Die heb ik eergister gezien, (ik schiet niet op) hij was idd geweldig, dat ze dachten dat hij dikke lippen zou hebben, of hazetanden..quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
HAHAHA ik moest weer gelijk denken aan die SUPER aflevering, dat naruto, sakura en sasuke niks te doen hadden. En probeerden om kakashi's masker te kijken!!![]()
Helemaal toen ze probeerde sasuke te overtuigen om mee te doen, die bewegingen en kop van hem!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die heb ik eergister gezien, (ik schiet niet op) hij was idd geweldig, dat ze dachten dat hij dikke lippen zou hebben, of hazetanden..
Die heb ik nog niet eens gezien, ik ben pas bij ep 51, en het schiet niet op, het kijken wel maar het binnenhalen duurt zo lang. Het is uiteindelijk wel het wachten waard al zijn de afleveringen wel wat kort en gaat er 5 min af voor het intro outro en dan ook nog eens een stukje van wat er de vorige aflevering gebeurde.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die heb ik eergister gezien, (ik schiet niet op) hij was idd geweldig, dat ze dachten dat hij dikke lippen zou hebben, of hazetanden..
Die was inderdaad geweldig!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
HAHAHA ik moest weer gelijk denken aan die SUPER aflevering, dat naruto, sakura en sasuke niks te doen hadden. En probeerden om kakashi's masker te kijken!!![]()
Oh god ja!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:57 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Helemaal toen ze probeerde sasuke te overtuigen om mee te doen, die bewegingen en kop van hem!!
Thats Why I LOVE ANIME![]()
Kloptquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
en volgende week geen episode
6/14 - No Episode
6/21 - Episode 18
6/28 - No Episode
7/05 - Episode 19
Ze willen je hart niet overbelaste met al die snelle en harde actie in die in de episode's langs komen!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Leuk zo'n uitzendschema met om de week rust..![]()
Ik ben zeker blij. Op deze manier kan ik op 80ste nog steeds Naruto kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:17 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Ze willen je hart niet overbelaste met al die snelle en harde actie in die in de episode's langs komen!!![]()
Wees blij....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je slim bent sla je die fillers over en ga je direct door met Shippuudenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:10 schreef wc-eend het volgende:
Heb vandaag het einde van het verhaal gezien, en ga beginnen aan de fillers en dan shippuudden
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:44 schreef outcast_within het volgende:
18 was echt slecht.
volgende aflevering. Een hele aflevering waarin men gaat uitdagen en elkaars verleden gaat visualiserenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
Een hele aflevering over het verwijderen van 4 stickers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |