Jij bent ook echt nooit tevreden...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mogen de boobs nog wat hoger, taille wat slanker, snavel sensueler, tuniekje korter en EXTENSIONS?![]()
En hij schreef niet eens 'ik maak er wel een voor je'quote:Op maandag 7 mei 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon gejat van het internet, zonder bronvermelding.![]()
daar kan ze ook zwanger van raken... doe je het wel veilig?...quote:
Maar nu gaat iedereen denken dat je een meisje bent.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
<--- Ik
Foto's in de OP zijn gemaakt door Leandra en mijn vriendin met een mobiele telefoon.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En hij schreef niet eens 'ik maak er wel een voor je'![]()
Ze doet altijd eerst een condoom om haar hoofd.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
daar kan ze ook zwanger van raken... doe je het wel veilig?...
Heel mooi geworden Veulenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
<--- Ik
Mooi, bronvermelding. Ik heb nuttig werk verricht, en niet alleen bij jou, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 7 mei 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Foto's in de OP zijn gemaakt door Leandra en mijn vriendin met een mobiele telefoon.
Hmmmmm... Laten we zeggen dat ik graag duidelijkheid heb als iemand zegt dat ie iets maakt maar het feitelijk 'leent'.quote:
Nu we het toch over bronvermelding hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, bronvermelding. Ik heb nuttig werk verricht, en niet alleen bij jou, al zeg ik het zelf![]()
In tegenstelling tot jou beweer ik niet iets te gaan maken wat ik niet zelf heb gemaakt. Het is toch ZO simpelquote:Op maandag 7 mei 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu we het toch over bronvermelding hebben.
Jij had daarnet zo een mooie Chicken Little in nieuwe outfit.
Ik kan alleen geen bronvermelding vinden?
Zo hee, dan wil ik niet weten wat ze kunnen met een fatsoenlijke cameraquote:Op maandag 7 mei 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Foto's in de OP zijn gemaakt door Leandra en mijn vriendin met een mobiele telefoon.
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
Mogen de boobs nog wat hoger, taille wat slanker, snavel sensueler, tuniekje korter en EXTENSIONS?![]()
de markt is ontstaan door kopieergedrag tot op heden is er niets veranderd...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmmmm... Laten we zeggen dat ik graag duidelijkheid heb als iemand zegt dat ie iets maakt maar het feitelijk 'leent'.
Zou je dat ook tegen Andy Warhol, Marcel Duchamp, Damien Hirst etc. zeggenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
Hmmmmm... Laten we zeggen dat ik graag duidelijkheid heb als iemand zegt dat ie iets maakt maar het feitelijk 'leent'.
Ik kan me vergissen hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou beweer ik niet iets te gaan maken wat ik niet zelf heb gemaakt. Het is toch ZO simpel![]()
En mixers, vergeet vooral die niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Zou je dat ook tegen Andy Warhol, Marcel Duchamp, Damien Hirst etc. zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |