Nee, Lieke vindt me te hoerigquote:Op maandag 7 mei 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vroeg een uur geleden in de COS of jij de nieuwe butler wordt?![]()
Ian heeft soms ook een beetje last van z'n hormoontjes. Dat mag toch, is niet alleen het recht van de vrouw.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
Twee keer ruzie op een avond, Ian? 'k Denk het niet
![]()
![]()
good boys go to heaven and bad boys go every where..quote:
Het IS een sexy knipoogquote:Op maandag 7 mei 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Verdomme...... ik vind het een sexy knipoog, maar de rest van de wereld vindt het een dichtgemept oog......
Die vorige ruzie was een hoaxquote:Op maandag 7 mei 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian heeft soms ook een beetje last van z'n hormoontjes. Dat mag toch, is niet alleen het recht van de vrouw.
Ik heb oogluikend toestemming van Disana, maar da's dan weer omdat ik er niet mee loop te patsen.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als dat net zo werkt als de streams mag ik daarna het plaatje nog niet gebruiken.
Heb jij trouwens wel gevraagd of jij dat plaatje van jou mocht gebruiken?
En waar is je bronvermelding?
Daarom zijn katten stoer! Die zijn heerlijk arrogantquote:Op maandag 7 mei 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
(3 pakken brokjes opengemaakt, eindelijk 1gevonden die meneer kat wenst te eten)
Ze is gewoon gevallen voor je charmes, Pietje.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb oogluikend toestemming van Disana, maar da's dan weer omdat ik er niet mee loop te patsen.![]()
Ian mag heel veel, zelfs plaatjes van anderen gebruiken als hij maar duidelijk het verschil aangeeft tussen eigen werk ('ik maak wel iets voor je') en andermansquote:Op maandag 7 mei 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian heeft soms ook een beetje last van z'n hormoontjes ego. Dat mag toch, is niet alleen het recht van de vrouw.
Moet je even aan Disana vragenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
Ken dr bij mij in de toekomst ook nog een liposuctie van af?
Oeps, wat klinkt dat serieusquote:Op maandag 7 mei 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ian mag heel veel, zelfs plaatjes van anderen gebruiken als hij maar duidelijk het verschil aangeeft tussen eigen werk ('ik maak wel iets voor je') en andermans![]()
![]()
![]()
Jij weet waar je het vandaan hebt, jij zegt niet 'ik maak wel iets voor je'quote:Op maandag 7 mei 2007 01:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb oogluikend toestemming van Disana, maar da's dan weer omdat ik er niet mee loop te patsen.![]()
Ah Leandra is jou Ericquote:
Liefje, waar haal jij het vandaan dat jij denkt uit te kunnen maken wat ik wel en niet post?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ian mag heel veel, zelfs plaatjes van anderen gebruiken als hij maar duidelijk het verschil aangeeft tussen eigen werk ('ik maak wel iets voor je') en andermans![]()
![]()
![]()
Welke kleur wil je?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah Leandra is jou Eric
(Wat voor kleurtje krijg ik?)
Nou je het zegt...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Verdomme...... ik vind het een sexy knipoog, maar de rest van de wereld vindt het een dichtgemept oog......
De foto of het beeld?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liefje, waar haal jij het vandaan dat jij denkt uit te kunnen maken wat ik wel en niet post?
Let op!
Dit heb IK gemaakt:
[afbeelding]
WE snappen het allemaal. Nu even rustig in en uit ademen (beetje zen) en ontspan: laat het lossss...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
![]()
![]()
Wat is er moeilijk aan het woord 'klaar'? Het is nu duidelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liefje, waar haal jij het vandaan dat jij denkt uit te kunnen maken wat ik wel en niet post?
Goed zo. Veel plezier met je ehm... originele usericonquote:Op maandag 7 mei 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
WE snappen het allemaal. Nu even rustig in en uit ademen (beetje zen) en ontspan: laat het lossss...
Ineens ben je wel een klein disteltje
De OP heb ik ook gemaaktquote:Op maandag 7 mei 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan het woord 'klaar'? Het is nu duidelijk![]()
Ben jij al zo oud dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Let op!
Dit heb IK gemaakt:
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt wel mijn icon gebruikt in je OP.![]()
Ach alles is al een keer gedaan in het leven. Dus orginaliteit zit hem in de herhaling denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
Goed zo. Veel plezier met je ehm... originele usericon![]()
Nou snap ik waarom hij de mijne eruit wil houden: dat is echt een originalquote:Op maandag 7 mei 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt wel mijn icon gebruikt in je OP.![]()
Ian moet haar gewoon ff onder handen nemenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
WE snappen het allemaal. Nu even rustig in en uit ademen (beetje zen) en ontspan: laat het lossss...
Ineens ben je wel een klein disteltje
Wie zet er nou een distel in een vaas. Dat is pas andermans werk 'stelen'.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:35 schreef PC eend het volgende:
Ian moet haar gewoon ff onder handen nemen
Tip: schuin afsnijden![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wie zet er nou een distel in een vaas. Dat is pas andermans werk 'stelen'.
Eigenlijk alle bloemen in een vaas
moet je wel even vertellen waar precies?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ian moet haar gewoon ff onder handen nemen
Tip: schuin afsnijden![]()
Danku Paris!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:39 schreef Paris_Texas het volgende:
Omdat deze SC supersnel gaat alvast een nieuwe geopend:
[SC # 53] Beter goed gegapt dan slecht bedacht...
Dat is een prachtige TT. Nog duidelijker kan het nietquote:Op maandag 7 mei 2007 01:39 schreef Paris_Texas het volgende:
Omdat deze SC supersnel gaat alvast een nieuwe geopend:
[SC # 53] Beter goed gegapt dan slecht bedacht...
Ja hoor, geen problemen gehad.quote:
Ik ben blij dat je het volkomen met mij eens bentquote:Op maandag 7 mei 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een prachtige TT. Nog duidelijker kan het niet![]()
Hmm ik geloof dat ik toch maar voor die andere ga. Dit is wel erg groen (straks verwarren ze me nog met sla)quote:Op maandag 7 mei 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
En even voor de duidelijkheid:
Bovenstaande afbeelding is GEHEEL ZELF GEMAAKT door IAN_NICK
Er is GEEN werk van andere mensen voor gebruikt.
Wat een gemoedelijke afsluiting weerquote:Op maandag 7 mei 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het volkomen met mij eens bent![]()
met dezelfde licentie?...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ja hoor, geen problemen gehad.
Zowel thuis als op mijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |