pascalheister het volgende:
welke dan bossie?
gaat vanzelf weer overquote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef dndiek het volgende:
Waar is de Hools-zuster?
Ik ben bont en blauw door een wildwaterbaan
Dank! Was het bijna vergeten.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:33 schreef borisz het volgende:
maar ff spammen [Tournament] De fok!-spt tennisgame onder leiding van XL!
dat zijn je blauwe modstrepenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef dndiek het volgende:
Waar is de Hools-zuster?
Heroesquote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef RayMania het volgende:
Schatjes, ik ben offline, nog even Heroes kijken.
Liefs,
Ray.
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef Smeich het volgende:
[..]
Heroes![]()
Weer gedart op sbs6...is het weer zover met europese kampioenschappen ofzo?
Ik had laatst ook gedart, bij de eerste worp meteen 340!
2x triple 20 en het stopcontact
Kom maar meneer Diekiequote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef dndiek het volgende:
Waar is de Hools-zuster?
Rechterschouder, beide knietjes, mijn kleine rechterteen en geen spuitquote:
Is dit wel goedquote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Rechterschouder, beide knietjes, mijn kleine rechterteen en geen spuit![]()
zoek een fatsoenlijke woonplaatsquote:
Die heb ik nu al een paar jaar!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:38 schreef rubbereend het volgende:oi
Ajacieden gefeliciteerd!
[..]
zoek een fatsoenlijke woonplaats
ow, dacht dat je in Amsterdam woondequote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow, dacht dat je in Amsterdam woonde
Mag alleen links he!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:22 schreef dndiek het volgende:
Ik denk dat ik maar eens wat slaap in ga halen
Op mijn linkerzij dan maarquote:
inhalen mag toch alleen linksquote:Op maandag 7 mei 2007 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat ie zijn dijkjes rechts draagt
nee hoor, er zijn toch uitzonderingen?quote:
Vertel ze me eensquote:Op maandag 7 mei 2007 01:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, er zijn toch uitzonderingen?
in de file bijvoorbeeldquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:44 schreef rubbereend het volgende:
* Wanneer een bestuurder heeft voorgesorteerd om linksaf te gaan, moet je rechts inhalen;
* Wanneer je een tram wilt inhalen;
* Op of vlak voor rotondes;
* Wanneer je in een file rijdt;
* Wanneer je je rechts van een blokmarkering bevindt.
quote:
Da_Sandman hier in het dorpquote:Op maandag 7 mei 2007 02:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Pff, wat een feest...
* Da_Sandman nu net in Geldrop, morgenochtend vroeg met de trein naar Vliss....
Iets zegt me dat ik dat ook ben straks. Aan de andere kant, het moet haast wel warm water zijn.quote:
Geen idee... ik zat in de auto in de filequote:Op maandag 7 mei 2007 07:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik dat ook ben straks. Aan de andere kant, het moet haast wel warm water zijn.
Nee dan loop ik te schelden dat ik in de regen moest fietsenquote:Op maandag 7 mei 2007 07:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Over een paar weken toch niet meer?
oiquote:Op maandag 7 mei 2007 08:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Precies.quote:Op maandag 7 mei 2007 07:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dan loop ik te schelden dat ik in de regen moest fietsenhet is ook nooit goed
Vind je?? Hier is het anders aardig nat... En als ik de voorspellingen moet geloven, gaat het alleen maar harder regenen vandaag.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:15 schreef rubbereend het volgende:oi
regende lucht is nu tenminste een beetje fris
maarja echt veel regen valt er ook weer niet
Hier toch aardig wat en ik was ook goed natgeregend vanmorgen. Maar ik klaag niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:15 schreef rubbereend het volgende:oi
regende lucht is nu tenminste een beetje fris
maarja echt veel regen valt er ook weer niet
Maas en Waal is zowat het droogste gebeid van Nederland (qua neerslag) en dat is nu weer zo, erg veel valt er nietquote:Op maandag 7 mei 2007 08:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind je?? Hier is het anders aardig nat... En als ik de voorspellingen moet geloven, gaat het alleen maar harder regenen vandaag.
Je kan niet alles hebben, hè.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maas en Waal is zowat het droogste gebeid van Nederland (qua neerslag) en dat is nu weer zo, erg veel valt er niet
Maar jullie hebben tenminste Carnavalquote:Op maandag 7 mei 2007 08:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maas en Waal is zowat het droogste gebeid van Nederland (qua neerslag) en dat is nu weer zo, erg veel valt er niet
quote:Op maandag 7 mei 2007 08:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar jullie hebben tenminste Carnaval
En de grote rivieren
.........binnenkort?? We hebben dat net gehad.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]alaaaaaaaaaaaaaaaf
goed dat je het zegt, binnenkort maar weer eens een Carnavalstitel voor de hools fixen
nog maar 9 maandenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
.........binnenkort?? We hebben dat net gehad.
Houdt het dan nooit opquote:Op maandag 7 mei 2007 09:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog maar 9 maandenen over 6 maanden begint het nieuwe Carnavalsseizoen al weer
Vandaag was toch de dag van de voorstellen ?? op je werk?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik liep vanochtend als een kip zonder kop mn paraplu te zoeken, dat ding had ik natuurlijk tijdje niet gebruikt
Jij gaat genieten,... hoop ik! Hoe vond je het? En Bluezz heeft het ook gezien? Wat een late hype hier in het VBL cafe.. werd Heroes op de televisie boven de bar gedraaid?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:57 schreef golfer het volgende:
We gaan ons wagen aan de eerste aflevering van Heroes.
Wat snap je niet aan 'ons'?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:45 schreef Smeich het volgende:
[..]
Jij gaat genieten,... hoop ik! Hoe vond je het? En Bluezz heeft het ook gezien? Wat een late hype hier in het VBL cafe.. werd Heroes op de televisie boven de bar gedraaid?
fok, zijn die twee een stel!?!![]()
![]()
Jups. Tenminste, dat zei hij vrijdag he. Kan vandaag natuurlijk weer anders zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vandaag was toch de dag van de voorstellen ?? op je werk?
En zitten wat aan elkaarquote:Op maandag 7 mei 2007 09:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon huisgenoten van elkaar![]()
Monopoly spelen ja.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jups. Tenminste, dat zei hij vrijdag he. Kan vandaag natuurlijk weer anders zijn
Nee volgens mij in [SEX] of [B&H]quote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Smeich het volgende:
'ons' als in met iemand anders dan een Fokker kan ook heNiet alles staat in het teken van Fok (of had ik dat niet mogen zeggen?)
Ok, hhhmmm... weet iets geleerd hier! Hebben zij elkaar hier in HOOLS ontmoet?
Wat ??!?!??!?!??!?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Smeich het volgende:
Niet alles staat in het teken van Fok
Welk leven?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat ??!?!??!?!??!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaat mijn leven..
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welk leven?
sorry sien, dat was een inkoppertje
idd langer zelfsquote:Op maandag 7 mei 2007 09:57 schreef Againzender het volgende:
Ik geloof er geen ruk van dat het hier drie weken droog is geweest
Vijf weken ofzoquote:Op maandag 7 mei 2007 09:57 schreef Againzender het volgende:
Ik geloof er geen ruk van dat het hier drie weken droog is geweest
De wijnboeren zullen ook wel blij zijn, zo te zien heb ik de regen uit Frankrijk meegenomen naar hierquote:Op maandag 7 mei 2007 09:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]hij was idd erg makkelijk
En Az... sinds jij terug bent.. regent het hier!! Jou schuld!!!
1 juli zoals het nu lijkt.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]heb je ook al iets van een datum wanneer je weg moet??
Das balen, hard opzoek natuurlijk naar ander werk? Is er al wat in de pipeline?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |