'kheb nog een paar digitale boeken mocht je geinteresseerd zijn..quote:Op maandag 7 mei 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niets, maar met Illustrator gaat het tekenen makkelijker.
Voor mijn echte opdrachten gebruik ik ze gewoon beide.
Dat is speciaal uitgedacht voor mijn dominante karakter...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:26 schreef APK het volgende:
Ik vind het groen eerlijk gezegd iets te dominant aanwezig in de avatar.
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is speciaal uitgedacht voor mijn dominante karakter...
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die boobs wel wat groter
Oordeel zelf jongeman.quote:
Tekenen doe je toch gewoon met een tablet of een muisquote:Op maandag 7 mei 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Niets, maar met Illustrator gaat het tekenen makkelijker.
Voor mijn echte opdrachten gebruik ik ze gewoon beide.
Om nou te zeggen dat je een Fries trekpaard bent dat de hele manege sloopt...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
Dat is speciaal uitgedacht voor mijn dominante karakter...
Tekenen met muis in Illustratorquote:Op maandag 7 mei 2007 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Tekenen doe je toch gewoon met een tablet of een muis
Gebruik je voor echte opdrachten wel eigen materiaal?
Ik jat alles bij elkaar!![]()
Dat je dat nog vraagt zegquote:Op maandag 7 mei 2007 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Tekenen doe je toch gewoon met een tablet of een muis
Gebruik je voor echte opdrachten wel eigen materiaal?
Ik jat alles bij elkaar!![]()
Waaromquote:
Ik ben de gniepige shetlander die altijd zorgt voor verassingen...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:31 schreef APK het volgende:
Om nou te zeggen dat je een Fries trekpaard bent dat de hele manege sloopt...
Neuh.
Dat ontbreekt er nog maar aanquote:Op maandag 7 mei 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Wordt hij betaald om avatars te maken
Ik hoef niet in sigs of onderschriften hoor, dat past niet bij mijn bescheiden karakterquote:Op maandag 7 mei 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oordeel zelf jongeman.Moet alleen dan wel mijn signature aanpassen want daar heb je tegen woordig zo een hele SC problemen mee. Maar ik en wachtwoorden klikt niet zo, dus dat stellen we nog even uit.
Dank je Pietje![]()
Ian, die van jou hou ik ook, kan ik ze aanpassen bij me stemming..![]()
Trusten Pietje!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik hoef niet in sigs of onderschriften hoor, dat past niet bij mijn bescheiden karakter![]()
Maar ik ga eens kijken of ik nog wat slaap kan bewerkstelligen, want er dreigt toch weer een nieuwe dag aan te komen.
Truste![]()
![]()
Ik ben pro jatten, hoor!quote:
Wie ga je morgen cremeren?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
Ik ben de gniepige shetlander die altijd zorgt voor verassingen...
Kijk nou maar uit, straks gaat Disana het melden.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben pro jatten, hoor!![]()
Maar ik zit hier te wachten op geld op mijn online wallet.
Ik heb een geniale manier gevonden om donderdag 140¤ te verdienen aan de halve finale van het songfestival!![]()
een beetje warmte in deze kou is nooit weg...quote:
Freddie Ljungberg Speler -soms- van Arsenal.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
APK, die stud die jij net liet zien, is dat een voetballer? Zo ja, bij welke club speelt'ie (volgend seizoen)?
Je zou je Russian Bride kunnen verbranden...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een beetje warmte in deze kou is nooit weg...
mmmmmmmmmh.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zou je Russian Bride kunnen verbranden...
Ze zijn opzich vrij goedkoop.
ik doe tegenwoordig goede zaken met chemisch afval...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zou je Russian Bride kunnen verbranden...
Ze zijn opzich vrij goedkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |