abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51423209
Ik dus ook. Maar meer omdat ik er voorheen toch niets aan had.
Maar.. vervuiling?? Mijn Naruto, wat doe je?!
pi_51426316
Nou ja sorry, had nou niet bepaald het gevoel dat het zo hoogstaand was dat ik het moet archiveren
pi_51549365
Manga
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_51568164
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Manga
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_51583057
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:28 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_51623085
SPOILER
pi_51648740
Wat is dit? Naruo 020 Hebrew sub? Waar is eng. sub?
pi_51649227
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 01:50 schreef Cahir het volgende:
Wat is dit? Naruo 020 Hebrew sub? Waar is eng. sub?
http://www.dattebayo.com/t/notns20.torrent

NOT NS 20 . torrent

geen idee wat het wel is. maar goed het is ze weer half gelukt
pi_51649336
Wrm word het eigenlijk uberhaupt in het Hebreeuws vertaald? Is dat een insider joke?
pi_51649340
vraag het aan de joden
pi_51649346
Ze doen het iig niet voor de kijkcijfers...
pi_51649376
Naruto diz bastante esse tal de "dattebayo". O que significa?
Significa "Eu sou gay."
Na verdade não significa bosta nenhuma. É apenas algo aleatório que ele fala só para nos irritar. Tipo uma "expressão", sei lá
pi_51649393
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 02:34 schreef Cahir het volgende:
Ze doen het iig niet voor de kijkcijfers...
als er ook maar een glimlach verschijnt op het gezicht van 1 lief joods jongetje zullen zij met een gerust slapen.

wtf do i care dat er een hebreeuwse vertaling is. Het bestaat, ik spreek de taal niet. Houdoe
pi_51651322
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 02:39 schreef outcast_within het volgende:
Naruto diz bastante esse tal de "dattebayo". O que significa?
Significa "Eu sou gay."
Na verdade não significa bosta nenhuma. É apenas algo aleatório que ele fala só para nos irritar. Tipo uma "expressão", sei lá
Wtf?

Blijft natuurlijk vreemd dat het in het Herbreeuws is. Zitten daar veel fans ofzo?
Laten ze dan maar komen met een Nederlandse vertaling!
pi_51651395
we are currently NOT looking for Spanish / German / Dutch / Norwegian / Swedish translators, another words, no languages with roman alphabet. We will review other translation offers on a case-by-case basis.
pi_51651577
Wat stom. Dat vind ik nergens op slaan.
pi_51651869
Hun clubje hun regels.
Als ze het niet zoeken om nog meer (in hun ogen) saaie taal versies will toevoegen.

Sakura je bent geen spat veranderd.
Naruto zie je niet dat ik vrouwelijker ben geworden
Jongens jongens doen jullie even rustig jullie moeten nog steeds mijn belletjes afpakken

pi_51663646
Vet! Alleen zien de poppetjes er soms wat fake uit. Maar die zou ik wel willen hebben.
pi_51663796
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Cahir op 20-07-2007 15:55:03 ]
pi_51663864
SPOILER
pi_51664378
Episode was wel leuk alleen volgende x aub minder gelul
pi_51665752
@ Cahir & -Strawberry-
SPOILER

[ Bericht 19% gewijzigd door GrupoBalanca op 20-07-2007 16:35:55 ]
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_51666083
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:52 schreef Cahir het volgende:
Episode was wel leuk alleen volgende x aub minder gelul
True
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_51667341
Is deze nieuwe ep wel het kijken waard, of duurt het nog 20min voordat ze eindelijk beginne met vechten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')