Voor duidelijkheid kan je bij mij altijd terrechtquote:Op maandag 7 mei 2007 03:23 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die dus, en dus geen hoax![]()
Fijn dat dat iig duidelijk is.
Weet ik het? De bloemetjes buiten zetten nu ze kindvrij is?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor duidelijkheid kan je bij mij altijd terrecht![]()
Vraag maar aan Leandra![]()
Waar is die trouwens...![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 03:27 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Weet ik het? De bloemetjes buiten zetten nu ze kindvrij is?
Als ik niet zo verdrietig was had ik hier hard om moeten lachen...quote:Op maandag 7 mei 2007 03:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, volgens mij stelt zij zich eerst netjes voor zo is ze wel![]()
Het is weer je avond niet geloof ik hequote:Op maandag 7 mei 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik niet zo verdrietig was had ik hier hard om moeten lachen...
![]()
Dit is wel de meest verschrikkelijke! Mijn enige echte ware Fok! liefde blijkt slechts een leugen!quote:
Moet ik een touw voor je halen of ga je springen?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is wel de meest verschrikkelijke! Mijn enige echte ware Fok! liefde blijkt slechts een leugen!
Bedrog! Het was slechts een spel voor haar!
![]()
...quote:Op maandag 7 mei 2007 03:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Moet ik een touw voor je halen of ga je springen?![]()
Je verwacht dat we nu komen strippen of Leandra-style gaan lopen afzeiken?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat jullie vrouwen mij wel zouden helpen bij deze emotionele toestand!
![]()
Ik help je toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat jullie vrouwen mij wel zouden helpen bij deze emotionele toestand!
![]()
Ik hoopte eigenlijk op goede raad...quote:Op maandag 7 mei 2007 03:38 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je verwacht dat we nu komen strippen of Leandra-style gaan lopen afzeiken?
Goede raad is duur, dus misschien moet je me dan eerst even PMen zodat ik mijn rekeningnummer en tarieven door kan geven?!quote:
Ach kom op Ian, het is de moeite niet...quote:
* Ian ziet ineens weer een hele goede reden om in leven te blijvenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ach kom op Ian, het is de moeite niet...
Volgens mij heeft je rel met Disana je meer geraakt dan je toe wilt geven, gun haar dit plezier toch niet!
Disana?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Niet doen dat geeft zo'n rotzooi..en wie ruimt het op?![]()
Zo hee, ben je een kloon van Leandra ofzo? Die kan ook zo diplomatiek uit de hoek komenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Niet doen dat geeft zo'n rotzooi..en wie ruimt het op?![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 03:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zo hee, ben je een kloon van Leandra ofzo? Die kan ook zo diplomatiek uit de hoek komen![]()
Je kunt die PM laten zitten, deze keer was het gratisquote:Op maandag 7 mei 2007 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian ziet ineens weer een hele goede reden om in leven te blijven
quote:Op maandag 7 mei 2007 03:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je kunt die PM laten zitten, deze keer was het gratis![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 03:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja goed ideeen je hebt het zelf gemaakt die zooi en niet gejat tenminste
Ehm zelf gemaakt? Hoe zit het met het copyright van die kogel??quote:Op maandag 7 mei 2007 03:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja goed ideeen je hebt het zelf gemaakt die zooi en niet gejat tenminste
Nee, ik kan ook heel diplomatiek zijn hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 03:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zo hee, ben je een kloon van Leandra ofzo? Die kan ook zo diplomatiek uit de hoek komen![]()
Je bent gewoon Leandra!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee, ik kan ook heel diplomatiek zijn hoor![]()
Dat was toch duidelijk?! Je had het origineel er nog bijgezocht volgens mij.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet trouwens wel even opbiechten.
Die engel in de icon van Sug4r heb ik ook niet zelf gemaakt...
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ben je gewoon een Leandra-kloon, jullie waren ook tegelijk in staking.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee, ik kan ook heel diplomatiek zijn hoor![]()
Geef niet, ik vind hem mooi en daar gaat het toch omquote:Op maandag 7 mei 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet trouwens wel even opbiechten.
Die engel in de icon van Sug4r heb ik ook niet zelf gemaakt...
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb geen bronvermelding gedaan!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:48 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat was toch duidelijk?! Je had het origineel er nog bijgezocht volgens mij.
Is dat zo!?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:49 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een Leandra-kloon, jullie waren ook tegelijk in staking.
Bron: tig websitesquote:Op maandag 7 mei 2007 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik heb geen bronvermelding gedaan!![]()
![]()
Dus jullie waren ook toen gelijktijdig afwezig?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee Leandra zat te snollen op MSN en ik heb tv gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |