De OP heb ik ook gemaaktquote:Op maandag 7 mei 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan het woord 'klaar'? Het is nu duidelijk![]()
Ben jij al zo oud dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Liefje, waar haal jij het vandaan dat jij denkt uit te kunnen maken wat ik wel en niet post?
Let op!
Dit heb IK gemaakt:
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt wel mijn icon gebruikt in je OP.![]()
Ach alles is al een keer gedaan in het leven. Dus orginaliteit zit hem in de herhaling denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
Goed zo. Veel plezier met je ehm... originele usericon![]()
Nou snap ik waarom hij de mijne eruit wil houden: dat is echt een originalquote:Op maandag 7 mei 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt wel mijn icon gebruikt in je OP.![]()
Ian moet haar gewoon ff onder handen nemenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
WE snappen het allemaal. Nu even rustig in en uit ademen (beetje zen) en ontspan: laat het lossss...
Ineens ben je wel een klein disteltje
Wie zet er nou een distel in een vaas. Dat is pas andermans werk 'stelen'.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:35 schreef PC eend het volgende:
Ian moet haar gewoon ff onder handen nemen
Tip: schuin afsnijden![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wie zet er nou een distel in een vaas. Dat is pas andermans werk 'stelen'.
Eigenlijk alle bloemen in een vaas
moet je wel even vertellen waar precies?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ian moet haar gewoon ff onder handen nemen
Tip: schuin afsnijden![]()
Danku Paris!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:39 schreef Paris_Texas het volgende:
Omdat deze SC supersnel gaat alvast een nieuwe geopend:
[SC # 53] Beter goed gegapt dan slecht bedacht...
Dat is een prachtige TT. Nog duidelijker kan het nietquote:Op maandag 7 mei 2007 01:39 schreef Paris_Texas het volgende:
Omdat deze SC supersnel gaat alvast een nieuwe geopend:
[SC # 53] Beter goed gegapt dan slecht bedacht...
Ja hoor, geen problemen gehad.quote:
Ik ben blij dat je het volkomen met mij eens bentquote:Op maandag 7 mei 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een prachtige TT. Nog duidelijker kan het niet![]()
Hmm ik geloof dat ik toch maar voor die andere ga. Dit is wel erg groen (straks verwarren ze me nog met sla)quote:Op maandag 7 mei 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
En even voor de duidelijkheid:
Bovenstaande afbeelding is GEHEEL ZELF GEMAAKT door IAN_NICK
Er is GEEN werk van andere mensen voor gebruikt.
Wat een gemoedelijke afsluiting weerquote:Op maandag 7 mei 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het volkomen met mij eens bent![]()
met dezelfde licentie?...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ja hoor, geen problemen gehad.
Zowel thuis als op mijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |