Komt die gifwolk door jou!?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik doe tegenwoordig goede zaken met chemisch afval...
Cremeren? Ik niemand, dat is gemeen daar doe ik niet aan mee Jaquote:Op maandag 7 mei 2007 02:37 schreef APK het volgende:
Wie ga je morgen cremeren?
Tis opzich vervelend als je niet even bij je meisje kan bietsen...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:44 schreef Lobasca het volgende:
ff tussendoor, Huub zegt tegen Lieke dat 'ie het een nadeel vindt dat ze niet rookt.
Waar vindt je ze nog tegenwoordig?
kan me niet heugen dat ze een wind heeft gelaten...quote:
Misschien stiekem nadat je haar weer in haar kooi had gedaan?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
kan me niet heugen dat ze een wind heeft gelaten...
die van mij mag gewoon naar de hema...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien stiekem nadat je haar weer in haar kooi had gedaan?
Los!?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die van mij mag gewoon naar de hema...
met een stappenmeter om haar enkel mag dat wel...quote:
En ze valt geen mensen aan ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
met een stappenmeter om haar enkel mag dat wel...
HEMA worst!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
De Hollandse Eenheids MAatschappij..... Komt ze vast met een lekkere worst thuis..
Jij wordt wel heel voorlijk nu je zo'n sexy usericon hebtquote:Op maandag 7 mei 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
Komt ze vast met een lekkere worst thuis..
Trusten schatquote:Op maandag 7 mei 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wordt wel heel voorlijk nu je zo'n sexy usericon hebt![]()
Welterusten aan wie nog wakker is.
HEMA = Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdamquote:Op maandag 7 mei 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
De Hollandse Eenheids MAatschappij..... Komt ze vast met een lekkere worst thuis..
Boeien!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
HEMA = Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam
Valt het op? Komt door de kersenbrandewijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wordt wel heel voorlijk nu je zo'n sexy usericon hebt![]()
Welterusten aan wie nog wakker is.
Dank je . Vind het al knap dat ik iets dat mij 10 jaar geleden verteld is voor 3 kwart heb onthouden.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
HEMA = Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam
Alweer!?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt het op? Komt door de kersenbrandewijn.![]()
Weltruste![]()
Ik geloof er niets van... het komt door de makeover!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt het op? Komt door de kersenbrandewijn.![]()
Weltruste![]()
Och, dat van die kersenbrandewijn heb ik vaker gehoord...quote:Op maandag 7 mei 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Geloof jij het? Volgens mij is het die boezem die d'r kapsones geeft.
Ook ik ben al tien minuten bezig naar bed te gaanquote:Op maandag 7 mei 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
Truste mensen
Nou, het zal dan wel zo zijn. Gutenacht, meine Liebequote:Op maandag 7 mei 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, dat van die kersenbrandewijn heb ik vaker gehoord...
Ik ben bang dat ze de waarheid spreekt...![]()
Toedels!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, het zal dan wel zo zijn. Gutenacht, meine Liebe![]()
Altijd hé. Andere dranken lokken migraine bij me uit. Dit ook, als ik te snel veel drink, like yesterday.quote:
Heb je alle andere dranken geprobeerd?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Altijd hé. Andere dranken lokken migraine bij me uit. Dit ook, als ik te snel veel drink, like yesterday.
Heb je het nu al eens geprobeerd? Is echt zalig spul.
Waarschijnlijk niet allemaal, maar de meest voor de hand liggende wel.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je alle andere dranken geprobeerd?![]()
Jack Daniel's?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet allemaal, maar de meest voor de hand liggende wel.
Oepsquote:Op maandag 7 mei 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Trust veulen, niet te vaak verassen, maar verrassen mag altijd!
Nee hoor, ik heb nogsteeds een gezonde hekel aan die patsende kutposts van haarquote:Op maandag 7 mei 2007 03:12 schreef Paris_Texas het volgende:
Wat een liefde hier weer, eerst die hoax-rel tussen Ian en Leandra en nu blijkt dat copyrightgeneuzel ook gewoon een hoax-rel te zijn?![]()
Ik had er ook overheen gelezen, was dat APK over cremeren begon.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
OepsAls ik zulke fouten ga maken is het zeker tijd voor me bed.
![]()
Als we APK ook niet hadden...quote:Op maandag 7 mei 2007 03:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had er ook overheen gelezen, was dat APK over cremeren begon.
Oh, dus je had dat gezeur over die copyrights wel serieus genomen?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nogsteeds een gezonde hekel aan die patsende kutposts van haar![]()
Hmm?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Oh, dus je had dat gezeur over die copyrights wel serieus genomen?
Ik dacht toen al: copyrightgeneuzel valt toch niet serieus te nemen? This is the internet![]()
Whiskey kan ik beter staan laten. Imigran kost 25euro per tablet, is het me niet waard, de drank dan.quote:
Welke rel? Die die helemaal niet gebeurd is of die die eigenlijk niets met copyright te maken had maar meer een soort van persoonlijke vete tussen mij en Disana!?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:17 schreef Paris_Texas het volgende:
Doe eens ff antwoord geven? Dat kan toch geen serieuze rel zijn geweest?![]()
Die dus, en dus geen hoaxquote:Op maandag 7 mei 2007 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke rel? Die die helemaal niet gebeurd is of die die eigenlijk niets met copyright te maken had maar meer een soort van persoonlijke vete tussen mij en Disana!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |