eend doet de regendans al!quote:Op zondag 6 mei 2007 15:22 schreef rubbereend het volgende:
de lucht betrekt alKom maar met die regen
quote:Op zondag 6 mei 2007 14:29 schreef venomsnake het volgende:
Opnieuw kanker geconstateerd bij Robson![]()
Klote ziekte..!
al wekenquote:
* Againzender zet Only happy when it rains opquote:
Tja en dat gebeurt dus niet.. want het is niet benauwd... verkeerde hittequote:
het kan ook onweren tijdens sneeuwbuien hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 16:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja en dat gebeurt dus niet.. want het is niet benauwd... verkeerde hitte
Goed puntquote:Op zondag 6 mei 2007 16:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
het kan ook onweren tijdens sneeuwbuien hoor
Volgens mij was dat een vraag in de Intermediair deze week.. waarom het niet onweert tijdens sneeuwbuien... maar volgens jou kan het dus welquote:Op zondag 6 mei 2007 16:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
het kan ook onweren tijdens sneeuwbuien hoor
Plaatselijk buitje dan boven jouw huisquote:Op zondag 6 mei 2007 16:49 schreef Suijk het volgende:
De eerste druppeltjes vallen. Nog niet genoeg om een beetje stof weg te spoelen.
't Is niet eens een bui eigenlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Plaatselijk buitje dan boven jouw huis.
Neequote:Op zondag 6 mei 2007 16:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
't Is niet eens een bui eigenlijk.
Was je gisteren nog naar het geweldige festival geweest?
ik heb toch echt eens tijdens een sneeuwbui onweer meegemaakt, was november 2005. Maar het was toen ook wel bizar rotweerquote:Op zondag 6 mei 2007 16:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een vraag in de Intermediair deze week.. waarom het niet onweert tijdens sneeuwbuien... maar volgens jou kan het dus wel
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender zet Only happy when it rains op
Ik bleek hem op mijn reis-MP3 gebrand te hebben. Dus wat gebeurt er gisterenavond op het moment dat wij midden in het Centraal Massief zitten? Garbage begint zo ongeveer op het moment dat ik een enorme regenbui inrijdquote:
In Wageningen hing er wel een prettig sfeertje vond ik. Hoewel ik van de festivals niet veel heb gezien/gehoord. Maar alles er om heen was zeker de moeite waard.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee. Ik houd niet van bevrijdingsfestivals, heel raar sfeertje hangt er dan, zo kil, met C-artiesten.
Volgens mij is alleen Amsterdam gezellig met vijf mei. Ben jij trouwens geweest?
lucht is erg droog, hoop bereikt de grond niet...quote:
wel wel welquote:Op zondag 6 mei 2007 17:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
lucht is erg droog, hoop bereikt de grond niet...
de finale is al aan de gang hoorquote:
Ik was wel even gaan kijken, maar ook gauw weer terug. Ik werd echt moe van die wannabe pimps, stoere jochies en sletjes overal. Ik was ook net op het verkeerde moment qua muziek geloof ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee. Ik houd niet van bevrijdingsfestivals, heel raar sfeertje hangt er dan, zo kil, met C-artiesten.
Volgens mij is alleen Amsterdam gezellig met vijf mei. Ben jij trouwens geweest?
nee heb het over de snookerfinalequote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef borisz het volgende:
[..]
ja sorry 4 uur begint het, maar busjes kijken zal wel![]()
Gelukkig dan maar, niks gemistquote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik was wel even gaan kijken, maar ook gauw weer terug. Ik werd echt moe van die wannabe pimps, stoere jochies en sletjes overal. Ik was ook net op het verkeerde moment qua muziek geloof ik.
Nee, niet echt. Ik zat net in het hiphop uurtje, met ene black star en ook the partysquad dus dat was genieten.quote:
Ben er speciaal voor naar huis gereden vannachtquote:
Ja inderdaad, dat wil je niet missen zulke wereldoptredens.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik zat net in het hiphop uurtje, met ene black star en ook the partysquad dus dat was genieten.
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:19 schreef borisz het volgende:
voordat bos een dooddoener om zijn oren krijgt
Rondje van Thomas Dekker
Da's nog eens wat anders dan in het Philips stadion he!quote:
Daar komt ie bijna nooit.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's nog eens wat anders dan in het Philips stadion he!
daar ga ik heen voor goed voetbalquote:Op zondag 6 mei 2007 19:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's nog eens wat anders dan in het Philips stadion he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |