Het is een maagd hè?! Zou eigenlijk niet moeten mogen dan.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dat zo!?![]()
Hmm, dan is het weer iets minder geloofwaardig...
Zou Leandra zo slordig zijn?
Nee ik was later weg dan Leandra volgens mij.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus jullie waren ook toen gelijktijdig afwezig?![]()
Leandra een maagdquote:Op maandag 7 mei 2007 03:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het is een maagd hè?! Zou eigenlijk niet moeten mogen dan.
Ik ben er al uit.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee ik was later weg dan Leandra volgens mij.
quote:Op maandag 7 mei 2007 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien is Sug4r over het algemeen veul liever...
Tsss, te snollen? t moet niet gekker wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee Leandra zat te snollen op MSN en ik heb tv gekeken
LEANDRAAAAAA!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss, te snollen? t moet niet gekker worden![]()
En hierbij bevestig ik meteen dat ik niet Sug4r ben... en zij is mij ook niet.
Ik kan gvd niet eens ff een klein beetje slaap pakken voor ik de kid op dit onchristelijke tijdstip naar school moet brengen![]()
Gelijk weer drama omdat ik er ff niet ben![]()
Volgens mij is Leandra nooit slordigquote:Op maandag 7 mei 2007 03:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Juist, dat bedoelde ik, en het ging over slordig immers hè![]()
Maar ik dacht dat je een ander had!quote:Op maandag 7 mei 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
En volgende keer niet meer zo'n drama maken hè![]()
Volgens mij valt dat ook wel mee, maar voor ik slordig ga worden ga ik iig een beetje slaap inhalen.quote:
Ja het was bijna gebeurd met je schnitzeltje pffffquote:Op maandag 7 mei 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
En volgende keer niet meer zo'n drama maken hè![]()
Trusten Paris!quote:Op maandag 7 mei 2007 04:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat ook wel mee, maar voor ik slordig ga worden ga ik iig een beetje slaap inhalen.
Trusten all![]()
![]()
Slaap lekker Parisquote:Op maandag 7 mei 2007 04:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat ook wel mee, maar voor ik slordig ga worden ga ik iig een beetje slaap inhalen.
Trusten all![]()
![]()
Truste Parisquote:Op maandag 7 mei 2007 04:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Trusten all![]()
![]()
Over een kwartiertje en ik moet nog ff wat last minute dingen regelenquote:Op maandag 7 mei 2007 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Lean, hoe laat moet je weg?
Is de kid al zenuwachtig?quote:Op maandag 7 mei 2007 04:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over een kwartiertje en ik moet nog ff wat last minute dingen regelen
Trusten Sug4r!quote:Op maandag 7 mei 2007 04:07 schreef Sug4r het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken
Truste Ian_Nick en Leandra![]()
![]()
![]()
Truste Sug4rquote:Op maandag 7 mei 2007 04:07 schreef Sug4r het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken
Truste Ian_Nick en Leandra![]()
![]()
![]()
Woah! Ga naar bed joh!quote:Op maandag 7 mei 2007 04:54 schreef Veulen het volgende:
Ik kan niet slapen en ik kwam er achter dat ik geen slapende bewoners kan kijken om rustig te worden![]()
Ik weet het, ik weet het. 1 of 2x in de week heb ik dat. Dan slaap ik een half uur. Word vet onrustig wakker en duurt het lang voor ik rustig word. Soms zelfs helemaal niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Woah! Ga naar bed joh!
Weet je hoe vroeg het is?!![]()
Ik heb mijn meisje even wakker gebeld zodat ze optijd naar haar stage gaatquote:Op maandag 7 mei 2007 05:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. 1 of 2x in de week heb ik dat. Dan slaap ik een half uur. Word vet onrustig wakker en duurt het lang voor ik rustig word. Soms zelfs helemaal niet.
Geen idee wat ik deed voor dgk er was eigenlijk.
Wat doe jij wakker op dit tijdstip?
truste Nickquote:Op maandag 7 mei 2007 07:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn meisje even wakker gebeld zodat ze optijd naar haar stage gaat![]()
Trusten!![]()
![]()
jammer, hoewel, ga je naar maatje 36?...quote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
zoo ff een snel bakkie...![]()
zit er lekker uit polonium... ik doe weer eens een poging die-eet-niet, dus ik sla over en neem een appel..![]()
echt niet! da's voor mijn postuur helegaar nie mooiquote:Op maandag 7 mei 2007 11:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
jammer, hoewel, ga je naar maatje 36?...
een appel wil wel eens helpen...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
echt niet! da's voor mijn postuur helegaar nie mooi![]()
plus dat ik dan de aankomende 10 jaar niet zou mogen eten.
weer even terug naar "binnen de grenzen van het redelijke"
ipv koek... uhm, ja...quote:
ik heb nog een boek voor je (engels)...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ipv koek... uhm, ja...
en het hoeft niet vandaag eraf hè..![]()
mooie site! tja, daar komt het op neer hè, gezond leven en matig eten...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb nog een boek voor je (engels)...
misschien interessant... food-info....
ik ga zo even lunchen...quote:Op maandag 7 mei 2007 12:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mooie site! tja, daar komt het op neer hè, gezond leven en matig eten...![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:20 schreef APK het volgende:
Krijg nou de fuck!
Ik dacht altijd dat Mootie een kerel was.
tot dat je een jurk aan trok en ging knipogen...quote:
allemaal dankzij...quote:Op maandag 7 mei 2007 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
Wouw................ allemaal nieuwe klonen![]()
Mootie: is die knipoog naar iemand in het bijzonder ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |