Nee dan loop ik te schelden dat ik in de regen moest fietsenquote:Op maandag 7 mei 2007 07:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Over een paar weken toch niet meer?
oiquote:Op maandag 7 mei 2007 08:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Precies.quote:Op maandag 7 mei 2007 07:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dan loop ik te schelden dat ik in de regen moest fietsenhet is ook nooit goed
Vind je?? Hier is het anders aardig nat... En als ik de voorspellingen moet geloven, gaat het alleen maar harder regenen vandaag.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:15 schreef rubbereend het volgende:oi
regende lucht is nu tenminste een beetje fris
maarja echt veel regen valt er ook weer niet
Hier toch aardig wat en ik was ook goed natgeregend vanmorgen. Maar ik klaag niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:15 schreef rubbereend het volgende:oi
regende lucht is nu tenminste een beetje fris
maarja echt veel regen valt er ook weer niet
Maas en Waal is zowat het droogste gebeid van Nederland (qua neerslag) en dat is nu weer zo, erg veel valt er nietquote:Op maandag 7 mei 2007 08:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind je?? Hier is het anders aardig nat... En als ik de voorspellingen moet geloven, gaat het alleen maar harder regenen vandaag.
Je kan niet alles hebben, hè.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maas en Waal is zowat het droogste gebeid van Nederland (qua neerslag) en dat is nu weer zo, erg veel valt er niet
Maar jullie hebben tenminste Carnavalquote:Op maandag 7 mei 2007 08:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maas en Waal is zowat het droogste gebeid van Nederland (qua neerslag) en dat is nu weer zo, erg veel valt er niet
quote:Op maandag 7 mei 2007 08:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar jullie hebben tenminste Carnaval
En de grote rivieren
.........binnenkort?? We hebben dat net gehad.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]alaaaaaaaaaaaaaaaf
goed dat je het zegt, binnenkort maar weer eens een Carnavalstitel voor de hools fixen
nog maar 9 maandenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
.........binnenkort?? We hebben dat net gehad.
Houdt het dan nooit opquote:Op maandag 7 mei 2007 09:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog maar 9 maandenen over 6 maanden begint het nieuwe Carnavalsseizoen al weer
Vandaag was toch de dag van de voorstellen ?? op je werk?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik liep vanochtend als een kip zonder kop mn paraplu te zoeken, dat ding had ik natuurlijk tijdje niet gebruikt
Jij gaat genieten,... hoop ik! Hoe vond je het? En Bluezz heeft het ook gezien? Wat een late hype hier in het VBL cafe.. werd Heroes op de televisie boven de bar gedraaid?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:57 schreef golfer het volgende:
We gaan ons wagen aan de eerste aflevering van Heroes.
Wat snap je niet aan 'ons'?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:45 schreef Smeich het volgende:
[..]
Jij gaat genieten,... hoop ik! Hoe vond je het? En Bluezz heeft het ook gezien? Wat een late hype hier in het VBL cafe.. werd Heroes op de televisie boven de bar gedraaid?
fok, zijn die twee een stel!?!![]()
![]()
Jups. Tenminste, dat zei hij vrijdag he. Kan vandaag natuurlijk weer anders zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vandaag was toch de dag van de voorstellen ?? op je werk?
En zitten wat aan elkaarquote:Op maandag 7 mei 2007 09:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon huisgenoten van elkaar![]()
Monopoly spelen ja.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jups. Tenminste, dat zei hij vrijdag he. Kan vandaag natuurlijk weer anders zijn
Nee volgens mij in [SEX] of [B&H]quote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Smeich het volgende:
'ons' als in met iemand anders dan een Fokker kan ook heNiet alles staat in het teken van Fok (of had ik dat niet mogen zeggen?)
Ok, hhhmmm... weet iets geleerd hier! Hebben zij elkaar hier in HOOLS ontmoet?
Wat ??!?!??!?!??!?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Smeich het volgende:
Niet alles staat in het teken van Fok
Welk leven?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat ??!?!??!?!??!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaat mijn leven..
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welk leven?
sorry sien, dat was een inkoppertje
idd langer zelfsquote:Op maandag 7 mei 2007 09:57 schreef Againzender het volgende:
Ik geloof er geen ruk van dat het hier drie weken droog is geweest
Vijf weken ofzoquote:Op maandag 7 mei 2007 09:57 schreef Againzender het volgende:
Ik geloof er geen ruk van dat het hier drie weken droog is geweest
De wijnboeren zullen ook wel blij zijn, zo te zien heb ik de regen uit Frankrijk meegenomen naar hierquote:Op maandag 7 mei 2007 09:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]hij was idd erg makkelijk
En Az... sinds jij terug bent.. regent het hier!! Jou schuld!!!
1 juli zoals het nu lijkt.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]heb je ook al iets van een datum wanneer je weg moet??
Das balen, hard opzoek natuurlijk naar ander werk? Is er al wat in de pipeline?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |