Ik heb een stukje gras op pot staan op het balkonquote:Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Feli Ajaxjes
Zjimsel, je mag ons gras wel hebben
En die k*t-coniferen krijg je er ook nog bij.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Feli Ajaxjes
Zjimsel, je mag ons gras wel hebben
We hadden ook nog de Johan Cruijff schaalquote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef Suijk het volgende:
Hiep Hoi! Toch nog een prijsje dit jaar. Zul je zien dat AZ de playoffs wint.
Die wonnen jullie in 2006quote:Op zondag 6 mei 2007 21:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
We hadden ook nog de Johan Cruijff schaal.
quote:
Ben benieuwd.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:33 schreef RayMania het volgende:
En nu kijken hè, effe doorzetten! Eerste aflevering, misschien eerste twee is op het begin misschien "huh, vind ik dit wel leuk?", maar daarna érg tof. Ben nu bij aflevering 9, en er gebeurt veel. Niet dat trage met lost, maar gelijk actie.
Kampioenenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef VoreG het volgende:
Erg mooi.
Kut Scheringa op z'n bek gegaan samen met dat hele publiek uit Alkmaar. Heerrrrlijk.
az en ajax wel danquote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Liever AZ of Ajax dan Twente of Heerenveen. Wat hebben die in de CL te zoeken.....
Na deze slijtageslag en zonder Gabri hebben we het jullie in ieder geval al bij voorbaat een stukje makkelijker gemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:57 schreef SCH het volgende:
Feli Ajacieden, hoop dat die gasten zich helemaal klem zuipen en woensdag staan te tollen op hun benen
Niet dat we dat nodig hebben hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Na deze slijtageslag en zonder Gabri hebben we het jullie in ieder geval al bij voorbaat een stukje makkelijker gemaakt.
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:01 schreef SCH het volgende:
Ik sta eindelijk weer eens in het fanatieke vak woensdag, heb d'r zin an
Ja, ik vind Eeeeeeeeeeegbert zo leukquote:Op zondag 6 mei 2007 21:57 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was een leuke avond
jammer van de nichtjes dat ze eruit zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |