je trekt het met pickwick...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Fipo de irritante kutplant!
Blufquote:Op maandag 7 mei 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heuj, ik doe het wel op z'n kop hangende aan de dakgoot hé!![]()
Zie alleen de zonquote:Op maandag 7 mei 2007 01:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik bedoel die foto's van die wolken enzo![]()
toch wel na een salto achterwaarts waar bij je eerst je dame lafjes een veeg geeft...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heuj, ik doe het wel op z'n kop hangende aan de dakgoot hé!![]()
Ik heb het nu een paar keer meegemaakt beleefd, en het is werkelijk verbluffend.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
toch wel na een salto achterwaarts waar bij je eerst je dame lafjes een veeg geeft...
Al mijn klonen hebben een PM naar Day gestuurd.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
toch wel na een salto achterwaarts waar bij je eerst je dame lafjes een veeg geeft...
Gewoon gejat van het internet, zonder bronvermelding.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:48 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Daarvan wil ik ook weten wie ze gemaakt heeft, prachtige foto's![]()
Ze zijn mooi, maar kan mooierderderderderquote:Op maandag 7 mei 2007 01:48 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Daarvan wil ik ook weten wie ze gemaakt heeft, prachtige foto's![]()
jij bent gewoon een spring-in-de-wei...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het nu een paar keer meegemaakt beleefd, en het is werkelijk verbluffend.![]()
Mogen de boobs nog wat hoger, taille wat slanker, snavel sensueler, tuniekje korter en EXTENSIONS?quote:
Jij bent ook echt nooit tevreden...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mogen de boobs nog wat hoger, taille wat slanker, snavel sensueler, tuniekje korter en EXTENSIONS?![]()
En hij schreef niet eens 'ik maak er wel een voor je'quote:Op maandag 7 mei 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon gejat van het internet, zonder bronvermelding.![]()
daar kan ze ook zwanger van raken... doe je het wel veilig?...quote:
Maar nu gaat iedereen denken dat je een meisje bent.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
<--- Ik
Foto's in de OP zijn gemaakt door Leandra en mijn vriendin met een mobiele telefoon.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En hij schreef niet eens 'ik maak er wel een voor je'![]()
Ze doet altijd eerst een condoom om haar hoofd.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
daar kan ze ook zwanger van raken... doe je het wel veilig?...
Heel mooi geworden Veulenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
<--- Ik
Mooi, bronvermelding. Ik heb nuttig werk verricht, en niet alleen bij jou, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 7 mei 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Foto's in de OP zijn gemaakt door Leandra en mijn vriendin met een mobiele telefoon.
Hmmmmm... Laten we zeggen dat ik graag duidelijkheid heb als iemand zegt dat ie iets maakt maar het feitelijk 'leent'.quote:
Nu we het toch over bronvermelding hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, bronvermelding. Ik heb nuttig werk verricht, en niet alleen bij jou, al zeg ik het zelf![]()
In tegenstelling tot jou beweer ik niet iets te gaan maken wat ik niet zelf heb gemaakt. Het is toch ZO simpelquote:Op maandag 7 mei 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu we het toch over bronvermelding hebben.
Jij had daarnet zo een mooie Chicken Little in nieuwe outfit.
Ik kan alleen geen bronvermelding vinden?
Zo hee, dan wil ik niet weten wat ze kunnen met een fatsoenlijke cameraquote:Op maandag 7 mei 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Foto's in de OP zijn gemaakt door Leandra en mijn vriendin met een mobiele telefoon.
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
Mogen de boobs nog wat hoger, taille wat slanker, snavel sensueler, tuniekje korter en EXTENSIONS?![]()
de markt is ontstaan door kopieergedrag tot op heden is er niets veranderd...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmmmm... Laten we zeggen dat ik graag duidelijkheid heb als iemand zegt dat ie iets maakt maar het feitelijk 'leent'.
Zou je dat ook tegen Andy Warhol, Marcel Duchamp, Damien Hirst etc. zeggenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
Hmmmmm... Laten we zeggen dat ik graag duidelijkheid heb als iemand zegt dat ie iets maakt maar het feitelijk 'leent'.
Ik kan me vergissen hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou beweer ik niet iets te gaan maken wat ik niet zelf heb gemaakt. Het is toch ZO simpel![]()
En mixers, vergeet vooral die niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Zou je dat ook tegen Andy Warhol, Marcel Duchamp, Damien Hirst etc. zeggen
Huh? Waarom zouden we er nog vanuit gaan dat jij iets zelf gemaakt hebt? Het is toch prima dat je 'leent' volgens de meesten? Kous af, lijkt mijquote:Op maandag 7 mei 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen hoor.
Maar waar kwam het originele plaatje vandaan dat je gebruikt hebt voor jou magere werkje?
De avatar die Petraa al had toevallig?
Die avatar die IK gemaakt heb?
truste, ik ga ook...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Truste all:-)
Heb je het nu over DJ's zoals Run DMC, die prachtige muziek hebben gemaakt van ouwe klote songs?quote:
AAAAAAAAhhhhhhh. Dies wel lief. Maar zo ongeveer ben ik begonnen. Wil nu een vrouwelijker uitstraling.quote:
Ja, inderdaad, it's like thatquote:Op maandag 7 mei 2007 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je het nu over DJ's zoals Run DMC, die prachtiche muziek hebben gemaakt van ouwe klote songs?
... ik ben zo'n trage slome geest, wat was dat voor een wonderlijk sperma dat ik van al die duizen zaadcellen de eerste ben geweest?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmmm nog 1 keer dan........... Trusten!
Niet als je ons nu kan vertellen wie de originele foto heeft gemaakt!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:01 schreef APK het volgende:
Ik heb het shirtje van Beckham ingekleurd, ben ik nu ook in overtreding?![]()
ZIE JE WEL!! Je bent niet weg te branden!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik ben zo'n trage slome geest, wat was dat voor een wonderlijk sperma dat ik van al die duizen zaadcellen de eerste ben geweest?
[afbeelding]
Lig je nou te dromen?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik ben zo'n trage slome geest, wat was dat voor een wonderlijk sperma dat ik van al die duizen zaadcellen de eerste ben geweest?
[afbeelding]
En dat je die meneer even netjes hebt verteld dat David nu een ander shirtje aanheeft.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet als je ons nu kan vertellen wie de originele foto heeft gemaakt!
Zo, ik ben echt aan een bril toe. Dacht de hele tijd dat het Zidane was. Zie het nu pas.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:01 schreef APK het volgende:
Ik heb het shirtje van Beckham ingekleurd, ben ik nu ook in overtreding?![]()
jaquote:Op maandag 7 mei 2007 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
ZIE JE WEL!! Je bent niet weg te branden!
Je bent nu een volwassen gansje geworden?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
AAAAAAAAhhhhhhh. Dies wel lief. Maar zo ongeveer ben ik begonnen. Wil nu een vrouwelijker uitstraling.
Jouwe is ook mooi geworden.![]()
Je mist het borstelen van Amanda.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit gvd met me haar voor de 3de keer vast in me koptelefoon hoe de hel krijg ik het voor mekaar
Mike Mayhew / Omnipress.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet als je ons nu kan vertellen wie de originele foto heeft gemaakt!
Volgens mij komt hij nu pas tot het wijze inzicht dat zijn verwekking wel een fout MOET zijn geweestquote:
Nou volwassen. Een puberende tiener, die nog uit moet vinden wat ze wil.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je bent nu een volwassen gansje geworden?
Ik zit gvd met me haar voor de 3de keer vast in me koptelefoon hoe de hel krijg ik het voor mekaar
Waarom moet ik nu aan Brian denken?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij nu pas tot het wijze inzicht dat zijn verwekking wel een fout MOET zijn geweest![]()
Hmm dat ziet er meestal niet zo vriendelijk uit. Ben een kleinzierig type als je zo hard een borstel door mijn haren trekt ga ik huilen.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Je mist het borstelen van Amanda.
Amanda is inderdaad zeer rigoureus. Maar nu ben ik helemaal in de war: ben je nou een jongetje of een meisje?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm dat ziet er meestal niet zo vriendelijk uit. Ben een kleinzierig type als je zo hard een borstel door mijn haren trekt ga ik huilen.
Me haar is gewoon te lang om los te hebben met een koptelefoon op vrees ik. Maar heb ook geen zin meer om het nu te vlechten (bovendien word het dan nooit meer droog vandaag)
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:05 schreef Lobasca het volgende:
Zo, ik ben echt aan een bril toe. Dacht de hele tijd dat het Zidane was. Zie het nu pas.![]()
MMMmmmmm.. dat ziet er niet verkeerd uit...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Die past eigenlijk beter bij mij met zijn kopstoot.
Ik heb een paar keer geprobeerd Freddie Ljungberg tot avatar te verbouwen, maar ik vond het resultaat niet mooi.
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
Nou volwassen. Een puberende tiener, die nog uit moet vinden wat ze wil.
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
MMMmmmmm.. dat ziet er niet verkeerd uit...![]()
Een meisjequote:Op maandag 7 mei 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
Amanda is inderdaad zeer rigoureus. Maar nu ben ik helemaal in de war: ben je nou een jongetje of een meisje?
Hij heeft wel watquote:Op maandag 7 mei 2007 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig gaat hij ook nog af en toe op de vuist met zijn ploeggenoten.![]()
De avatar plagiator, wie kent hem nietquote:
Dus toch, ik was even niet meer zeker. Dan past dat fantasy dingetje met veel rose inderdaad nog redelijkquote:
truste mootiequote:Op maandag 7 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Tijd voor een beetje nachtrust, slaap lekker, schuim der aarde!
Slaap lekker sexy kikkertjequote:Op maandag 7 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Welterusten, duivelsgebroedquote:Op maandag 7 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Ik hoop dat ik de tijd zonder jou overleefquote:Op maandag 7 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Mag ik een paar pammetjes...ik word helemaal gek!!!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig gaat hij ook nog af en toe op de vuist met zijn ploeggenoten.![]()
Wat?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:20 schreef APK het volgende:
Krijg nou de fuck!
Ik dacht altijd dat Mootie een kerel was.
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
Dus toch, ik was even niet meer zeker. Dan past dat fantasy dingetje met veel rose inderdaad nog redelijk![]()
Ik vond je vorige mooi, die had iets opvallends en raadselachtigs.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Maar deze is gewoon mooier.
Heb jij er ook een?!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het lijkt wel een russian bride...
het is dan ook een restauratie in de geest van de oorspronkelijke artiest...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is goed!![]()
![]()
Wel MIJN Illustrator werk wat je daar hebt gebruikt he!![]()
Die bewaar ik ook nog wel. Voor als ik in een raadselachtige bui benquote:Op maandag 7 mei 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Ik vond je vorige mooi, die had iets opvallends en raadselachtigs.
Wat is er eigenlijk mis met Photoshopquote:Op maandag 7 mei 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel MIJN Illustrator werk wat je daar hebt gebruikt he!![]()
Bovendien heb jij uiteraard ten alle tijden mijn volledige toestemming.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
het is dan ook een restauratie in de geest van de oorspronkelijke artiest...![]()
Dat was het mooie er ook van. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm nog het meest blijf associeren met nachtelijke uurtjes kijken naar de kont van het paardquote:Op maandag 7 mei 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die bewaar ik ook nog wel. Voor als ik in een raadselachtige bui ben
Kwam er pas 2 dagen geleden achter dat de helft van de mensen niet door had wat het was![]()
Ik vind het groen eerlijk gezegd iets te dominant aanwezig in de avatar.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
Kwam er pas 2 dagen geleden achter dat de helft van de mensen niet door had wat het was![]()
quote:
Niets, maar met Illustrator gaat het tekenen makkelijker.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gewoon te bestellen via de wehkamp
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
Dat was het mooie er ook van. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm nog het meest blijf associeren met nachtelijke uurtjes kijken naar de kont van het paard![]()
'kheb nog een paar digitale boeken mocht je geinteresseerd zijn..quote:Op maandag 7 mei 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niets, maar met Illustrator gaat het tekenen makkelijker.
Voor mijn echte opdrachten gebruik ik ze gewoon beide.
Dat is speciaal uitgedacht voor mijn dominante karakter...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:26 schreef APK het volgende:
Ik vind het groen eerlijk gezegd iets te dominant aanwezig in de avatar.
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is speciaal uitgedacht voor mijn dominante karakter...
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die boobs wel wat groter
Oordeel zelf jongeman.quote:
Tekenen doe je toch gewoon met een tablet of een muisquote:Op maandag 7 mei 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Niets, maar met Illustrator gaat het tekenen makkelijker.
Voor mijn echte opdrachten gebruik ik ze gewoon beide.
Om nou te zeggen dat je een Fries trekpaard bent dat de hele manege sloopt...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
Dat is speciaal uitgedacht voor mijn dominante karakter...
Tekenen met muis in Illustratorquote:Op maandag 7 mei 2007 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Tekenen doe je toch gewoon met een tablet of een muis
Gebruik je voor echte opdrachten wel eigen materiaal?
Ik jat alles bij elkaar!![]()
Dat je dat nog vraagt zegquote:Op maandag 7 mei 2007 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Tekenen doe je toch gewoon met een tablet of een muis
Gebruik je voor echte opdrachten wel eigen materiaal?
Ik jat alles bij elkaar!![]()
Waaromquote:
Ik ben de gniepige shetlander die altijd zorgt voor verassingen...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:31 schreef APK het volgende:
Om nou te zeggen dat je een Fries trekpaard bent dat de hele manege sloopt...
Neuh.
Dat ontbreekt er nog maar aanquote:Op maandag 7 mei 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Wordt hij betaald om avatars te maken
Ik hoef niet in sigs of onderschriften hoor, dat past niet bij mijn bescheiden karakterquote:Op maandag 7 mei 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oordeel zelf jongeman.Moet alleen dan wel mijn signature aanpassen want daar heb je tegen woordig zo een hele SC problemen mee. Maar ik en wachtwoorden klikt niet zo, dus dat stellen we nog even uit.
Dank je Pietje![]()
Ian, die van jou hou ik ook, kan ik ze aanpassen bij me stemming..![]()
Trusten Pietje!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik hoef niet in sigs of onderschriften hoor, dat past niet bij mijn bescheiden karakter![]()
Maar ik ga eens kijken of ik nog wat slaap kan bewerkstelligen, want er dreigt toch weer een nieuwe dag aan te komen.
Truste![]()
![]()
Ik ben pro jatten, hoor!quote:
Wie ga je morgen cremeren?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
Ik ben de gniepige shetlander die altijd zorgt voor verassingen...
Kijk nou maar uit, straks gaat Disana het melden.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben pro jatten, hoor!![]()
Maar ik zit hier te wachten op geld op mijn online wallet.
Ik heb een geniale manier gevonden om donderdag 140¤ te verdienen aan de halve finale van het songfestival!![]()
een beetje warmte in deze kou is nooit weg...quote:
Freddie Ljungberg Speler -soms- van Arsenal.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
APK, die stud die jij net liet zien, is dat een voetballer? Zo ja, bij welke club speelt'ie (volgend seizoen)?
Je zou je Russian Bride kunnen verbranden...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een beetje warmte in deze kou is nooit weg...
mmmmmmmmmh.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zou je Russian Bride kunnen verbranden...
Ze zijn opzich vrij goedkoop.
ik doe tegenwoordig goede zaken met chemisch afval...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zou je Russian Bride kunnen verbranden...
Ze zijn opzich vrij goedkoop.
Komt die gifwolk door jou!?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik doe tegenwoordig goede zaken met chemisch afval...
Cremeren? Ik niemand, dat is gemeen daar doe ik niet aan mee Jaquote:Op maandag 7 mei 2007 02:37 schreef APK het volgende:
Wie ga je morgen cremeren?
Tis opzich vervelend als je niet even bij je meisje kan bietsen...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:44 schreef Lobasca het volgende:
ff tussendoor, Huub zegt tegen Lieke dat 'ie het een nadeel vindt dat ze niet rookt.
Waar vindt je ze nog tegenwoordig?
kan me niet heugen dat ze een wind heeft gelaten...quote:
Misschien stiekem nadat je haar weer in haar kooi had gedaan?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
kan me niet heugen dat ze een wind heeft gelaten...
die van mij mag gewoon naar de hema...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien stiekem nadat je haar weer in haar kooi had gedaan?
Los!?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die van mij mag gewoon naar de hema...
met een stappenmeter om haar enkel mag dat wel...quote:
En ze valt geen mensen aan ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
met een stappenmeter om haar enkel mag dat wel...
HEMA worst!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
De Hollandse Eenheids MAatschappij..... Komt ze vast met een lekkere worst thuis..
Jij wordt wel heel voorlijk nu je zo'n sexy usericon hebtquote:Op maandag 7 mei 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
Komt ze vast met een lekkere worst thuis..
Trusten schatquote:Op maandag 7 mei 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wordt wel heel voorlijk nu je zo'n sexy usericon hebt![]()
Welterusten aan wie nog wakker is.
HEMA = Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdamquote:Op maandag 7 mei 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
De Hollandse Eenheids MAatschappij..... Komt ze vast met een lekkere worst thuis..
Boeien!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
HEMA = Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam
Valt het op? Komt door de kersenbrandewijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wordt wel heel voorlijk nu je zo'n sexy usericon hebt![]()
Welterusten aan wie nog wakker is.
Dank je . Vind het al knap dat ik iets dat mij 10 jaar geleden verteld is voor 3 kwart heb onthouden.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
HEMA = Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam
Alweer!?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt het op? Komt door de kersenbrandewijn.![]()
Weltruste![]()
Ik geloof er niets van... het komt door de makeover!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt het op? Komt door de kersenbrandewijn.![]()
Weltruste![]()
Och, dat van die kersenbrandewijn heb ik vaker gehoord...quote:Op maandag 7 mei 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Geloof jij het? Volgens mij is het die boezem die d'r kapsones geeft.
Ook ik ben al tien minuten bezig naar bed te gaanquote:Op maandag 7 mei 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
Truste mensen
Nou, het zal dan wel zo zijn. Gutenacht, meine Liebequote:Op maandag 7 mei 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, dat van die kersenbrandewijn heb ik vaker gehoord...
Ik ben bang dat ze de waarheid spreekt...![]()
Toedels!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, het zal dan wel zo zijn. Gutenacht, meine Liebe![]()
Altijd hé. Andere dranken lokken migraine bij me uit. Dit ook, als ik te snel veel drink, like yesterday.quote:
Heb je alle andere dranken geprobeerd?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Altijd hé. Andere dranken lokken migraine bij me uit. Dit ook, als ik te snel veel drink, like yesterday.
Heb je het nu al eens geprobeerd? Is echt zalig spul.
Waarschijnlijk niet allemaal, maar de meest voor de hand liggende wel.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je alle andere dranken geprobeerd?![]()
Jack Daniel's?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet allemaal, maar de meest voor de hand liggende wel.
Oepsquote:Op maandag 7 mei 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Trust veulen, niet te vaak verassen, maar verrassen mag altijd!
Nee hoor, ik heb nogsteeds een gezonde hekel aan die patsende kutposts van haarquote:Op maandag 7 mei 2007 03:12 schreef Paris_Texas het volgende:
Wat een liefde hier weer, eerst die hoax-rel tussen Ian en Leandra en nu blijkt dat copyrightgeneuzel ook gewoon een hoax-rel te zijn?![]()
Ik had er ook overheen gelezen, was dat APK over cremeren begon.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
OepsAls ik zulke fouten ga maken is het zeker tijd voor me bed.
![]()
Als we APK ook niet hadden...quote:Op maandag 7 mei 2007 03:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had er ook overheen gelezen, was dat APK over cremeren begon.
Oh, dus je had dat gezeur over die copyrights wel serieus genomen?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nogsteeds een gezonde hekel aan die patsende kutposts van haar![]()
Hmm?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Oh, dus je had dat gezeur over die copyrights wel serieus genomen?
Ik dacht toen al: copyrightgeneuzel valt toch niet serieus te nemen? This is the internet![]()
Whiskey kan ik beter staan laten. Imigran kost 25euro per tablet, is het me niet waard, de drank dan.quote:
Welke rel? Die die helemaal niet gebeurd is of die die eigenlijk niets met copyright te maken had maar meer een soort van persoonlijke vete tussen mij en Disana!?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:17 schreef Paris_Texas het volgende:
Doe eens ff antwoord geven? Dat kan toch geen serieuze rel zijn geweest?![]()
Die dus, en dus geen hoaxquote:Op maandag 7 mei 2007 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke rel? Die die helemaal niet gebeurd is of die die eigenlijk niets met copyright te maken had maar meer een soort van persoonlijke vete tussen mij en Disana!?
Voor duidelijkheid kan je bij mij altijd terrechtquote:Op maandag 7 mei 2007 03:23 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die dus, en dus geen hoax![]()
Fijn dat dat iig duidelijk is.
Weet ik het? De bloemetjes buiten zetten nu ze kindvrij is?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor duidelijkheid kan je bij mij altijd terrecht![]()
Vraag maar aan Leandra![]()
Waar is die trouwens...![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 03:27 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Weet ik het? De bloemetjes buiten zetten nu ze kindvrij is?
Als ik niet zo verdrietig was had ik hier hard om moeten lachen...quote:Op maandag 7 mei 2007 03:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, volgens mij stelt zij zich eerst netjes voor zo is ze wel![]()
Het is weer je avond niet geloof ik hequote:Op maandag 7 mei 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik niet zo verdrietig was had ik hier hard om moeten lachen...
![]()
Dit is wel de meest verschrikkelijke! Mijn enige echte ware Fok! liefde blijkt slechts een leugen!quote:
Moet ik een touw voor je halen of ga je springen?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is wel de meest verschrikkelijke! Mijn enige echte ware Fok! liefde blijkt slechts een leugen!
Bedrog! Het was slechts een spel voor haar!
![]()
...quote:Op maandag 7 mei 2007 03:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Moet ik een touw voor je halen of ga je springen?![]()
Je verwacht dat we nu komen strippen of Leandra-style gaan lopen afzeiken?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat jullie vrouwen mij wel zouden helpen bij deze emotionele toestand!
![]()
Ik help je toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat jullie vrouwen mij wel zouden helpen bij deze emotionele toestand!
![]()
Ik hoopte eigenlijk op goede raad...quote:Op maandag 7 mei 2007 03:38 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je verwacht dat we nu komen strippen of Leandra-style gaan lopen afzeiken?
Goede raad is duur, dus misschien moet je me dan eerst even PMen zodat ik mijn rekeningnummer en tarieven door kan geven?!quote:
Ach kom op Ian, het is de moeite niet...quote:
* Ian ziet ineens weer een hele goede reden om in leven te blijvenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ach kom op Ian, het is de moeite niet...
Volgens mij heeft je rel met Disana je meer geraakt dan je toe wilt geven, gun haar dit plezier toch niet!
Disana?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Niet doen dat geeft zo'n rotzooi..en wie ruimt het op?![]()
Zo hee, ben je een kloon van Leandra ofzo? Die kan ook zo diplomatiek uit de hoek komenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Niet doen dat geeft zo'n rotzooi..en wie ruimt het op?![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 03:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zo hee, ben je een kloon van Leandra ofzo? Die kan ook zo diplomatiek uit de hoek komen![]()
Je kunt die PM laten zitten, deze keer was het gratisquote:Op maandag 7 mei 2007 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian ziet ineens weer een hele goede reden om in leven te blijven
quote:Op maandag 7 mei 2007 03:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je kunt die PM laten zitten, deze keer was het gratis![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 03:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja goed ideeen je hebt het zelf gemaakt die zooi en niet gejat tenminste
Ehm zelf gemaakt? Hoe zit het met het copyright van die kogel??quote:Op maandag 7 mei 2007 03:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja goed ideeen je hebt het zelf gemaakt die zooi en niet gejat tenminste
Nee, ik kan ook heel diplomatiek zijn hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 03:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zo hee, ben je een kloon van Leandra ofzo? Die kan ook zo diplomatiek uit de hoek komen![]()
Je bent gewoon Leandra!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee, ik kan ook heel diplomatiek zijn hoor![]()
Dat was toch duidelijk?! Je had het origineel er nog bijgezocht volgens mij.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet trouwens wel even opbiechten.
Die engel in de icon van Sug4r heb ik ook niet zelf gemaakt...
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ben je gewoon een Leandra-kloon, jullie waren ook tegelijk in staking.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee, ik kan ook heel diplomatiek zijn hoor![]()
Geef niet, ik vind hem mooi en daar gaat het toch omquote:Op maandag 7 mei 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet trouwens wel even opbiechten.
Die engel in de icon van Sug4r heb ik ook niet zelf gemaakt...
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb geen bronvermelding gedaan!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:48 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat was toch duidelijk?! Je had het origineel er nog bijgezocht volgens mij.
Is dat zo!?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:49 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een Leandra-kloon, jullie waren ook tegelijk in staking.
Bron: tig websitesquote:Op maandag 7 mei 2007 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik heb geen bronvermelding gedaan!![]()
![]()
Dus jullie waren ook toen gelijktijdig afwezig?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee Leandra zat te snollen op MSN en ik heb tv gekeken
Het is een maagd hè?! Zou eigenlijk niet moeten mogen dan.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dat zo!?![]()
Hmm, dan is het weer iets minder geloofwaardig...
Zou Leandra zo slordig zijn?
Nee ik was later weg dan Leandra volgens mij.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus jullie waren ook toen gelijktijdig afwezig?![]()
Leandra een maagdquote:Op maandag 7 mei 2007 03:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het is een maagd hè?! Zou eigenlijk niet moeten mogen dan.
Ik ben er al uit.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee ik was later weg dan Leandra volgens mij.
quote:Op maandag 7 mei 2007 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien is Sug4r over het algemeen veul liever...
Tsss, te snollen? t moet niet gekker wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee Leandra zat te snollen op MSN en ik heb tv gekeken
LEANDRAAAAAA!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss, te snollen? t moet niet gekker worden![]()
En hierbij bevestig ik meteen dat ik niet Sug4r ben... en zij is mij ook niet.
Ik kan gvd niet eens ff een klein beetje slaap pakken voor ik de kid op dit onchristelijke tijdstip naar school moet brengen![]()
Gelijk weer drama omdat ik er ff niet ben![]()
Volgens mij is Leandra nooit slordigquote:Op maandag 7 mei 2007 03:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Juist, dat bedoelde ik, en het ging over slordig immers hè![]()
Maar ik dacht dat je een ander had!quote:Op maandag 7 mei 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
En volgende keer niet meer zo'n drama maken hè![]()
Volgens mij valt dat ook wel mee, maar voor ik slordig ga worden ga ik iig een beetje slaap inhalen.quote:
Ja het was bijna gebeurd met je schnitzeltje pffffquote:Op maandag 7 mei 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
En volgende keer niet meer zo'n drama maken hè![]()
Trusten Paris!quote:Op maandag 7 mei 2007 04:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat ook wel mee, maar voor ik slordig ga worden ga ik iig een beetje slaap inhalen.
Trusten all![]()
![]()
Slaap lekker Parisquote:Op maandag 7 mei 2007 04:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat ook wel mee, maar voor ik slordig ga worden ga ik iig een beetje slaap inhalen.
Trusten all![]()
![]()
Truste Parisquote:Op maandag 7 mei 2007 04:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Trusten all![]()
![]()
Over een kwartiertje en ik moet nog ff wat last minute dingen regelenquote:Op maandag 7 mei 2007 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Lean, hoe laat moet je weg?
Is de kid al zenuwachtig?quote:Op maandag 7 mei 2007 04:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over een kwartiertje en ik moet nog ff wat last minute dingen regelen
Trusten Sug4r!quote:Op maandag 7 mei 2007 04:07 schreef Sug4r het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken
Truste Ian_Nick en Leandra![]()
![]()
![]()
Truste Sug4rquote:Op maandag 7 mei 2007 04:07 schreef Sug4r het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken
Truste Ian_Nick en Leandra![]()
![]()
![]()
Woah! Ga naar bed joh!quote:Op maandag 7 mei 2007 04:54 schreef Veulen het volgende:
Ik kan niet slapen en ik kwam er achter dat ik geen slapende bewoners kan kijken om rustig te worden![]()
Ik weet het, ik weet het. 1 of 2x in de week heb ik dat. Dan slaap ik een half uur. Word vet onrustig wakker en duurt het lang voor ik rustig word. Soms zelfs helemaal niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Woah! Ga naar bed joh!
Weet je hoe vroeg het is?!![]()
Ik heb mijn meisje even wakker gebeld zodat ze optijd naar haar stage gaatquote:Op maandag 7 mei 2007 05:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. 1 of 2x in de week heb ik dat. Dan slaap ik een half uur. Word vet onrustig wakker en duurt het lang voor ik rustig word. Soms zelfs helemaal niet.
Geen idee wat ik deed voor dgk er was eigenlijk.
Wat doe jij wakker op dit tijdstip?
truste Nickquote:Op maandag 7 mei 2007 07:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn meisje even wakker gebeld zodat ze optijd naar haar stage gaat![]()
Trusten!![]()
![]()
jammer, hoewel, ga je naar maatje 36?...quote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
zoo ff een snel bakkie...![]()
zit er lekker uit polonium... ik doe weer eens een poging die-eet-niet, dus ik sla over en neem een appel..![]()
echt niet! da's voor mijn postuur helegaar nie mooiquote:Op maandag 7 mei 2007 11:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
jammer, hoewel, ga je naar maatje 36?...
een appel wil wel eens helpen...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
echt niet! da's voor mijn postuur helegaar nie mooi![]()
plus dat ik dan de aankomende 10 jaar niet zou mogen eten.
weer even terug naar "binnen de grenzen van het redelijke"
ipv koek... uhm, ja...quote:
ik heb nog een boek voor je (engels)...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ipv koek... uhm, ja...
en het hoeft niet vandaag eraf hè..![]()
mooie site! tja, daar komt het op neer hè, gezond leven en matig eten...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb nog een boek voor je (engels)...
misschien interessant... food-info....
ik ga zo even lunchen...quote:Op maandag 7 mei 2007 12:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mooie site! tja, daar komt het op neer hè, gezond leven en matig eten...![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:20 schreef APK het volgende:
Krijg nou de fuck!
Ik dacht altijd dat Mootie een kerel was.
tot dat je een jurk aan trok en ging knipogen...quote:
allemaal dankzij...quote:Op maandag 7 mei 2007 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
Wouw................ allemaal nieuwe klonen![]()
Mootie: is die knipoog naar iemand in het bijzonder ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |