Huh? Waarom zouden we er nog vanuit gaan dat jij iets zelf gemaakt hebt? Het is toch prima dat je 'leent' volgens de meesten? Kous af, lijkt mijquote:Op maandag 7 mei 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen hoor.
Maar waar kwam het originele plaatje vandaan dat je gebruikt hebt voor jou magere werkje?
De avatar die Petraa al had toevallig?
Die avatar die IK gemaakt heb?
truste, ik ga ook...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Truste all:-)
Heb je het nu over DJ's zoals Run DMC, die prachtige muziek hebben gemaakt van ouwe klote songs?quote:
AAAAAAAAhhhhhhh. Dies wel lief. Maar zo ongeveer ben ik begonnen. Wil nu een vrouwelijker uitstraling.quote:
Ja, inderdaad, it's like thatquote:Op maandag 7 mei 2007 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je het nu over DJ's zoals Run DMC, die prachtiche muziek hebben gemaakt van ouwe klote songs?
... ik ben zo'n trage slome geest, wat was dat voor een wonderlijk sperma dat ik van al die duizen zaadcellen de eerste ben geweest?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmmm nog 1 keer dan........... Trusten!
Niet als je ons nu kan vertellen wie de originele foto heeft gemaakt!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:01 schreef APK het volgende:
Ik heb het shirtje van Beckham ingekleurd, ben ik nu ook in overtreding?![]()
ZIE JE WEL!! Je bent niet weg te branden!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik ben zo'n trage slome geest, wat was dat voor een wonderlijk sperma dat ik van al die duizen zaadcellen de eerste ben geweest?
[afbeelding]
Lig je nou te dromen?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik ben zo'n trage slome geest, wat was dat voor een wonderlijk sperma dat ik van al die duizen zaadcellen de eerste ben geweest?
[afbeelding]
En dat je die meneer even netjes hebt verteld dat David nu een ander shirtje aanheeft.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet als je ons nu kan vertellen wie de originele foto heeft gemaakt!
Zo, ik ben echt aan een bril toe. Dacht de hele tijd dat het Zidane was. Zie het nu pas.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:01 schreef APK het volgende:
Ik heb het shirtje van Beckham ingekleurd, ben ik nu ook in overtreding?![]()
jaquote:Op maandag 7 mei 2007 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
ZIE JE WEL!! Je bent niet weg te branden!
Je bent nu een volwassen gansje geworden?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
AAAAAAAAhhhhhhh. Dies wel lief. Maar zo ongeveer ben ik begonnen. Wil nu een vrouwelijker uitstraling.
Jouwe is ook mooi geworden.![]()
Je mist het borstelen van Amanda.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit gvd met me haar voor de 3de keer vast in me koptelefoon hoe de hel krijg ik het voor mekaar
Mike Mayhew / Omnipress.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet als je ons nu kan vertellen wie de originele foto heeft gemaakt!
Volgens mij komt hij nu pas tot het wijze inzicht dat zijn verwekking wel een fout MOET zijn geweestquote:
Nou volwassen. Een puberende tiener, die nog uit moet vinden wat ze wil.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je bent nu een volwassen gansje geworden?
Ik zit gvd met me haar voor de 3de keer vast in me koptelefoon hoe de hel krijg ik het voor mekaar
Waarom moet ik nu aan Brian denken?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij nu pas tot het wijze inzicht dat zijn verwekking wel een fout MOET zijn geweest![]()
Hmm dat ziet er meestal niet zo vriendelijk uit. Ben een kleinzierig type als je zo hard een borstel door mijn haren trekt ga ik huilen.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Je mist het borstelen van Amanda.
Amanda is inderdaad zeer rigoureus. Maar nu ben ik helemaal in de war: ben je nou een jongetje of een meisje?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm dat ziet er meestal niet zo vriendelijk uit. Ben een kleinzierig type als je zo hard een borstel door mijn haren trekt ga ik huilen.
Me haar is gewoon te lang om los te hebben met een koptelefoon op vrees ik. Maar heb ook geen zin meer om het nu te vlechten (bovendien word het dan nooit meer droog vandaag)
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:05 schreef Lobasca het volgende:
Zo, ik ben echt aan een bril toe. Dacht de hele tijd dat het Zidane was. Zie het nu pas.![]()
MMMmmmmm.. dat ziet er niet verkeerd uit...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Die past eigenlijk beter bij mij met zijn kopstoot.
Ik heb een paar keer geprobeerd Freddie Ljungberg tot avatar te verbouwen, maar ik vond het resultaat niet mooi.
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
Nou volwassen. Een puberende tiener, die nog uit moet vinden wat ze wil.
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
MMMmmmmm.. dat ziet er niet verkeerd uit...![]()
Een meisjequote:Op maandag 7 mei 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
Amanda is inderdaad zeer rigoureus. Maar nu ben ik helemaal in de war: ben je nou een jongetje of een meisje?
Hij heeft wel watquote:Op maandag 7 mei 2007 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig gaat hij ook nog af en toe op de vuist met zijn ploeggenoten.![]()
De avatar plagiator, wie kent hem nietquote:
Dus toch, ik was even niet meer zeker. Dan past dat fantasy dingetje met veel rose inderdaad nog redelijkquote:
truste mootiequote:Op maandag 7 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Tijd voor een beetje nachtrust, slaap lekker, schuim der aarde!
Slaap lekker sexy kikkertjequote:Op maandag 7 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Welterusten, duivelsgebroedquote:Op maandag 7 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Ik hoop dat ik de tijd zonder jou overleefquote:Op maandag 7 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |