Dus dat is gewoon hierquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef outcast_within het volgende:
[Anime] Naruto #7 Gaara Rescue Arc & Manga
alsjeblieft.
Vergeet je de spoilers niet te gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat er ook genoeg mensen de manga volgen![]()
1. DAT IS HET ZEKER!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:04 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben achter 2 dingen gekomen na het kijken van de eerste 8 afleveringen.
1. Naruto is echt cool, ik vind het beter dan Dragon Ball. Ik had er al veel over gehoord maar na het zien van een youtube compilatie filmpje van een battle was ik wel nieuwschierig.
2. Ik moet echt japans gaan leren!
Arigatoquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:23 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
1. DAT IS HET ZEKER!!!![]()
2. Komt van zelfdalijk roep je spontaan ITADAKIMASU= eetsmakelijk
Veel plezier igg
Dat is correct!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:41 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Arigatoweet niet eens of ik het goed schrijf
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:32 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Dus dat is gewoon hier![]()
Harstikke bedankt
Ik volg het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat er ook genoeg mensen de manga volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik volg het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
Nou ik heb hem vanmorgen gezien en wow wat een aktie en geweld in deze episode zegquote:
ik vond hm ook geen bal aan!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ik heb hem vanmorgen gezien en wow wat een aktie en geweld in deze episode zeg![]()
en volgende week geen episodequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef wdn het volgende:
Wow iemand die sarcasme onderkentDat is zeldzaam op fok!
Och zaten wat leuke dingen in. Maar voor een aflevering met een dusdanig zware spoiler zou ik toch wat meer verwachten![]()
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:50 schreef outcast_within het volgende:
ik vond de vorige ep best goed eigenlijk.
1. Eindelijk geen zwevende gaara meer.
2. Eindelijk geen zwevende gaara meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |