Mag ik een paar pammetjes...ik word helemaal gek!!!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig gaat hij ook nog af en toe op de vuist met zijn ploeggenoten.![]()
Wat?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:20 schreef APK het volgende:
Krijg nou de fuck!
Ik dacht altijd dat Mootie een kerel was.
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
Dus toch, ik was even niet meer zeker. Dan past dat fantasy dingetje met veel rose inderdaad nog redelijk![]()
Ik vond je vorige mooi, die had iets opvallends en raadselachtigs.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Maar deze is gewoon mooier.
Heb jij er ook een?!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het lijkt wel een russian bride...
het is dan ook een restauratie in de geest van de oorspronkelijke artiest...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is goed!![]()
![]()
Wel MIJN Illustrator werk wat je daar hebt gebruikt he!![]()
Die bewaar ik ook nog wel. Voor als ik in een raadselachtige bui benquote:Op maandag 7 mei 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Ik vond je vorige mooi, die had iets opvallends en raadselachtigs.
Wat is er eigenlijk mis met Photoshopquote:Op maandag 7 mei 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel MIJN Illustrator werk wat je daar hebt gebruikt he!![]()
Bovendien heb jij uiteraard ten alle tijden mijn volledige toestemming.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
het is dan ook een restauratie in de geest van de oorspronkelijke artiest...![]()
Dat was het mooie er ook van. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm nog het meest blijf associeren met nachtelijke uurtjes kijken naar de kont van het paardquote:Op maandag 7 mei 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die bewaar ik ook nog wel. Voor als ik in een raadselachtige bui ben
Kwam er pas 2 dagen geleden achter dat de helft van de mensen niet door had wat het was![]()
Ik vind het groen eerlijk gezegd iets te dominant aanwezig in de avatar.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
Kwam er pas 2 dagen geleden achter dat de helft van de mensen niet door had wat het was![]()
quote:
Niets, maar met Illustrator gaat het tekenen makkelijker.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gewoon te bestellen via de wehkamp
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
Dat was het mooie er ook van. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm nog het meest blijf associeren met nachtelijke uurtjes kijken naar de kont van het paard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |