Eens.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:44 schreef woutabest het volgende:
Dat is wel een erg grote lap tekst, ik ga me er wel even voor inzetten maar ik ga niet alles cntrl-c'en
Mooi gedaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:21 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb eventjes snel een naruto topicbanner in elkaar geflanst...
Niet echt uitgebreid ofzo, maar het doet zijn werk...
[afbeelding]
Van mij mag je dat stukje wel veranderenquote:Op zondag 6 mei 2007 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit klinkt een beetje raar:
"Gelukkig konden ze zijn gevaar afwenden door hem in te sealen in een baby: Uzumaki Naruto. "
Ik heb 'm iets aangepast.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:46 schreef woutabest het volgende:
[..]
Van mij mag je dat stukje wel veranderen
Ik vind het wel goed, wat mij btreft edit je hem direct in de OPquote:Op zondag 6 mei 2007 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb 'm iets aangepast.Als het niet goed is, kan je het altijd nog terugveranderen.
Dat stukje klinkt nu beter volgensmij.![]()
Done.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:59 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed, wat mij btreft edit je hem direct in de OP
Elke donderdag komt er een nieuwe uit.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
waneer komt episode 13?
Nice.quote:
dus volgende week pas weer een afleveringquote:Op zondag 6 mei 2007 14:07 schreef woutabest het volgende:
[..]
Elke donderdag komt er een nieuwe uit.
[..]
ontzettend dikke ochtend lulquote:Op maandag 7 mei 2007 15:24 schreef -Strawberry- het volgende:
odol?
Dat tweede.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:59 schreef Scarface_ het volgende:
Ja, zit Gai..Kisame nou te fucken of heeft ie echt een brein van een insect.
Dan hoef je van Rock Lee ook niet bijster veel te verwachtenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat tweede.![]()
Best triest, eigenlijk. Maar wat verwacht je ook, met zo'n kapsel.
Shippuuden is veel beter dan al die achterlijke filler afleveringen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:28 schreef Frag_adder het volgende:
Is het trouwens de moeite die gehele shippuuden te kijken of is het net zo goed als die filers.... Ik heb de eerste paar gezien maar vond die nou niet inees weer kei vet.
Goed puntquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dan hoef je van Rock Lee ook niet bijster veel te verwachten![]()
Ik vind persoonlijk dat pak en de wenkbrouwen erger dan het kapsel xD. Is het trouwens de moeite die gehele shippuuden te kijken of is het net zo goed als die filers.... Ik heb de eerste paar gezien maar vond die nou niet inees weer kei vet.
Tuulk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering eigenlijk. Had ook nog niet verwacht dat het helemaal los zou gaan.
P.S. Kan die laatste zin in de OP over manga-spoilers vetgedrukt komen te staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door -Strawberry- op 26-05-2007 10:24:40 ]
Nou.. over de toekomst van de Rasenganquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Yeah, Naruto heeft een nieuwe techniek geleerd.... een grotere rasegan.
![]()
wtf lul jij nou weer voor shit?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:17 schreef ASSpirine het volgende:
vanavond weer nieuwe aflevering. Merk wel dat het enorm rustig is in deze thread nu de manga niet meer besproken mag worden.
Meer discussie zou leuk zijn
het was gewoon plots zoquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:37 schreef outcast_within het volgende:
tis ook nooit goed.
en wie heeft bepaalt dat de manga trouwens niet mag worden besproken?
verder alles goed met jouquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
wtf lul jij nou weer voor shit?
Dit gaat over naruto.. anime of manga, boeie!
zet gewoon het verhaal wat nieuw is in spoiler... gezeik steeds in alle anime topics![]()
Fijn dat ik het weet, in mijn zelfgemaakte OP staat nog steeds dat het mag hoor...quote:
Ik dacht dat het niet meer mocht, iig, de titel is veranderd in [Anime]Naruto...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:54 schreef woutabest het volgende:
[..]
Fijn dat ik het weet, in mijn zelfgemaakte OP staat nog steeds dat het mag hoor...
Maargoed, misschien valt er op het moment gewoon niet zoveel over de manga te vertellen
Amerikaanse comics worden ook in Lit besproken.. dus japanse manga kan daar ook.. en trouwens.. zoveel wordt er ook niet over de manga gekletst.. Ik ben nu bij ep 88 ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:00 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet meer mocht, iig, de titel is veranderd in [Anime]Naruto...
De Manga gedeelte hebben ze weg gedaan blijkbaar
Maar dan vraag ik me af, waar gaan ze de manga dan bespreken? Ik betwijfel het dat ze dat in LIT doen
Open een discussie zou ik zeggen. Over de manga mag best gesproken worden, zolang het in spoilers staat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:17 schreef ASSpirine het volgende:
vanavond weer nieuwe aflevering. Merk wel dat het enorm rustig is in deze thread nu de manga niet meer besproken mag worden.
Meer discussie zou leuk zijn
Volgensmij is dat allang zo..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:00 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet meer mocht, iig, de titel is veranderd in [Anime]Naruto...
De Manga gedeelte hebben ze weg gedaan blijkbaar
Maar dan vraag ik me af, waar gaan ze de manga dan bespreken? Ik betwijfel het dat ze dat in LIT doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubbele aflevering? Er moet namelijk nog veel gebeuren.
Ik mis Sasuke..
De allerlaatste minuut van aflevering 16 was trouwens wel grappig.![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door -Strawberry- op 01-06-2007 16:38:22 ]
kweet al wat er met sandaime kazekage is met akatsukiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:31 schreef ASSpirine het volgende:
Ze hebben waarschijnlijk al een halve aflevering aan Gaara besteedt die in de lucht zweeft
Beetje opheldering van het verhaal deze afl, lijkt erop dat volgende ook niet veel actie te bieden heeft.
Sowieso zal het allemaal wel weer spannend worden, als ik mijn vrienden hoor praten over de manga, over hoe goed het nu wel niet is. En dat is al een lange tijd zo
Enne, Sandaime Kazekage zou wel eens iets met akatsuki te maken hebben neem ik aan. Eindelijk meer achtergrondinfo over the sand. Maar van mijn part mogen ze ook eens de andere landen in de schijnwerpers brengen. Ik wil meer weten over de Hidden Mist en andere.
Daar irriteer ik me ook nogal aan. We weten nu wel hoe Gaara eruit ziet met die rode walm die overal uit komt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:55 schreef outcast_within het volgende:
geen idee maar gaara mag mij betreft nu wel dood. zit nu al vier uur lang naar een poppetje te kijken in een blauwe zee die een rode walm kwijt raakt en oogjes die elke ep 1/8 open gaan
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:59 schreef koffiegast het volgende:
[..]
kweet al wat er met sandaime kazekage is met akatsuki![]()
Ze rekken alles inderdaad behoorlijk uit. Maar het aankomende gevecht met Sasori wordt natuurlijk weer geweldig, het punt waar ik het meeste op zit te wachten, sinds begin Shippuuden eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar eigenlijk tot nu toe valt de anime me een beetje tegen. Toen ik deze arc las in de manga was het allemaal veel leuker. Misschien omdat ze dingen zo erg rekken? Of omdat het niet nieuw meer voor me is? Ik weet niet. Maar het einde wordt in elk geval wel erg tof en de dingen die nog komen zijn echt geweldig.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:59 schreef koffiegast het volgende:
kweet al wat er met sandaime kazekage is met akatsuki![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juni 2007 14:27 schreef stroopje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZWARE SPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:23 schreef koffiegast het volgende:
ZWARE SPOILERhe weet het alweer was bijna vergeten thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar de grote vraag is wie is de leider van Akatsuki??![]()
Als het naruto is wil je dat dan in een spoiler zetten getiteld naruto is de leider van hatsjoekie?SPOILER: zo klinkt de geheime organisatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijken de meeste van jullie naar de japans gesproken of naar de engels gesproken afleveringen?I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
japans gesproken natuurlijk, Engels/Duits en 95% van Nederlands ingesproken =quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kijken de meeste van jullie naar de japans gesproken of naar de engels gesproken afleveringen?(uiteraard wanneer product niet uit desbetreffende land komt..)
![]()
De eerste 30 afleveringen heb ik in het Engels gekeken. Maar dat was omdat ik nog nooit anime had gezien in het Japans. Nu is dat wel anders. Japans is gewoon zoveel beter en goed te volgen met Engelse subs. Ook is hij in het Japans al veel verder dan de dub (engels talig). Meer kijkvoer dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kijken de meeste van jullie naar de japans gesproken of naar de engels gesproken afleveringen?![]()
![]()
![]()
De eerste zoveel heb ik nooit gevonden in het Japans dus die heb ik in het Engels geluisterd.
Maar inderdaad de Engelse versie ligt ver achter. Te ver om de Japanse te laten liggen.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Dat was voor mij ook de belangrijkste reden om over te stappen naar Japans.
Nu wil ik niet meer anders.![]()
![]()
Beetje offtopic:
Hmmm. Kijk eens naar wat je wel en wat je niet kunt kijken als je alleen engels wil.
Geen Death Note, Lovely Complex, Sola, Claymore, Dennou Coil, Bleach, Lucky Star, Hayate no Gotoku of Nagasarete Airantou.
Dat is elke serie die ik wekelijks kijk; behalve Naruto
Beatus vir qui suffert tentationem.
Dus dat is gewoon hierquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef outcast_within het volgende:
[Anime] Naruto #7 Gaara Rescue Arc & Manga
alsjeblieft.
Vergeet je de spoilers niet te gebruiken?![]()
Harstikke bedankt
Ik hoop dat er ook genoeg mensen de manga volgen![]()
![]()
Ik ben achter 2 dingen gekomen na het kijken van de eerste 8 afleveringen.
1. Naruto is echt cool, ik vind het beter dan Dragon Ball. Ik had er al veel over gehoord maar na het zien van een youtube compilatie filmpje van een battle was ik wel nieuwschierig.
2. Ik moet echt japans gaan leren!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
1. DAT IS HET ZEKER!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:04 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben achter 2 dingen gekomen na het kijken van de eerste 8 afleveringen.
1. Naruto is echt cool, ik vind het beter dan Dragon Ball. Ik had er al veel over gehoord maar na het zien van een youtube compilatie filmpje van een battle was ik wel nieuwschierig.
2. Ik moet echt japans gaan leren!![]()
2. Komt van zelfdalijk roep je spontaan ITADAKIMASU= eetsmakelijk
Veel plezier igg![]()
![]()
Arigatoquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:23 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
1. DAT IS HET ZEKER!!!![]()
2. Komt van zelfdalijk roep je spontaan ITADAKIMASU= eetsmakelijk
Veel plezier iggweet niet eens of ik het goed schrijf
![]()
![]()
Dat is correct!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:41 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Arigatoweet niet eens of ik het goed schrijf
Je bent een natuur talent!!![]()
![]()
[mieren neuk mode] moet toch Arigatou zijn? [/mieren neuk mode]
Maargoed ik moet echt weer eens verder gaan ik heb de laatste 5 al niet meer gekeken wegens zin te kort, de serie heeft zo weinig tempo... Al is het wel beter dan de fillers maar die keek ik helemaal nietEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:32 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Dus dat is gewoon hier![]()
Harstikke bedankt
Ik volg het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat er ook genoeg mensen de manga volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik volg het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
morgen eindelijk nieuwe ep
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
Nou ik heb hem vanmorgen gezien en wow wat een aktie en geweld in deze episode zegquote:
ik vond hm ook geen bal aan!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ik heb hem vanmorgen gezien en wow wat een aktie en geweld in deze episode zeg
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Wow iemand die sarcasme onderkentDat is zeldzaam op fok!
Och zaten wat leuke dingen in. Maar voor een aflevering met een dusdanig zware spoiler zou ik toch wat meer verwachten
![]()
Dan ben ik al vast goed voorbereid, en hoef ik niet op het puntje van me stoel te zitten (kijk de Anime alleen maar voor de actie soms is de manga te onduidelijk. En slaat mijn fantasie weer op hol
, zo erg dat ik weer nieuwe dinge bij vezin).
Maar vandaag ook de manga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en volgende week geen episodequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef wdn het volgende:
Wow iemand die sarcasme onderkentDat is zeldzaam op fok!
Och zaten wat leuke dingen in. Maar voor een aflevering met een dusdanig zware spoiler zou ik toch wat meer verwachten![]()
6/14 - No Episode
6/21 - Episode 18
6/28 - No Episode
7/05 - Episode 19![]()
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vond de vorige ep best goed eigenlijk.
1. Eindelijk geen zwevende gaara meer.
2. Eindelijk geen zwevende gaara meer.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:50 schreef outcast_within het volgende:
ik vond de vorige ep best goed eigenlijk.
1. Eindelijk geen zwevende gaara meer.
2. Eindelijk geen zwevende gaara meer.![]()
[mogelijke spoiler]
Heb 'm nog niet gezien, maar gen zwevende Gaara meer hoort niet goed te zijn.
Of we zijn nog niet op het punt waar ik denk dat we zijn. Maar het einde wordt tof.
Maar doe mij de volgende arc maar (en grappige stukjes met Sai).![]()
Niet goed? Ik liep te juichen zowat
Kerel ziet er aardig levenloos uit trouwens. Maar dat komt vast wel goed.![]()
Ja maar... Ja maar...
Gaan we het disney niveau ontstijgen dan?
Er komt toch wel een dragon ball die hem voor de 10.000ste maal weer tot leven brengt?![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:19 schreef outcast_within het volgende:
Ja maar... Ja maar...
Er komt toch wel een dragon ball die hem voor de 10.000ste maal weer tot leven brengt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:19 schreef outcast_within het volgende:
Ja maar... Ja maar...
Er komt toch wel een dragon ball die hem voor de 10.000ste maal weer tot leven brengt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omdat ze na al dat gesteggel eindelijk voor de deur staan natuurlijk.
Het word spannend! hmm zullen we ze nog een dag voor de deur laten camperen en een "spannend" avontuur laten beleven met een kat die vast zit in een boom of laten we het een weekje uitstellen![]()
![]()
Laat mij die arc van Sasuke maar snel komen.
Helemaal als ik dat begin van ep 1 nog eens bekijk.![]()
Hoewel ik deze arc ook erg leuk vond toen ik hem las in de manga.. er komen nog wel toffe gevechten aan, maar toch is alles me tot nu toe nogal tegengevallen vergeleken met part1. Misschien omdat ik de manga toen nog niet las, ik weet het niet. Hoewel ik de laatste aflevering wel leuk vond, terwijl er niet veel gebeurde. Naruto was pissed en ..Gaara
[ Bericht 18% gewijzigd door -Strawberry- op 11-06-2007 18:02:18 ]![]()
Jullie weten dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:03 schreef GrupoBalanca het volgende:
Jullie weten dat:hoe zeker ben je hier van...tlijkt me niet anders dan een simpel ómg dit moet ut wel zijn situatie'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zet wel ff in spoilerquote:Op maandag 11 juni 2007 22:32 schreef koffiegast het volgende:
[..]
hoe zeker ben je hier van...tlijkt me niet anders dan een simpel ómg dit moet ut wel zijn situatie'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door GrupoBalanca op 12-06-2007 00:56:20 ]Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:45 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
zet wel ff in spoilerhet blijven spoilers en conjecture gedachtensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:03 schreef GrupoBalanca het volgende:
Jullie weten dat:PLEASESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe niet alsof het al een feit is. Het is puur een vergezochte theory.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo.
Doe mij dan maar dat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:07 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand wat meer informatie over de nieuwe Naruto film: Master of the wind?![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:05 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]Ohja, vriend was het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand wat meer informatie over de nieuwe Naruto film: Master of the wind?Maar ze zagen elkaar wel als broers of zoiets? Naja we zullen zien.
![]()
Klopt net zoals ze in bepaalde culturen elkaar brothers noemen.
Maar het duurt zo lang :S, eerst kon ik 4 naruto episodes per dag kijken (kijk naruto pas sinds oktober).
Toen ik met de Anime bij was, moest ik wachten op Shipuuden dus ben ik met de manga begonnen.
En nu ben ik daar ook helemaal bij, wachten is niet leuk.
Maar gelukkig is het bij de manga wel het wachten waard.
Vindt het erg jammer dat de Anime zo gerekt wordt. Vondt dit voor de fillers nog erg mee vallen.
Of ligt dat aan mij?![]()
Nee, je hebt gelijk. Ze rekken het nu meer, zodat we hopelijk nog lang geen fillers krijgen.
Maar daardoor gaan de afleveringen wel naar de klote imo. Te weinig echte actie.![]()
HAHAHA ik moest weer gelijk denken aan die SUPER aflevering, dat naruto, sakura en sasuke niks te doen hadden. En probeerden om kakashi's masker te kijken!!![]()
![]()
Die heb ik eergister gezien, (ik schiet niet op) hij was idd geweldig, dat ze dachten dat hij dikke lippen zou hebben, of hazetanden..quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
HAHAHA ik moest weer gelijk denken aan die SUPER aflevering, dat naruto, sakura en sasuke niks te doen hadden. En probeerden om kakashi's masker te kijken!!![]()
![]()
Helemaal toen ze probeerde sasuke te overtuigen om mee te doen, die bewegingen en kop van hem!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die heb ik eergister gezien, (ik schiet niet op) hij was idd geweldig, dat ze dachten dat hij dikke lippen zou hebben, of hazetanden..
Thats Why I LOVE ANIME![]()
![]()
Die heb ik nog niet eens gezien, ik ben pas bij ep 51, en het schiet niet op, het kijken wel maar het binnenhalen duurt zo lang. Het is uiteindelijk wel het wachten waard al zijn de afleveringen wel wat kort en gaat er 5 min af voor het intro outro en dan ook nog eens een stukje van wat er de vorige aflevering gebeurde.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die heb ik eergister gezien, (ik schiet niet op) hij was idd geweldig, dat ze dachten dat hij dikke lippen zou hebben, of hazetanden..
[ Bericht 14% gewijzigd door ArcticBlizzard op 13-06-2007 14:40:28 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Die was inderdaad geweldig!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Zeker voor een filler.
![]()
Oh god ja!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:57 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Helemaal toen ze probeerde sasuke te overtuigen om mee te doen, die bewegingen en kop van hem!!
Thats Why I LOVE ANIME![]()
*krijgt flashbacks*
![]()
die ep. blijft idd master
Kloptquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
en volgende week geen episode
6/14 - No Episode
6/21 - Episode 18
6/28 - No Episode
7/05 - Episode 19![]()
![]()
Ze willen je hart niet overbelaste met al die snelle en harde actie in die in de episode's langs komen!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Leuk zo'n uitzendschema met om de week rust..![]()
![]()
Wees blij....![]()
![]()
gvd... alle shipudden aflv. waren troep! Iedere keer doet de preview je laten denken dat HET gaat gebeuren de volgende aflevring...![]()
![]()
Ik ben zeker blij. Op deze manier kan ik op 80ste nog steeds Naruto kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:17 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Ze willen je hart niet overbelaste met al die snelle en harde actie in die in de episode's langs komen!!![]()
Wees blij....![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de manga readers
Als je slim bent sla je die fillers over en ga je direct door met Shippuudenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:10 schreef wc-eend het volgende:
Heb vandaag het einde van het verhaal gezien, en ga beginnen aan de fillers en dan shippuudden![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:44 schreef outcast_within het volgende:
18 was echt slecht.![]()
Een hele aflevering over het verwijderen van 4 stickers.![]()
![]()
volgende aflevering. Een hele aflevering waarin men gaat uitdagen en elkaars verleden gaat visualiserenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
Een hele aflevering over het verwijderen van 4 stickers.![]()
spannend!!!......quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
volgende aflevering. Een hele aflevering waarin men gaat uitdagen en elkaars verleden gaat visualiseren
zal vast wel heel dialoog tussen sasori & die obachan komen
en anders wel gezeik met naruto die nutteloze wanhoop shit doet.
Serieus wie is hun scenario planner...
tis nog erger dan toen de fillers er waren, afleveringen met geen echte actie, afleveringen waar wel actie komt, wordt het opgesplitst of is het opeens klip klap boem done....
of het is weer zon drama uitschop.. vond het absurd dat ze weer zoveel tijd opmoeste vullen met het bekijken van gaaras dode face al dan niet EEN POGING daartoe (omfg neji enzo...)
en dan 4 mins voor einde 'aflevering' begint de ED al...![]()
Jij hebt niet opgelet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
Een hele aflevering over het verwijderen van 4 stickers.
Het waren er 5
godver... ik maar denken dat het nu EINDELIJK gaat gebeuren...
nee ik voorspel dat we pas bij episode 30 beginnen![]()
Anime heb ik nog niet gezien maar, ik weet niet of ik dat wel ga doen aangezien ik het toch al weet wat er gebeurd en het commentaar hier is niet echt. Dus ik kan er wel 1tje missen en kan ik mijn tijd beter aan iets anders besteden.
Manga wel net gelezen.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:48 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Anime heb ik nog niet gezien maar, ik weet niet of ik dat wel ga doen aangezien ik het toch al weet wat er gebeurd en het commentaar hier is niet echt. Dus ik kan er wel 1tje missen en kan ik mijn tijd beter aan iets anders besteden.
Manga wel net gelezen.Mijn excuses had de spoilertag niet goed getyptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Waarom in vredensnaam rekken ze het zo erg?!
De manga is al véél verder dan de anime.
Als ze de episodes zo gaan verkloten, doe mij dan maar weer fillers over 100 afleveringen.
Waarom doen ze dit? Als manga vond ik de Gaara arc echt super, maar nu..
Dat spectaculaire begin van aflevering 1 met Sasuke is iedereen ook alweer kwijt. Wat had dat voorn nut als het zo lang duurt voordat die arc eindelijk aan de beurt is? Belachelijk.![]()
Rekken heh.. anders zijn ze er zo snel doorheen, als je dalijk alleeeeeen maar filers gaat doen omdat het verhaal al afgelopen is.. dan heb je denk minder kijkers..? Heb er geen verstand van hoor, dus kan kan ook erg fout zijn wat ik zeg![]()
![]()
De manga is echt veeel verder dan de anime. Ruim 3 jaar verder zelfs.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:28 schreef wc-eend het volgende:
Rekken heh.. anders zijn ze er zo snel doorheen, als je dalijk alleeeeeen maar filers gaat doen omdat het verhaal al afgelopen is.. dan heb je denk minder kijkers..? Heb er geen verstand van hoor, dus kan kan ook erg fout zijn wat ik zeg![]()
op deze manier zijn we over 5 jaar nog niet uitgekeken. Ff serieus er gebeurt zowat geen flikker. Zelfs hele dag in je bed liggen geeft dezelfde hoeveelheid actie als het ware...quote:Op zondag 24 juni 2007 22:28 schreef wc-eend het volgende:
Gaara was dood aan het gaan en Gai&co maken zich druk over handen op elkaar doen voordat ze vertrekken.Het slaat gewoon echt helemaal nergens op en als ik Naruto was had ik ze een ram verkocht voor het treuzelen.
![]()
Het klopt ook echt niet aan alle kanten.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Gaara was dood aan het gaan en Gai&co maken zich druk over handen op elkaar doen voordat ze vertrekken.Het slaat gewoon echt helemaal nergens op en als ik Naruto was had ik ze een ram verkocht voor het treuzelen.
Eerst haast proberen te maken en dan een komisch stukje erin verwerken... Niks mis met comedy, maar dat was niet het juiste moment.
En neji ik kan het niet uitleggen het is het is euh ja ik heb er geen woorden voor.
Nou dan gaan we toch gewoon naar binnen?![]()
In de manga was de shock van "Gaara's Death" ook veel groter, want het gebeurde allemaal veel sneller. Hier zie je hem al 100x zweven en levenloos op de grond liggen, voordat Naruto&co er eindelijk zijn.![]()
ik vraag me af of er ook japanners zijn die klagen.
Of dat wij de enige 2 zijn die het niet tof vinden![]()
![]()
hoogstwaarschijnlijk wel eerst zo mooie stsrt en nog geen 10 eps verder of de snelheid gaat steeds trager....![]()
Volgende week zal team Gai wel eerst tegen die dingen moeten vechten.
Mag Naruto nog wat schreeuwen. Of The Old Hag mag even bijkletsen met der zoon.
Dus dit houden ze nog wel 3 weken vol zo![]()
Mijn idee:
OF je doet eens per 2 weken en houdt het tempo hoog. (Anime volgt de manga op de voet)
OF eens per week maar dan iets langzamer. (Anime wordt dan uitgebreider dan manga)
Maar niet en 1x per 2 weken en langzaam
Die "dingen" herinner ik me helemaal niet van de manga, of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:05 schreef wdn het volgende:
Volgende week zal team Gai wel eerst tegen die dingen moeten vechten.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die "dingen" herinner ik me helemaal niet van de manga, of ligt dat aan mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anime mag veel veel sneller.
Weet iemand trouwens wanneer de nieuwe movie uit komt?![]()
![]()
Zit wel in de manga.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die "dingen" herinner ik me helemaal niet van de manga, of ligt dat aan mij?Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]Ohja das waar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lag dus inderdaad aan mij, was het even vergeten.
Over de manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatst nog wat stukjes van part 1 bekeken.
De spanning, de emotie, de snelheid en tekenstijl vind ik tot nu toe gewoon veel beter dan in part 2.![]()
![]()
Word!!
Maar wij weten al wat er gaat komen dat beloofd wat!!![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door OnbeschrevenBlad op 29-06-2007 08:21:10 ]![]()
Nou.. dat dacht ik van deze arc ook. Maar die valt dus tot nu toe bijzonder tegen en ik ben bang dat ze de andere arcs ook gaan verknallen op dezelfde manier, met al dat getreuzel en trage filler gedoe wat nergens op slaat. Zonde. Ik hoop op het beste, though. Want de komende arcs zijn wel beter dan deze en ik blijf me ook vasthouden aan het begin van ep 1 en dat dat snel zal komen..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:04 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Maar wij weten al wat er gaat komen dat beloofd wat!!![]()
![]()
Ik hoop ook dat deel erg snel komt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou.. dat dacht ik van deze arc ook. Maar die valt dus tot nu toe bijzonder tegen en ik ben bang dat ze de andere arcs ook gaan verknallen op dezelfde manier, met al dat getreuzel en trage filler gedoe wat nergens op slaat. Zonde. Ik hoop op het beste, though. Want de komende arcs zijn wel beter dan deze en ik blijf me ook vasthouden aan het begin van ep 1 en dat dat snel zal komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik verwacht dat eerlijk gezegd niet.
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 09:51 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:17 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Ja, die werd al eerder gepost geloof ik.quote:![]()
Ze blijven het maar doen en ik denk dat mensen er nog intrappen ook.![]()
ik weet het wel zeker dat er mensen intrappen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, die werd al eerder gepost geloof ik.![]()
Ze blijven het maar doen en ik denk dat mensen er nog intrappen ook.
paar dagen geleden nog iemand die zei over msn dat ik pokemon moest gaan downloaden zodat naruto werd uitgebracht!
![]()
Leuke van die 2weekse Naruto release is dat ze dit nu iedere andere week kunnen doen
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker dat er mensen intrappen...
paar dagen geleden nog iemand die zei over msn dat ik pokemon moest gaan downloaden zodat naruto werd uitgebracht!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:14 schreef outcast_within het volgende:
omdat iedereen verwacht dat het een kut ep word, word het wss stiekem toch een leuke ep
[afbeelding]![]()
300
quote:![]()
![]()
Ik weet alleen wie het is, voor de rest ben ik het verband ook kwijt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:06 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
ik snap alleen die met van 300![]()
Die andere![]()
![]()
![]()
ik weet et wel zeker, hij staat inmiddels op schijfquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, volgensmij wel.![]()
![]()
SPOILER: 119Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de nieuwe edOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:37 schreef outcast_within het volgende:Nieuwe ed wat is datSPOILER: de nieuwe edOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het een goede ep, baal ervan dat ik nu bijna twee weken moeten wachten op een nieuwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik vond het een goede ep, baal ervan dat ik nu bijna twee weken moeten wachten op een nieuwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:28 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Nieuwe ed wat is dat
net zoiets als met bleach, gewoon de cast in een andere setting zetten gewoon omdat het er mooi uitzietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
nou deze was wel te pruimen hopelijk volgende keer nog wat meer actie, tis nog beetje slapjes met het telkens afhaken en andere scene show![]()
wat een flut aflevering... ik wil actie, echte actie .....
en de ED..: Sakura in een Sailor schooluniform(en nog wat andere)
![]()
I love the new ED!!
Deze aflevering was wel te doen. Mis nogsteeds iets, maar de volgende keer sowieso actie!
Ik denk dat vooral het mindere in dit geval komt door het constant switchen van teams. Dan weer naar Gai&co en dan weer naar de anderen. Dan blijf je er niet in zegmaaren en komt het minder goed over. En de shock van een dode Gaara was nogsteeds in de manga veel groter imo.![]()
![]()
Idd. bij mij was er amoper een shock dat hij dood was... het was veels te voorspelbaar met al die 10 afleveringen waarin ze bezig waren met hem.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
I love the new ED!!
Deze aflevering was wel te doen. Mis nogsteeds iets, maar de volgende keer sowieso actie!
Ik denk dat vooral het mindere in dit geval komt door het constant switchen van teams. Dan weer naar Gai&co en dan weer naar de anderen. Dan blijf je er niet in zegmaaren en komt het minder goed over. En de shock van een dode Gaara was nogsteeds in de manga veel groter imo.![]()
![]()
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben bezig met een Gaara AMV, van alle episodes waarin hij is geweest ongeveer.
Bij welke aflevering was dat ene wazige stukje ook alweer waarbij hij iets zegt van:
"Is this my hand? Is this me? Why do I need love?" ofzo. Vlak voor hij officieel dood is.![]()
Morgen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:12 schreef Cahir het volgende:
Vandaag nieuwe epi? Ja toch![]()
Zo ver was ik ook, ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:47 schreef koffiegast het volgende:
download gewoon de eps lolz?
(volgensmij shippuuden reeks tussen 9-17 ofoz)![]()
Maar ik moet alleen die specefieke episode hebben. Maar ik ga zelf wel opzoek.![]()
![]()
Ik dus ook.Maar meer omdat ik er voorheen toch niets aan had.
Maar.. vervuiling??Mijn Naruto, wat doe je?!
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:44 schreef -Strawberry- het volgende:
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:28 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
http://www.dattebayo.com/t/notns20.torrentquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:50 schreef Cahir het volgende:
Wat is dit? Naruo 020 Hebrew sub? Waar is eng. sub?
NOT NS 20 . torrent
geen idee wat het wel is. maar goed het is ze weer half gelukt![]()
![]()
Naruto diz bastante esse tal de "dattebayo". O que significa?
Significa "Eu sou gay."
Na verdade não significa bosta nenhuma. É apenas algo aleatório que ele fala só para nos irritar. Tipo uma "expressão", sei lá![]()
als er ook maar een glimlach verschijnt op het gezicht van 1 lief joods jongetje zullen zij met een gerust slapen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:34 schreef Cahir het volgende:
Ze doen het iig niet voor de kijkcijfers...
wtf do i care dat er een hebreeuwse vertaling is. Het bestaat, ik spreek de taal niet. Houdoe![]()
Wtf?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:39 schreef outcast_within het volgende:
Naruto diz bastante esse tal de "dattebayo". O que significa?
Significa "Eu sou gay."
Na verdade não significa bosta nenhuma. É apenas algo aleatório que ele fala só para nos irritar. Tipo uma "expressão", sei lá
Blijft natuurlijk vreemd dat het in het Herbreeuws is. Zitten daar veel fans ofzo?
Laten ze dan maar komen met een Nederlandse vertaling!![]()
we are currently NOT looking for Spanish / German / Dutch / Norwegian / Swedish translators, another words, no languages with roman alphabet. We will review other translation offers on a case-by-case basis.![]()
Hun clubje hun regels.
Als ze het niet zoeken om nog meer (in hun ogen) saaie taal versies will toevoegen.
Sakura je bent geen spat veranderd.
Naruto zie je niet dat ik vrouwelijker ben geworden
Jongens jongens doen jullie even rustig jullie moeten nog steeds mijn belletjes afpakken![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Cahir op 20-07-2007 15:55:03 ]![]()
@ Cahir & -Strawberry-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door GrupoBalanca op 20-07-2007 16:35:55 ]Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Truequote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:52 schreef Cahir het volgende:
Episode was wel leukalleen volgende x aub minder gelul
Is deze nieuwe ep wel het kijken waard, of duurt het nog 20min voordat ze eindelijk beginne met vechten?![]()
Ik vind hem wel beter dan de andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ep 92 t/m Shipudden 20 van Dattebayo gehaald. Maar ik zoek 1 t/m 91 nog... weet iemand waar ik deze kan krijgen?![]()
Manga was tof! AL has been revealed!
En ik heb perongelijk de laatste episode van shippuden in Franse en Braziliaanse sub.![]()
![]()
Kijk eens op www.torrentz.com dan kan je de hele serie downloaden, je kan uiteraard aanvinken welke je wel en niet wil hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef Cahir het volgende:
Ik heb ep 92 t/m Shipudden 20 van Dattebayo gehaald. Maar ik zoek 1 t/m 91 nog... weet iemand waar ik deze kan krijgen?
Andere optie is LimewireI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it